Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Samodejni povratni klic

Kaj je samodejni povratni klic?  

Samodejni povratni klic je sistemska funkcija telefonskega klica, s katero se lahko klicatelji vključijo v vrsto za povratni klic, ko je številka, ki so jo klicali, zasedena. Funkcija samodejnega povratnega klica naroči telefonskemu sistemu, da shrani in ponovno pokliče številko klicatelja, ko bo linija spet na voljo.

Možnost povratnega klica je lastnost sistema IVR in zagotavlja, da lahko stranke uživajo v samodejnem povratnem klicu, namesto da bi bile zasedene med čakanjem. Številne programske opreme klicnega centra ponujajo funkcijo samodejnega povratnega klica, saj predstavlja boljši način za udobno komunikacijo s klicnim centrom.

Programska oprema klicnega centra LiveAgent ponuja funkcijo funkcijo samodejnega povratnega klica kot del programske rešitve klicnega centra. Z izbiro programske opreme za samodejni povratni klic LiveAgent lahko preprosto izboljšate zadovoljstvo strank in skrajšate čas zasedenosti.

avtomatiziran povratni klic storitve za stranke

Reduce abandoned call rates

Gain new sales opportunities with LiveAgent's automatic callback feature.

Learn more

Kako delujejo samodejni povratni klici?

Funkcija je del menija IVR (Interactive Voice Response). Možnosti menija so klicatelju predstavljene, ko pokličejo vašo številko. Na primer, meni lahko poziva klicatelja, da »pritisne 1 za prodajo« ali »pritisne 3 za zahtevo za povratni klic«.

Če vaši klicatelji izberejo možnost povratnega klica, bo sistem shranil njihovo številko in jo postavil v čakalno vrsto, klic pa bo takoj prekinljen. Ko številka klicatelja doseže vrh čakalne vrste, bo sistem samodejno poklical njihovo številko in jih povezal s podpornim agentom.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Kaj so navodila za samodejni povratni klic?

Navodila za samodejni povratni klic so vgrajeni računalniški ukazi, ki jih klicatelji uporabljajo za krmarjenje po zasedenih telefonskih linijah in za zahtevo povratnih klicev. Spodaj so kratka navodila, kako slediti navodilom za samodejni povratni klic.

  • Ko klicatelj odda signal o zasedenosti, pritisne določen gumb za samodejni povratni klic, ko zasliši seznam menija IVR
  • Po pritisku na gumb se klic prekine
  • Če ste pred pritiskom na gumb prekinili, ponovno pokličite številko, poslušajte navodila in pritisnite možnost prednastavitve za povratni klic
  • Ko bo linija na voljo, boste prejeli povratni klic
  • Odgovorite na klic in se pogovorite z operaterjem klicnega centra

Če pa želite preklicati zahtevo za povratni klic, lahko storite naslednje:

  • Poslušajte navodila IVR
  • Pritisnite dodeljeni gumb, če želite razveljaviti zahtevo za samodejni povratni klic
  • Počakajte na potrditveni ton in odložite

Zakaj je za programsko opremo klicnega centra pomembno, da ima vključeno napredno funkcijo povratnega klica?

Po raziskavah Harvard Business Review, samodejni povratni klici gradijo zvestobo in zmanjšujejo trud strank. Vendar ta funkcija ne gradi le zvestobe; klicnemu centru omogoča nekaj bistvenih koristi.

Tu je nekaj razlogov, zakaj je funkcija povratnega klica ključna za programsko opremo klicnega centra:

  • Funkcija povratnega klica izboljša zadovoljstvo strank in uporabniško izkušnjo
  • Klicni centri uporabljajo funkcijo povratnega klica, da skrajšajo povprečni čakalni čas
  • Funkcija povratnega klica dokazuje, da klicni center ceni čas stranke

Večina klicnih centrov meni, da so funkcije samodejnih klicev inovacija za odlično uporabniško izkušnjo. Za dodatno izboljšanje vrednosti funkcij povratnega klica lahko klicni centri zahtevajo povratne informacije od strank in zagotovijo boljšo uporabniško izkušnjo.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Kako preveriti, ali funkcija deluje

Ko v IVR vnesete programsko opremo za samodejni povratni klic, lahko v LiveAgent preizkusite naslednje aktivnosti.

