Programska oprema za hladne klice

Kaj je programska oprema za hladne klice?

Cold calling software is a platform built to facilitate calling those customers who have no prior interaction with a sales rep. Another name for cold calling software is dialer and sales engagement platform. The definition of cold calling software places it into the automated system category because it can automate calls saving a ton of time for your sales reps.

Najsodobnejša programska oprema za hladne klice se brezhibno integrira z upravljanjem odnosov s strankami, CRM. S takojšnjim dostopom do podrobnosti o strankah vam bo orodje pomagalo povečati učinkovitost in olajšalo delo prodajnim predstavnikom. Sčasoma so programske rešitve za hladne klice postale bolj robustne, kar podjetjem omogoča, da jih uporabljajo tudi za podporo strankam.

Programska oprema za hladne klice ne samo avtomatizira klicev, ampak ima tudi nekaj priročnih dodatnih ugodnosti. Na primer, lahko ga uporabite za pregled statistike klicev na zahtevo.

Kako deluje programska oprema za hladne klice?

Programska oprema za hladne klice ima zapleteno zasnovo, vendar ni tako težko razumeti, kako deluje. Najprej morate razumeti, da uporablja VoIP in telefonske tehnologije za omogočanje agenti za dejanske klice. Zastopnikom ni treba ročno vnašati podrobnosti o potencialnih strankah.

LiveAgent VoIP klicni center

Programska oprema za hladne klice podpira integracijo z vašim CRM in uvaja zmožnosti klica agentov na nadzorno ploščo CRM. Čeprav je uporaben za odhodne klice, lahko pomaga tudi pri racionalizaciji dohodnih klicev. Programska oprema za hladne klice vam prav tako pomaga razvrstiti vse vrste klicev.

Prodajni zastopniki lahko vidijo, za katero vrsto klica je potencialna stranka ali potencialna stranka usposobljena. Ko gre za vrste klicev, vključuje tako hladne klice in nadaljnje klice. Tako eno orodje omogoča vaši ekipi upravljanje potencialnih strank in klice z ene nadzorne plošče.

Najboljše programske platforme za hladne klice lahko zagotovijo več funkcionalnosti in delujejo bolje. Na primer, lahko nastavite različne akcije hladnih klicev in jih spremljate v realnem času. Analitika in poročanje vam prav tako pomagata oceniti obseg uspeha hladnih klicev in kaj lahko storite, da ga izboljšate.

Ilustracija programske opreme klicnega centra

Kakšne so prednosti uporabe programske opreme za hladne klice?

Ena od glavnih prednosti uporabe programske opreme za hladne klice je to izjemno zanesljivo, preprosto avtomatizirano orodje za klicanje. Brez izpadov in minimalnega uvajanja bodo vaši prodajni zastopniki lahko dosegli izjemne rezultate.

Programska oprema za hladne klice vam prav tako pomaga, da imate eno mesto za celotno komunikacijo. Predstavljajte si, da lahko vsi vaši prodajni agenti, menedžerji in celo marketinška ekipa komunicirajo prek ene platforme – kraja, kjer lahko imate prodajni sestanek z vsemi podatki, ki so vam na voljo.

Zahtevki za vse kanale LiveAgent

Naslednja prednost na vrsti je povečana produktivnost. Programska oprema za hladne klice avtomatizira zamudna in ponavljajoča se opravila ter naredi prodajni proces učinkovitejši. Z drugimi besedami, poveča učinkovitost prodaje in dvigne produktivnost na povsem novo raven. Samodejna sinhronizacija podatkov med programsko opremo za klice in CRM odstrani dolgočasno kopiranje in lepljenje iz delovnega toka.

Dosledno sporočanje je tudi nekaj, kar vam lahko ponudi programska oprema za hladne klice. S funkcijami analitike, spremljanja in hladnega snemanja boste lahko analizirali klice in imeli takojšen vpogled v prodajne aktivnosti.

Katere so najbolj priljubljene funkcije programske opreme za hladne klice?

Medtem ko imajo programska orodja za hladne klice vrsto funkcij, so nekatera bolj priljubljena kot druga. Začnimo z eno najpomembnejših, če ne celo najbolj pomembno funkcijo programske opreme za klicanje – integracijo CRM. Integracija vašega CRM-ja s programsko opremo za hladne klice je najpomembnejša, ker:

  • You can automate calls and enable automatic data sync between platforms;
  • You can prioritize your day’s sales calls with data from your CRM;
  • You can access the complete list of contacts, contact history, contact rates, and contact records;
  • You can automatically track and log sales calls in your CRM;
  • It can help you build informative customer profiles and a list of leads.

Da ne omenjam, da lahko s CRM in programsko opremo za hladne klice omogočite tudi sledenje potovanju strank.

Progresivno klicanje je nujno, ker avtomatizira celoten odhodni klicni center. Agentom ni treba ročno klicati številk, saj sistem to počne na avtopilotu. Nastavljivi načini klicanja so odličen dodatek, saj je vsako podjetje drugačno in možnost nastavitve lastnega klicanja je odlična.

Naslednja je funkcija hladnih e-poštnih sporočil. Bolj priročno je pošiljati e-pošto z ene nadzorne plošče, namesto da bi morali preklapljati med nekaj aplikacijami. Ta funkcija vam omogoča uporabo predlog za e-pošto in samodejno dodajanje e-poštnih podpisov za večjo učinkovitost.

Business Email Templates

Funkcija distribucije je tudi priljubljena izbira, še posebej, če nameravate programsko opremo uporabljati tudi za odhodne klice.

Ali programska oprema za hladne klice deluje za telefonske stike?

Ja, res je. Vlagate v poslovno programsko opremo in logično je iskati najbolj vsestransko rešitev. Manj kot je aplikacij v tehnološkem skladu, lažje jih je upravljati. Ena najboljših stvari pri programski opremi za hladne klice je, da deluje tudi za telefonske stike.

Ko kupujete programsko opremo za hladne klice, se prepričajte, da je platforma dobavljena s telefonsko tehnologijo ali VoIP. Ti dve tehnologiji vam bosta pomagali opravljati telefonske klice in se pogovarjati s potencialnimi strankami z ene nadzorne plošče.

Ali moramo imeti integracijo CRM za klicanje programske opreme?

Odvisno je od vaših poslovnih ciljev in od tega, kako želite poskrbeti za klice v prihodnosti. Podjetja v različnih panogah uporabljajo CRM kot orodje za vodenje vodilnih strank. Tu so shranjeni vaši kontaktni podatki, vključno z zgodovino vsake stranke.

LiveAgent CRM integracije

Programska oprema za hladne klice z integracijo CRM vam lahko pomaga pri učinkovitem delovanju. Na primer, kličete lahko neposredno iz svojega orodja CRM. Prav tako bo lažje hraniti celotno zgodovino interakcij strank z vašo blagovno znamko na enem mestu. Sprejemali boste lahko premišljene odločitve in vodili boljšo operacijo.

Create a call center software that fits your needs

LiveAgent, the omnichannel cloud-based call center software, is all you’ll ever need to provide reliable and personalized service to your customers.

Frequently asked questions

What is cold calling software?

Cold calling software is an automated system built to help sales reps excel at cold calling. Cold calling software is shipped out with many features responsible for unique functionality. For instance, it can integrate into CRM, provide insightful reports, and dial contacts automatically for sales reps.

How does cold calling software work?

Cold calling software works thanks to cutting-edge technology. At its core, we have telephony and VoIP technologies. Additional software modules enable integration with external tools such as CRM and powerful analytics and reporting. Combined, these features enable sales reps to seamlessly make calls, chat with colleagues on the team, and capture more leads.

What are the benefits of using cold calling software?

The most noteworthy benefits of using cold calling software are increased efficiency and productivity and improved communication. Additionally, with analytics and monitoring, you will also be able to capture more leads and make the KPI more consistent across the board.

