Kaj je programska oprema klicnega centra?
Klicni center je mesto, kjer klice strank obravnava podjetje. Uporablja se za podporo strankam, telemarketing ali prodajo izdelkov ali storitev. Programska oprema klicnega centra je niz aplikacij in orodij. Obstajata dve kategoriji te vrste programske opreme: programska oprema za upravljanje odnosov s strankami in programska oprema za integracijo računalniške telefonije.
Obstaja tudi veliko vrst programske opreme za klicne centre, na primer brskalnik, klicni center v oblaku ali gostujoča programska oprema klicnega centra. S programsko opremo v oblaku so vse informacije in podatki shranjeni v oblaku. S programsko opremo, ki temelji na brskalniku, so vse funkcije v brskalniku uporabnika.
Programska oprema za sledenje klicalcem
Programska oprema za sledenje klicalcem omogoča zbiranje in analizo podatkov iz dohodnih klicev za razvoj usmerjenih marketinških taktik. Omogoča povezavo spletnega in nespletnega trženja ter optimizacijo trženjskih strategij.
Programska oprema za dohodne klice klicnega centra
Programske rešitve za dohodni klicni center, kot so Ringcentral, Zendesk, Talkdesk in Zoho Desk, ponujajo različne funkcije, prednosti in slabosti. Te vključujejo možnosti za avdio/video konference, upravljanje stikov, dohodni klicni center in integracijo družbenih medijev. Cene se razlikujejo, vendar večina ponuja brezplačne preskusne različice. Integracija teh rešitev v klicni center omogoča boljšo komunikacijo s strankami in izboljšano upravljanje podatkov.