Brezplačen preizkus

Programska oprema za hladne klice

Kaj je programska oprema za hladne klice?

Programska oprema za hladne klice je platforma, ustvarjena za lažje klicanje tistim strankam, ki nimajo predhodne interakcije s prodajnim predstavnikom. Drugo ime za programsko opremo za hladne klice je klicnica in platforma za sodelovanje pri prodaji. Definicija programske opreme za hladne klice jo uvršča v kategorijo avtomatiziranega sistema, ker lahko avtomatizira klice in prihrani veliko časa vašim prodajnim zastopnikom.

Najsodobnejša programska oprema za hladne klice se brezhibno integrira z upravljanjem odnosov s strankami, CRM. S takojšnjim dostopom do podrobnosti o strankah vam bo orodje pomagalo povečati učinkovitost in olajšalo delo prodajnim predstavnikom. Sčasoma so programske rešitve za hladne klice postale bolj robustne, kar podjetjem omogoča, da jih uporabljajo tudi za podporo strankam.

Programska oprema za hladne klice ne samo avtomatizira klicev, ampak ima tudi nekaj priročnih dodatnih ugodnosti. Na primer, lahko ga uporabite za pregled statistike klicev na zahtevo.

Kako deluje programska oprema za hladne klice?

Programska oprema za hladne klice ima zapleteno zasnovo, vendar ni tako težko razumeti, kako deluje. Najprej morate razumeti, da uporablja VoIP in telefonske tehnologije za omogočanje agenti za dejanske klice. Zastopnikom ni treba ročno vnašati podrobnosti o potencialnih strankah.

LiveAgent VoIP klicni center

Programska oprema za hladne klice podpira integracijo z vašim CRM in uvaja zmožnosti klica agentov na nadzorno ploščo CRM. Čeprav je uporaben za odhodne klice, lahko pomaga tudi pri racionalizaciji dohodnih klicev. Programska oprema za hladne klice vam prav tako pomaga razvrstiti vse vrste klicev.

Prodajni zastopniki lahko vidijo, za katero vrsto klica je potencialna stranka ali potencialna stranka usposobljena. Ko gre za vrste klicev, vključuje tako hladne klice in nadaljnje klice. Tako eno orodje omogoča vaši ekipi upravljanje potencialnih strank in klice z ene nadzorne plošče.

Najboljše programske platforme za hladne klice lahko zagotovijo več funkcionalnosti in delujejo bolje. Na primer, lahko nastavite različne akcije hladnih klicev in jih spremljate v realnem času. Analitika in poročanje vam prav tako pomagata oceniti obseg uspeha hladnih klicev in kaj lahko storite, da ga izboljšate.

Ilustracija programske opreme klicnega centra

Kakšne so prednosti uporabe programske opreme za hladne klice?

Ena od glavnih prednosti uporabe programske opreme za hladne klice je to izjemno zanesljivo, preprosto avtomatizirano orodje za klicanje. Brez izpadov in minimalnega uvajanja bodo vaši prodajni zastopniki lahko dosegli izjemne rezultate.

Programska oprema za hladne klice vam prav tako pomaga, da imate eno mesto za celotno komunikacijo. Predstavljajte si, da lahko vsi vaši prodajni agenti, menedžerji in celo marketinška ekipa komunicirajo prek ene platforme – kraja, kjer lahko imate prodajni sestanek z vsemi podatki, ki so vam na voljo.

Zahtevki za vse kanale LiveAgent

Naslednja prednost na vrsti je povečana produktivnost. Programska oprema za hladne klice avtomatizira zamudna in ponavljajoča se opravila ter naredi prodajni proces učinkovitejši. Z drugimi besedami, poveča učinkovitost prodaje in dvigne produktivnost na povsem novo raven. Samodejna sinhronizacija podatkov med programsko opremo za klice in CRM odstrani dolgočasno kopiranje in lepljenje iz delovnega toka.

Dosledno sporočanje je tudi nekaj, kar vam lahko ponudi programska oprema za hladne klice. S funkcijami analitike, spremljanja in hladnega snemanja boste lahko analizirali klice in imeli takojšen vpogled v prodajne aktivnosti.

Katere so najbolj priljubljene funkcije programske opreme za hladne klice?

Medtem ko imajo programska orodja za hladne klice vrsto funkcij, so nekatera bolj priljubljena kot druga. Začnimo z eno najpomembnejših, če ne celo najbolj pomembno funkcijo programske opreme za klicanje – integracijo CRM. Integracija vašega CRM-ja s programsko opremo za hladne klice je najpomembnejša, ker:

  • Lahko avtomatizirate klice in omogočite samodejno sinhronizacijo podatkov med platformami;
  • Svojim dnevnim prodajnim klicem lahko določite prednost s podatki iz CRM-ja;
  • Dostopate lahko do celotnega seznama stikov, zgodovine stikov, stopenj stikov in evidence stikov;
  • V CRM lahko samodejno spremljate in beležite prodajne klice;
  • Lahko vam pomaga zgraditi informativne profile strank in seznam potencialnih strank.

