Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Programska oprema klicnega centra

Kaj je programska oprema klicnega centra?

Klicni center je mesto, kjer klice strank obravnava podjetje. Uporablja se za podporo strankam, telemarketing ali prodajo izdelkov ali storitev. Programska oprema klicnega centra je niz aplikacij in orodij. Obstajata dve kategoriji te vrste programske opreme: programska oprema za upravljanje odnosov s strankami in programska oprema za integracijo računalniške telefonije.

Obstaja tudi veliko vrst programske opreme za klicne centre, na primer brskalnik, klicni center v oblaku ali gostujoča programska oprema klicnega centra. S programsko opremo v oblaku so vse informacije in podatki shranjeni v oblaku. S programsko opremo, ki temelji na brskalniku, so vse funkcije v brskalniku uporabnika.

FAQ

Kaj je programska oprema klicnega centra?

Programska oprema klicnega centra je sistem, po katerem lahko podjetja upravljajo več komunikacijskih kanalov – lahko so to e-pošta, telefon, klepet v živo, sporočila in družabni mediji. Uporablja se lahko kot del programske opreme za podporo strankam.

Katere funkcije mora ponuditi programska oprema klicnega centra?

Orodja klicnega centra morajo biti funkcionalna, polna funkcij za razširitev vaših trenutnih procesov in uporabniku prijazna, saj jih bo vaša ekipa uporabljala vsak dan. Od rešitve klicnega centra morate vsekakor zahtevati vsestranskost. Poskrbite, da ponuja funkcije, kot so snemanje klicev, sledenje klicem in analiza klicev, da boste lahko kar najbolje izkoristili podatke strank in jih uporabili ne le za prodajo ali povratne informacije, ampak tudi za izboljšanje upravljanja in delovanja vašega klicnega centra. Oglejte si tudi seznam integracij, tako da lahko programsko opremo klicnega centra povežete z orodji, ki ste jih že uporabljali: CRM ali orodja za trženje po e-pošti, če jih naštejemo le nekaj.

Kakšne so prednosti programske opreme klicnega centra?

Zahvaljujoč programski opremi klicnega centra je storitev za stranke avtomatizirana in tudi učinkovitejša. Zadovoljstvo strank se povečuje, kar lahko realno pomeni dobiček za vaše podjetje. Olajša tudi delo vaši ekipi za podporo strankam.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico