Kaj je podpora samo po e-pošti?
Podpora samo po e-pošti je tehnika, ki jo uporabljajo nekatera podjetja. Stranke lahko z njimi stopijo v stik samo po e-pošti, nobena druga platforma ni na voljo.
Podpora samo po e-pošti ima svoje pomanjkljivosti, saj stranke ne morejo slediti statusu pritožbe in nimajo dostopa do centra za pomoč. Tako bi lahko kupci imeli negativne povratne informacije o podjetju in bi slab glas poslabšal ugled podjetja. Pravzaprav bi podjetje lahko celo izgubilo svoje stranke.
Po elektronski pošti stranke morda ne bodo dobile odgovora tako hitro, kot ga potrebujejo.
Frequently Asked Questions
Kakšna je definicija podpore samo za e-pošto?
Podpora samo po e-pošti pomeni, da je podpora na voljo samo preko enega kanala, to je po e-pošti. Ta rešitev ima tako prednosti kot slabosti. Dobro je, da vemo, da je vse znanje o storitvah za stranke nabrano na enem mestu, po drugi strani pa veliko strank ne dela z elektronsko pošto, zato je vredno ponuditi drugačen komunikacijski kanal.
Kako točno deluje podpora samo po e-pošti?
Podpora po e-pošti pomeni le, da jo lahko kupec v primeru težav z nakupom ali pripravami dobi odgovor na vprašanje le tako, da se obrne na podjetje po elektronski pošti. To pomeni, da je celotna ali večina storitev za stranke zbrana v tem enem kanalu.
Ali lahko v LiveAgent ponudite podporo samo po e-pošti?
Seveda lahko z LiveAgent uporabljate samo podporo samo po e-pošti. Vendar pa lahko poleg tega LiveAgent uporablja tudi številne druge kanale, po katerih bodo stranke bolj verjetno stopile v stik in agentu ne povzroča več dela, saj lahko vse upravlja na enem mestu.
Strokovna opomba
Samo e-poštna podpora ima svoje prednosti in slabosti. V primeru težav stranke nimajo dostopa do centra za pomoč, vendar lahko podjetje s pravo programsko opremo zagotovi učinkovito upravljanje in hitre odzive.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.