Kaj je samopomoč?
Vsak ima svoj način iskanja rešitev za težave, s katerimi se sooča. Nekateri sledijo normi, drugi sledijo drugim, očitno pa obstajajo tudi tisti, ki sledijo temu, kar jim je bolj enostavno. Samopomoč je, ko poskušate sami najti rešitve za težave, namesto da se obrnete na službo za pomoč uporabnikom.
To je zelo enostaven način iskanja rešitev za težave. Ne zahteva daljšega čakanja na klic, prav tako ne zahteva pošiljanja e-pošte in čakanja na odgovor.
Frequently Asked Questions
Kako definirate samopomoč?
Samopomoč je, ko poskušate sami najti rešitve za težave, ne da bi se obrnili na službo za stranke. Stranka lahko to stori tako, da prebere pogosta vprašanja, se posvetuje z bazo znanja ali uporabi razpoložljive članke in vodnike.
Kakšne so prednosti samopomoči?
Stranki ni treba čakati na odziv službe za stranke, kar prihrani čas. Zaradi tega kupec bolje spozna izdelek in blagovno znamko, lahko pa tudi poveča raven lastnega zadovoljstva. Če bo uporabljal kakovostne vsebine, ki jih ponuja podjetje, se bo v njegovih očeh zagotovo povečala tudi vrednost podjetja.
Ali LiveAgent ponuja storitev samopomoči?
LiveAgent ponuja storitev samopomoči. Ustvarite lahko bazo znanja, ki bo vsebovala vsa vprašanja, ki jih stranke potrebujejo, zaradi česar bodo učinkovito rešile svoje težave.
Strokovna opomba
Samopomoč omogoča strankam, da samostojno rešujejo svoje težave, brez potrebe po klicanju službe za pomoč uporabnikom. To prihrani čas in poveča zadovoljstvo strank.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.