Da ne omenjam, da lahko s CRM in programsko opremo za hladne klice omogočite tudi sledenje potovanju strank.

Progresivno klicanje je nujno, ker avtomatizira celoten odhodni klicni center. Agentom ni treba ročno klicati številk, saj sistem to počne na avtopilotu. Nastavljivi načini klicanja so odličen dodatek, saj je vsako podjetje drugačno in možnost nastavitve lastnega klicanja je odlična.

Naslednja je funkcija hladnih e-poštnih sporočil. Bolj priročno je pošiljati e-pošto z ene nadzorne plošče, namesto da bi morali preklapljati med nekaj aplikacijami. Ta funkcija vam omogoča uporabo predlog za e-pošto in samodejno dodajanje e-poštnih podpisov za večjo učinkovitost.

E-poštne predloge

Funkcija distribucije je tudi priljubljena izbira, še posebej, če nameravate programsko opremo uporabljati tudi za odhodne klice.

Ali programska oprema za hladne klice deluje za telefonske stike?

Ja, res je. Vlagate v poslovno programsko opremo in logično je iskati najbolj vsestransko rešitev. Manj kot je aplikacij v tehnološkem skladu, lažje jih je upravljati. Ena najboljših stvari pri programski opremi za hladne klice je, da deluje tudi za telefonske stike.

Ko kupujete programsko opremo za hladne klice, se prepričajte, da je platforma dobavljena s telefonsko tehnologijo ali VoIP. Ti dve tehnologiji vam bosta pomagali opravljati telefonske klice in se pogovarjati s potencialnimi strankami z ene nadzorne plošče.

Ali moramo imeti integracijo CRM za klicanje programske opreme?

Odvisno je od vaših poslovnih ciljev in od tega, kako želite poskrbeti za klice v prihodnosti. Podjetja v različnih panogah uporabljajo CRM kot orodje za vodenje vodilnih strank. Tu so shranjeni vaši kontaktni podatki, vključno z zgodovino vsake stranke.

LiveAgent CRM integracije

Programska oprema za hladne klice z integracijo CRM vam lahko pomaga pri učinkovitem delovanju. Na primer, kličete lahko neposredno iz svojega orodja CRM. Prav tako bo lažje hraniti celotno zgodovino interakcij strank z vašo blagovno znamko na enem mestu. Sprejemali boste lahko premišljene odločitve in vodili boljšo operacijo.

Create a call center software that fits your needs

LiveAgent, the omnichannel cloud-based call center software, is all you’ll ever need to provide reliable and personalized service to your customers.

Frequently asked questions

Kaj je programska oprema za hladne klice?

Programska oprema za hladne klice je avtomatiziran sistem, ustvarjen za pomoč prodajnim predstavnikom, da so uspešni pri hladnih klicih. Programska oprema za hladne klice je priložena s številnimi funkcijami, ki so odgovorne za edinstveno funkcionalnost. Na primer, lahko se integrira v CRM, zagotavlja podrobna poročila in samodejno kliče stike za prodajne zastopnike.

Kako deluje programska oprema za hladne klice?

Programska oprema za hladne klice deluje zahvaljujoč najsodobnejši tehnologiji. V svojem bistvu imamo tehnologijo telefonije in VoIP. Dodatni programski moduli omogočajo integracijo z zunanjimi orodji, kot so CRM ter zmogljiva analitika in poročanje. Te funkcije skupaj omogočajo prodajnim predstavnikom, da nemoteno opravljajo klice, klepetajo s kolegi v skupini in zajemajo več potencialnih strank.

Kakšne so prednosti uporabe programske opreme za hladne klice?

Najpomembnejše prednosti uporabe programske opreme za hladne klice so večja učinkovitost in produktivnost ter izboljšana komunikacija. Poleg tega boste z analitiko in spremljanjem lahko zajeli tudi več potencialnih strank in naredili KPI na splošno bolj dosledno.

Katere so najbolj priljubljene funkcije programske opreme za hladne klice?

Vsaka programska oprema za hladne klice je edinstvena in ima številne funkcije. Sčasoma so se nekatere funkcije izkazale za najbolj priljubljene. Te funkcije vključujejo integracijo CRM, progresivno klicanje, nastavljive načine klicanja, samodejno hladno e-pošto in funkcije distribucije.

Ali programska oprema za hladne klice deluje za telefonske stike?

Programska oprema za hladne klice izkorišča tehnologijo telefonije in VoIP, da deluje tudi za telefonske stike. Prepričajte se, da ima programska oprema, v katero nameravate vlagati, ti dve tehnologiji.

Ali moramo imeti integracijo CRM za klicanje programske opreme?

Bolje je imeti integracijo CRM za programsko opremo za klicanje, ker vam pomaga poenostaviti in avtomatizirati toliko procesov, kot so sledenje potovanju strank, samodejno klicanje, samodejno sledenje in beleženje prodaje ter prednostna naloga hladnih klicev.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico