Kaj je programska podpora?
Poprodajna pomoč, ki jo upravlja ustvarjalec programske opreme ali agent, oblikovan za reševanje težav s programsko opremo, ki dobavlja posodobitve in popravlja hrošče v programski opremi. Gre za delovno mesto ali storitev, ki pomaga uporabnikom (strankam, zaposlenim) ustanove. To je kontaktna točka, programska rešitev, ki jo uporabnik uporabi za rešitev težave ali prijavo napake. Ta koncept je najpogosteje mogoče srečati v informacijskih sistemih in informacijsko -komunikacijskih tehnologijah.
Frequently asked questions
Kaj pomeni programska podpora?
Programska podpora je poprodajna podpora, ki jo razvija razvijalec programske opreme ali agent, ki je član ekipe za podporo strankam. To je stična točka med uporabniki in podjetjem, ki ponuja tehnično rešitev. Pomaga pri reševanju težav s programsko opremo.
Ali je programska podpora pomembna?
Programska podpora je izredno pomembna, saj posredniki odgovarjajo na vprašanja v zvezi s težavami v zvezi s programsko podporo, posodabljajo in odpravljajo napake v programski opremi. To je ključna rešitev, ki nudi podporo pri učinkoviti uporabi.
Ali LiveAgent ponuja programsko podporo?
LiveAgent ponuja programsko podporo, tako da se lahko hitro naučite, kako rešiti težavo, ali pa se seznanite s posodobitvijo programske opreme.
LiveAgent je večnamenska programska oprema za podporo strankam, ki omogoča klepet v živo in integracijo različnih kanalov komunikacije. Namenjena je vsem, ki upravljajo z zahtevami strank po več komunikacijskih kanalih. LiveAgent ponuja več kot 175 funkcij in 40 integracij ter brezplačno demo različico. Podjetje je prejelo številne nagrade in certifikate, poudarjajo pa tudi varnost in zasebnost.
LiveAgent ponuja učinkovito storitev za stranke preko klicnega centra za pomoč strankam in sistema za zahtevke za pomoč uporabnikom. Podjetje se osredotoča na spretnosti svoje službe za stranke in standardne operativne postopke za zagotavljanje najboljše storitve za stranke. LiveAgent ima tudi različne funkcije in integracije ter podpore za uporabnike.
Podjetje LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam, vključno s samopostrežnimi portali in upravljanjem pritožb ter e-pošte. Najboljše prakse vključujejo izbiro prave programske opreme, stabilno internetno povezavo in namenske skupine za pomoč uporabnikom. Samopostrežni portali so priljubljeni med strankami, saj več kot 91% strank bi uporabljalo spletno bazo znanja, če bi bila prilagojena njihovim potrebam.
Programska oprema za pomoč uporabnikom na mestu
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki omogoča samodejno razvrščanje komunikacije, deljene vstopnice ter dodajanje komentarjev in sledenje delovnega časa agentov. Funkcija gumba Razreši vas obvešča, ko je vprašanje odgovorjeno, revizijski dnevnik pa služi kot referenčna točka v primeru eskalacije poizvedb. Podjetje nudi tudi integracije, selitev podatkov in stanje sistema. Z nadaljevanjem uporabe spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Možna je tudi rezervacija demo klica, kjer boste izvedeli, kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.