Kaj so razširitve?
Orodja, ki pomagajo izboljšati funkcije vaše službe za pomoč, se imenujejo razširitve, tako imenovani vtičniki v LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kaj so razširitve?
Razširitve so majhni programi, ki podpirajo vaše dejavnosti službe za pomoč uporabnikom. Uporabnikom omogočajo prilagajanje funkcionalnosti in prilagajanje programa individualnim potrebam uporabnika. Temeljijo na HTML, JavaScript in CSS. Širitev bi morala služiti le enemu ozko določenemu namenu.
Kako uporabljati razširitve?
Če želite uporabljati razširitev, jo morate pravilno namestiti in upravljati. Včasih pri dodajanju v program potrebujete določena dovoljenja ali podatke. Razširitve omogočajo dodatna dejanja, ki jih sam program ne more zagotoviti.
Ali LiveAgent ponuja razširitve?
LiveAgent ponuja različne razširitve. Odvisno od tega, kaj potrebujete, lahko za doplačilo kupite posamezne elemente. Če jih dodate v standardni model programske opreme za podporo, lahko dobite več možnosti in funkcionalnosti za svojo skupino za podporo strankam in stranke.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.