Kaj je programska podpora?
Poprodajna pomoč, ki jo upravlja ustvarjalec programske opreme ali agent, oblikovan za reševanje težav s programsko opremo, ki dobavlja posodobitve in popravlja hrošče v programski opremi. Gre za delovno mesto ali storitev, ki pomaga uporabnikom (strankam, zaposlenim) ustanove. To je kontaktna točka, programska rešitev, ki jo uporabnik uporabi za rešitev težave ali prijavo napake. Ta koncept je najpogosteje mogoče srečati v informacijskih sistemih in informacijsko -komunikacijskih tehnologijah.
Frequently asked questions
Kaj pomeni programska podpora?
Programska podpora je poprodajna podpora, ki jo razvija razvijalec programske opreme ali agent, ki je član ekipe za podporo strankam. To je stična točka med uporabniki in podjetjem, ki ponuja tehnično rešitev. Pomaga pri reševanju težav s programsko opremo.
Ali je programska podpora pomembna?
Programska podpora je izredno pomembna, saj posredniki odgovarjajo na vprašanja v zvezi s težavami v zvezi s programsko podporo, posodabljajo in odpravljajo napake v programski opremi. To je ključna rešitev, ki nudi podporo pri učinkoviti uporabi.
Ali LiveAgent ponuja programsko podporo?
LiveAgent ponuja programsko podporo, tako da se lahko hitro naučite, kako rešiti težavo, ali pa se seznanite s posodobitvijo programske opreme.
- Programska oprema za storitve (Pojasnjeno)
- Podpora v živo [Pojasnjeno]
- Tehnična podpora [Pojasnjeno]
- Programska oprema za upravljanje storitev (Pojasnjeno)
- Programska oprema službe za pomoč uporabnikom na mestu (Pojasnjeno)
- Kontakt s stranko [Pojasnjeno]
- Podpora uporabnikom (Pojasnjeno)
- Značilnosti programske opreme za pomoč uporabnikom (+videoposnetki)