Kaj je programska oprema klicnega centra?
Klicni center je mesto, kjer klice strank obravnava podjetje. Uporablja se za podporo strankam, telemarketing ali prodajo izdelkov ali storitev. Programska oprema klicnega centra je niz aplikacij in orodij. Obstajata dve kategoriji te vrste programske opreme: programska oprema za upravljanje odnosov s strankami in programska oprema za integracijo računalniške telefonije.

Obstaja tudi veliko vrst programske opreme za klicne centre, na primer brskalnik, klicni center v oblaku ali gostujoča programska oprema klicnega centra. S programsko opremo v oblaku so vse informacije in podatki shranjeni v oblaku. S programsko opremo, ki temelji na brskalniku, so vse funkcije v brskalniku uporabnika.
- Aplikacija klicnega centra [Pojasnjeno]
- Programska oprema za spremljanje klicev [Pojasnjeno] - LiveAgent
- Orodja klicnega centra - LiveAgent
- Kaj je klicni center? (+Brezplačna preizkusna različica) | LiveAgent
- Kontakt s stranko [Pojasnjeno]
- Kontaktni center proti klicnemu centru (+komponente)
- Tehnologija klicnega centra (Pojasnjeno)
- Programska oprema za kontaktni center ali klicni center - LiveAgent