Kaj je programska oprema klicnega centra?
Klicni center je mesto, kjer klice strank obravnava podjetje. Uporablja se za podporo strankam, telemarketing ali prodajo izdelkov ali storitev. Programska oprema klicnega centra je niz aplikacij in orodij. Obstajata dve kategoriji te vrste programske opreme: programska oprema za upravljanje odnosov s strankami in programska oprema za integracijo računalniške telefonije.
Obstaja tudi veliko vrst programske opreme za klicne centre, na primer brskalnik, klicni center v oblaku ali gostujoča programska oprema klicnega centra. S programsko opremo v oblaku so vse informacije in podatki shranjeni v oblaku. S programsko opremo, ki temelji na brskalniku, so vse funkcije v brskalniku uporabnika.
Orodja klicnega centra, kot je LiveAgent, pomagajo optimizirati delovanje agentov in izboljšati storitve za stranke. Zagotavljanje kakovosti klicnega centra je ključno za spremljanje uspešnosti in izboljšanje storitev. Cena programske opreme klicnega centra se giblje med 15 in 300 USD na mesec, odvisno od funkcij.
Programska oprema za sledenje klicalcem
Programska oprema za sledenje klicalcem omogoča zbiranje in analizo podatkov iz dohodnih klicev za razvoj usmerjenih marketinških taktik. Omogoča povezavo spletnega in nespletnega trženja ter optimizacijo trženjskih strategij.