Kaj so razširitve?
Orodja, ki pomagajo izboljšati funkcije vaše službe za pomoč, se imenujejo razširitve, tako imenovani vtičniki v LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kaj so razširitve?
Razširitve so majhni programi, ki podpirajo vaše dejavnosti službe za pomoč uporabnikom. Uporabnikom omogočajo prilagajanje funkcionalnosti in prilagajanje programa individualnim potrebam uporabnika. Temeljijo na HTML, JavaScript in CSS. Širitev bi morala služiti le enemu ozko določenemu namenu.
Kako uporabljati razširitve?
Če želite uporabljati razširitev, jo morate pravilno namestiti in upravljati. Včasih pri dodajanju v program potrebujete določena dovoljenja ali podatke. Razširitve omogočajo dodatna dejanja, ki jih sam program ne more zagotoviti.
Ali LiveAgent ponuja razširitve?
LiveAgent ponuja različne razširitve. Odvisno od tega, kaj potrebujete, lahko za doplačilo kupite posamezne elemente. Če jih dodate v standardni model programske opreme za podporo, lahko dobite več možnosti in funkcionalnosti za svojo skupino za podporo strankam in stranke.
Izkušnja strank vključuje vse interakcije med strankami in podjetji, ki zagotavljajo učinkovito, uporabno in zadovoljivo izkušnjo. Pomembni stebri uporabniške izkušnje vključujejo personalizacijo, poštenost, pričakovanja, reševanje problemov, poenostavitev storitev in empatijo. Za izboljšanje izkušnje strank je ključno razumevanje strank in zagotavljanje odlične storitve ter zanesljive povratne informacije.