Every cold calling software is unique, and it comes with numerous features. Over time some features emerged as the most popular ones. These features include CRM integration, progressive dialing, adjustable dialing modes, automatic cold emails, and distribution features.

Does cold calling software work for phone contacts?

Cold calling software leverages telephony and VoIP technologies to work for phone contacts too. Make sure that the software you consider investing in has these two technologies.

Do we have to have a CRM integration for calling software?

It’s better to have a CRM integration for calling software because it helps you streamline and automate so many processes such as customer journey tracking, auto-dialing, automatic sales tracking and logging, and cold calls prioritization.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO
Izvedite več o samodejnem klicanju. Poglobljeno razumevanje z razlagami strokovnjakov.

Samodejni klicalnik

Samodejni klicalnik je programska oprema, ki samodejno kliče številke s seznamov klicev in tako agentom klicnega centra prihrani ročno klicanje teh številk. Sistem za samodejno klicanje lahko uporabljajo različna podjetja v različnih panogah, vključno z e-trgovino, gostinstvom, zdravstvenim varstvom, izobraževalnimi ustanovami, ponudniki zavarovalniških in finančnih storitev, nepremičninami, izterjavo dolgov, političnimi organizacijami (pri izvajanju političnih kampanj) in drugo. Z uporabo sistema za samodejno klicanje lahko podjetja v kratkem času dosežejo in spremljajo na stotine ali celo tisoče strank, potencialnih strank ali potencialnih strank. Samodejni klicalniki povečajo produktivnost agentov, izboljšajo učinkovitost klicnega centra in so lahko učinkoviti pri izvajanju izhodnih marketinških kampanj.

Izbirajte med številnimi privlačnimi hladnimi prodajnimi e-poštnimi sporočili in zadevo, da pridete do vaših potencialnih strank. Popolnoma personaliziran in prilagodljiv.

Predloge e-pošte za hladno prodajo

Hladno trženje po elektronski pošti je eden najučinkovitejših načinov pridobivanja kakovostnih potencialnih strank za podjetja B2B. Za uspešno prodajno interakcijo je pomembna personalizacija, usmerjenost in visoka stopnja odziva. Pri pošiljanju hladnih e-poštnih sporočil si prilagodite vsako sporočilo na podlagi razpoložljivih podatkov o potencialni stranki, se osredotočite na vrednost, ki jo lahko zagotovite, uporabite krajše in natančnejše vrstice zadev ter zaključite s pozivom k dejanju. Priloženi so predlogi za hladno prodajo, ki jih lahko uporabite pri svojih kampanjah za hladno e-pošto.

Preberite in izvedite več o funkcijah programske opreme za pomoč uporabnikom, na primer o upravljanju zahtevkov, avtomatizaciji službe za pomoč, SLA in še več!

Značilnosti programske opreme za pomoč uporabnikom

Najboljše prakse službe za pomoč uporabnikom vključujejo izbiro prave programske opreme, avtomatizacijo procesov, sporazume o ravni storitev, namenske skupine za pomoč uporabnikom, večstopenjsko gradnjo, vnaprej pripravljene odgovore, dovolj zaposlenih ter portal za samopostrežne storitve. LiveAgent je programska oprema za servisne storitve, ki olajša zagotavljanje kakovostnih storitev. Uporaba je brezplačna s preskusno različico.

Programska oprema klicnega centra nudi podporo, prodaja izdelke, obravnava telemarketing. Obstajata dve vrsti - programske opreme, CRM in programska oprema za integracijo računalniške telefonije.

Programska oprema klicnega centra

Aplikacija klicnega centra je orodje za pomoč strankam, ki omogoča različne oblike komunikacije, kot so e-poštna sporočila in klepet. Ta aplikacija omogoča organizacijo in vodenje podporne ekipe ter omogoča razvrščanje zahtevkov in dodeljevanje agentom. LiveAgent ima vgrajen klicni center, ki olajša povezovanje z aplikacijo klicnega centra. Oba modela poslovnega komuniciranja, klicni centri in kontaktni centri, imata pomembne funkcije za poslovno komunikacijo in storitve za stranke.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico