Kaj je programski agent?
Agents or agent architectures are artificial entities, such as robots that are programmable because they can be used for simulation, modeling, and other regulatory mechanisms. The generated agent or body may be an autonomous agent and may be placed in an environment, causing the creature to behave in the behavior of the environment. Body and environment can be the result of computer simulation, but it can also be a robust robot that is under the control of the network.
Pomembna lastnost te metode je, da agent ne le procesira vhodne signale, temveč tudi – kot telo – nazaj vpliva na okolje in konstantno zaznava rezultate svojih aktivnosti s senzorji in vpliva na druga obnašanja. Zato so lahko realizirane stalne povratne informacije, kot v živem sistemu. Zato lahko agenti tehnično.intelektualno dosegajo imitacijo življenjskih fenomenov.
Frequently asked questions
Kaj je programski agent?
Programski agent je računalniški program, ki se vede kot uporabnik ali drugi program. Lahko se uporablja za simulacijo ali regulatorne mehanizme.
Kako je lahko programski agent uporabljen za izboljšanje podpore strankam?
Programski agent se lahko uporablja za simulacijo, modeliranje in druge regulatorne mehanizme. Generiraani agent lahko postane avtonomni agent, zaradi česar lahko potem stalno testiramo naše aktivnosti in njihovo učinkovitost, ki pripelje do razvoja storitev za stranke.
Ali lahko uporabljate programske agente v LiveAgent?
V LiveAgent lahko uporabljate programske agente. To je ekstremno pomembna funkcija, ki ima realen učinek na nivo storitev za stranke.
Prodajni zastopnik za vhodne zahtevke
Vhodni prodajni predstavniki prodajajo izdelke ali storitve potencialnim kupcem. Delujejo v vhodnih klicnih centrih ali drugih sedežih podjetij. Glavna odgovornost prodajne ekipe je sklepanje poslov z novimi strankami in negovanje odnosov z obstoječimi strankami. Veščine, ki jih mora imeti vhodni prodajni zastopnik, vključujejo odlične komunikacijske in upravljalne sposobnosti ter reševanje problemov in konfliktov medosebnih odnosov.
The article discusses the importance of customer support in managing customer relationships and increasing revenue for businesses. It explains how software as a service (SaaS) can be helpful in this aspect through features like CRM, live chat, email, phone, social media support, and self-service options. It also details the role of customer support agents and how to add and manage them in LiveAgent. The article highlights the unlimited number of agents that can be added to a LiveAgent help desk and how to edit agent profiles.
Klepet za pomoč je ključni komunikacijski kanal za stranke in mu mora organizacija posvetiti pozornost. Klepet bi moral ponuditi funkcije vodenja klepeta v realnem času, pošiljanja pripravljenih odgovorov, nalaganja datotek, prilagajanja lastne blagovne znamke in ocenjevanja storitev za stranke. Pomembna sta tudi čas razrešitve in izdelava načrta, ki pomaga organizacijam olajšati pot strank in odpraviti morebitne napake na spletnem mestu. Oddelki omogočajo razdelitev dela, avtoritete in odgovornosti ter povečanje učinkovitosti obdelave zahtevkov. Klepet za pomoč je funkcija, ki strankam omogoča, da kadar koli dosežejo podporo strankam prek spletnega mesta podjetja.
LiveAgent je programska oprema, ki omogoča uporabo agentov za pomoč uporabnikom v podjetjih. Agenti nudijo tehnično podporo in odgovarjajo na vprašanja strank prek različnih kanalov. Vendar LiveAgent še ne podpira vzdevkov agentov ali anonimne komunikacije s strankami. Za vlogo agenta je potrebno dodeliti ime, e-poštni naslov in vlogo kot agent, skrbnik ali lastnik..Agenti lahko upravljajo druge uporabnike in nudijo pomoč prek različnih kanalov.