Kaj je programska oprema klicnega centra?
Klicni center je mesto, kjer klice strank obravnava podjetje. Uporablja se za podporo strankam, telemarketing ali prodajo izdelkov ali storitev. Programska oprema klicnega centra je niz aplikacij in orodij. Obstajata dve kategoriji te vrste programske opreme: programska oprema za upravljanje odnosov s strankami in programska oprema za integracijo računalniške telefonije.

Obstaja tudi veliko vrst programske opreme za klicne centre, na primer brskalnik, klicni center v oblaku ali gostujoča programska oprema klicnega centra. S programsko opremo v oblaku so vse informacije in podatki shranjeni v oblaku. S programsko opremo, ki temelji na brskalniku, so vse funkcije v brskalniku uporabnika.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.