  1. Prijavite se v svoj račun LiveAgent
  2. Pokličite telefonsko številko, ki je povezana z vašim računom LiveAgent. Prepričajte se, da ima številka aktivni skript IVR
  3. Poslušajte večstopenjski meni IVR
  4. Sledite pozivom za klic iz menija IVR in kliknite na navedeni gumb za klicanje. Na primer, meni IVR lahko zahteva, da pritisnete 4 za povratni klic
  5. Bodite pozorni na to, če klic pade s strani klicatelja
  6. Upoštevajte, da klic zvoni v vmesniku agenta in ga je mogoče sprejeti ali poslati v čakalno vrsto
  7. Odgovorite na klic na agentovem vmesniku
  8. LiveAgent bo samodejno ponovno poklical številko klicatelja. Počakajte, dokler ta postopek poteka
  9. Kot klicatelj počakajte na samodejni povratni klic in odgovorite na klic, ko pride

Če vse te korake uspešno izvedete, ste lahko prepričani, da funkcija povratnega klica deluje odlično in je pripravljena za takojšnjo uporabo.

Increase customer satisfaction

With LiveAgent's built-in call center software you'll be able to provide reliable and personalized service to your customers.

Try it today

Pogosta vprašanja

Kaj je samodejni povratni klic?

Samodejni povratni klic je telefonska funkcija IVR, ki klicateljem omogoča, da pozneje ponovno vzpostavijo klic, namesto da ostanejo na čakanju dlje časa. Običajno strankam pomaga pri klicu na zasedene ali nedostopne linije klicnega centra. Funkcija samodejnega povratnega klica postavi klicatelja v čakalno vrsto in takoj pokliče nazaj klicno številko.

Kako delujejo samodejni povratni klici?

Samodejni povratni klici delujejo z integracijo z menijem IVR. Ko so integrirani, lahko klicatelji dobijo pozive, da pritisnejo določene gumbe, da sprožijo funkcijo samodejnega povratnega klica. Ko je vložena zahteva za samodejni povratni klic, se klic takoj prekine. Tako bo na primer programska oprema LiveAgent ponovno klicala tisto vrstico, ki je številka klicatelja na vrhu čakalne vrste za povratne klice.

Kaj so navodila za samodejni povratni klic?

Navodila za samodejni povratni klic so ukazi ali postopki programske opreme, s katerimi lahko klicatelji ali zastopniki sprožijo zahteve za povratni klic in se nanje odzovejo. Ta navodila običajno vključujejo pritisk določenih gumbov na telefonu in sledenje klicnim številkam, da sporoči, kdaj lahko pride do samodejnega povratnega klica.

Zakaj je za programsko opremo klicnega centra pomembno, da ima napredno funkcijo povratnega klica?

Programska oprema klicnega centra mora iz različnih razlogov vključevati napredno funkcijo povratnega klica. 

  • Funkcije povratnega klica strankam omogočajo boljšo izkušnjo in podporo
  • Funkcije povratnega klica pokažejo klicateljem, da je njihov čas dragocen
  • Samodejni povratni klici so uporabni pri zagotavljanju, da agenti klicnega centra klicateljem omogočajo mirne, prilagojene in temeljite odzive v primernem času

Kako lahko preizkusite, ali funkcija deluje?

Kako lahko funkcija povratnega klica deluje, ugotovite tako, da se prijavite v programsko opremo klicnega centra in izvedete preskusni klic.

  • Pokličite linijo, ki je povezana z vašim računom za povratni klic, in poslušajte meni IVR
  • Sledite ukaznemu pozivu klicne številke in počakajte, da se klic konča

  • Potem bo klicatelj prejel klic, ko bo na vrsti v čakalni vrsti

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico