Kaj je podpora samo po e-pošti?
Podpora samo po e-pošti je tehnika, ki jo uporabljajo nekatera podjetja. Stranke lahko z njimi stopijo v stik samo po e-pošti, nobena druga platforma ni na voljo.
Podpora samo po e-pošti ima svoje pomanjkljivosti, saj stranke ne morejo slediti statusu pritožbe in nimajo dostopa do centra za pomoč. Tako bi lahko kupci imeli negativne povratne informacije o podjetju in bi slab glas poslabšal ugled podjetja. Pravzaprav bi podjetje lahko celo izgubilo svoje stranke.
Po elektronski pošti stranke morda ne bodo dobile odgovora tako hitro, kot ga potrebujejo.
Frequently Asked Questions
Kakšna je definicija podpore samo za e-pošto?
Podpora samo po e-pošti pomeni, da je podpora na voljo samo preko enega kanala, to je po e-pošti. Ta rešitev ima tako prednosti kot slabosti. Dobro je, da vemo, da je vse znanje o storitvah za stranke nabrano na enem mestu, po drugi strani pa veliko strank ne dela z elektronsko pošto, zato je vredno ponuditi drugačen komunikacijski kanal.
Kako točno deluje podpora samo po e-pošti?
Podpora po e-pošti pomeni le, da jo lahko kupec v primeru težav z nakupom ali pripravami dobi odgovor na vprašanje le tako, da se obrne na podjetje po elektronski pošti. To pomeni, da je celotna ali večina storitev za stranke zbrana v tem enem kanalu.
Ali lahko v LiveAgent ponudite podporo samo po e-pošti?
Seveda lahko z LiveAgent uporabljate samo podporo samo po e-pošti. Vendar pa lahko poleg tega LiveAgent uporablja tudi številne druge kanale, po katerih bodo stranke bolj verjetno stopile v stik in agentu ne povzroča več dela, saj lahko vse upravlja na enem mestu.
eToro kontakti za pomoč strankam
Podjetje eToro v Sloveniji ponuja podporo strankam preko e-pošte, klicnega centra, družbenih medijev in baze znanja. Ne ponujajo klepeta v živo, lahko pa jih kontaktirate preko podanih kontaktnih informacij.
Stiki v službi za pomoč uporabnikom LINE
Line je programska oprema za takojšnjo komunikacijo, ki ponuja podporo preko družbenih medijev in samopostrežno podporo. Kontaktirate jih lahko preko družbenih medijev, vendar nimajo telefonske podpore.