Kaj je programska podpora?
Poprodajna pomoč, ki jo upravlja ustvarjalec programske opreme ali agent, oblikovan za reševanje težav s programsko opremo, ki dobavlja posodobitve in popravlja hrošče v programski opremi. Gre za delovno mesto ali storitev, ki pomaga uporabnikom (strankam, zaposlenim) ustanove. To je kontaktna točka, programska rešitev, ki jo uporabnik uporabi za rešitev težave ali prijavo napake. Ta koncept je najpogosteje mogoče srečati v informacijskih sistemih in informacijsko -komunikacijskih tehnologijah.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni programska podpora?
Programska podpora je poprodajna podpora, ki jo razvija razvijalec programske opreme ali agent, ki je član ekipe za podporo strankam. To je stična točka med uporabniki in podjetjem, ki ponuja tehnično rešitev. Pomaga pri reševanju težav s programsko opremo.
Ali je programska podpora pomembna?
Programska podpora je izredno pomembna, saj posredniki odgovarjajo na vprašanja v zvezi s težavami v zvezi s programsko podporo, posodabljajo in odpravljajo napake v programski opremi. To je ključna rešitev, ki nudi podporo pri učinkoviti uporabi.
Ali LiveAgent ponuja programsko podporo?
LiveAgent ponuja programsko podporo, tako da se lahko hitro naučite, kako rešiti težavo, ali pa se seznanite s posodobitvijo programske opreme.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.