Kaj je seznam dovoljenj?
Seznam dovoljenj je uporabljen za omogočanje prijav iz specifičnih IP naslovov ali seta IP naslovov. Odvisno od varnostne politike vašega podjetja lahko uporabnikom, kot so agenti, administratorji in lastniki, omejite prijavo na panel agenta le iz IP naslova znotraj podjetja.
V LiveAgent lahko vzpostavite dovoljene IP naslove v Konfiguracija>Splošno
Primer podprtih vrednosti: točno ujemanje (npr. 192.168.1.1), uporaba zvezdice (npr. *.*.*.*), seta (npr. 1.1.1.1-1.2.1.1), seta definiranega v obliki sub net mask (npr. 192.168.0.0/16).
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
Kako nastaviti in ustvariti stike v LiveAgent
LiveAgent omogoča enostavno ustvarjanje in shranjevanje kontaktov ter prilagojene storitve za stranke. Uporablja funkcijo upravljanja stikov za iskanje, filtriranje in razvrščanje stikov. Možnost rezervacije individualnega klica. Try LiveAgent for free now!
Kako nastaviti pravila v LiveAgent
LiveAgent je programska oprema za upravljanje dohodnih klicnih centrov, pritožb, odjemalskih portalov in e-pošte. Omogoča integracije, ponuja brezplačen preizkus in podporo strankam. Sistem temelji na umetni inteligenci, ki avtomatizira upravljanje zahtevkov za učinkovito delo.
Programska oprema za klepetanje v živo
Programska oprema za klepet v živo je odlična za povečanje stopnje zadrževanja strank in vključenosti. LiveAgent ponuja številne funkcije, medtem ko HubSpot Service Hub in tawk.to sta primerna za startupe in srednje velika podjetja. Zoho Desk je prilagodljiv in ima visoko oceno.