Kaj je sistem zahtevkov za pomoč?
It is software for your customer support agents. It helps them to communicate with customers through one interface. Thus, if you are a company operating on many platforms, this would be a perfect solution. Whenever your customer reaches out, you can resolve the issue swiftly in the customer service software such as LiveAgent.
Zakaj bi morali uporabiti sistem zahtevkov za pomoč?
The most important task of a customer service staff is to create long term and loyal relationships with customers. One way to reach it is to use a Helpdesk ticketing system. It includes all essential components to ensure fast resolutions to customer problems. An administrator of your customer service software can create Rules and SLAs. These would divide the customers to proper departments, set specific times, and more! This helps with automating the processes in your customer service department.
Benefits:
- Prednost pred konkurenco
- Zadovoljstvo strank
- Zadovoljstvo zastopnika za storitve za stranke
- Povečana prodaja
- Zadrževanje strank
- Zvestoba strank
- Povečan dobiček
- Organizirani podatki
- Boljša dostopnost storitev za stranke
We use LiveAgent to manage chat conversations on our website with the aim of converting initial inquiries into qualified sales leads.
How does the Helpdesk ticketing system work?
Sistem za izdajo zahtevkov prejme zahtevo po storitvi, ki se nato samodejno spremeni v zahtevek. Zahteva je lahko iz klepeta v živo, e-pošte, klica, družabnih medijev ali druge platforme.
Po tem predstavniki strank upravljajo in razrešijo zahtevek. Zastopnik lahko v zahtevku vidi vse podatke o strankah. Tako lahko stranki takoj pomagate.
What are the key features of an effective Helpdesk ticketing system?
- Baza znanja: Omogoča ustvarjanje vsebine/člankov za vaše stranke. Dandanes stranke raje najdejo informacije na spletnem mestu. Tako izdelki sami izboljšajo učinkovitost storitev za stranke. Ti članki so lahko tudi za agente, kar pomeni, da jih kupci ne vidijo.
- Automations; such as SLAs (Service-level agreements). The SLAs are an important key feature to set, in order to effectively respond to your customers. For instance; you can set a specific time for First Answer. If no one answers the ticket within the time frame, it will be transferred to Overdue.
- Tags: This feature allows you to create customized workflow and reports. Moreover, it enables you to utilize it in Rules, Time Rules, and SLAs.
- Agent reports: If you would like to keep a track of your agent’s performance, this key feature will show you all the important metrics. For instance; answered tickets, rewards, calls, open average time, and more. If you would like to know all of the agent report metrics, read Agent Report.
- Internal tickets/notes: This feature is effective for agents. Firstly, it enables your agents to communicate through tickets internally. It solves problems faster and easier. Secondly, you can assign a ticket to another agent. For instance, if you need to refer him to escalations or a different department. Thirdly, this feature can also create a note for yourself. The benefit is that all the internal tickets/notes aren’t visible to customers. This enables smooth and fast communication.
- Univerzalni nabiralnik: vam in vašim agentom omogoča ogled zahtevkov z enega vmesnika. Na primer iz e-pošte, Twitter, Slack, objav na forumu, Facebooka, LiveChata, klicev in mnogih drugih.
Other additional features worth knowing about:
- Večkanalna komunikacija s strankami
- Podatki strank, organizirani v enem vmesniku
- Združevanje pogovorov/zahtevkov
- Pripravljena in vnaprej določena sporočila
- Mobilna služba za pomoč uporabnikom za hitro reševanje zahtevkov od koder koli
- Večjezični sistem zahtevkov
- Izvozite vstopnice v formate PDF/HTML ali datoteko CSV
- Posredovanje elektronske pošte
To learn more, please visit our Features.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.
Frequently Asked Questions
Kakšna je opredelitev sistema zahtevkov za pomoč uporabnikom?
Zahtevki za pomoč uporabnikom so sistem, ki omogoča učinkovito reševanje težav strank z avtomatizacijo postopka obravnave pritožb in upravljanja zahtev. Zahvaljujoč temu ima podjetje možnost ponuditi večkanalno pomoč svojim strankam. To agentom, ki imajo strukturirane pogovore s strankami na enem mestu, olajša delo.
Katere funkcije bi moral imeti vsak sistem za prodajo vstopnic za pomoč uporabnikom?
Dober sistem za zahtevke v službi za pomoč bi moral imeti predvsem avtomatizacijo zahtevkov. To vam omogoča večopravilnost. Druga rešitev so informacije o statusu SLA, ki se pojavijo, ko zaposleni prvič naleti na določen zahtevek in želi oceniti prednost. Druga pomembna stvar so oznake, ki vam omogočajo enostavno organiziranje zahtevkov. Druga uporabna funkcija je možnost konfiguriranja predlog za zahtevke, ki vam lahko dodatno pomagajo pri odgovarjanju na zahteve. Funkcija, ki zagotovo olajša operacije, je vezava zahtevkov. Tako vemo, ali se je stranka že obrnila na nas in ali je imela podobno težavo ali je dobila rešitev.
Ali Live Agent ponuja sistem za zahtevke za pomoč uporabnikom?
LiveAgent ponuja sistem zahtevkov za pomoč uporabnikom. Z njim imate na enem mestu dostop do e-pošte, klepetov, omemb v družabnih medijih in drugih kanalov. Po drugi strani pa imate zahvaljujoč avtomatizaciji priložnost izboljšati poslovanje, olajšati določanje prioritet nalog in analizirati učinkovitost dejavnosti storitev za stranke.
Strokovna opomba
<p>Sistem za zahtevke za pomoč je programska oprema za agentov v storitvah za stranke. Omogoča hitro reševanje težav in avtomatizacijo procesov. Pomaga pri doseganju zvestobe strank in povečani prodaji.</p>

Kontakti službe za pomoč uporabnikom E-goi
E-goi je platforma za avtomatizacijo trženja, ki pomaga podjetjem izboljšati učinkovitost trženja. Omogoča stik preko e-pošte, telefona, družbenih medijev in foruma.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
Kontakti službe za pomoč uporabnikom Sendinblue
Nosov s strankami. Ustvarite BREZPLAČNI račun in preizkusite LiveAgent. Cenik, funkcije, alternative, podpora in več. Več na blogu in akademiji.
Kontakti službe za pomoč uporabnikom Constant Contact
Constant Contact je uporabniku prijazna marketinška platforma, ki ponuja orodja za ustvarjanje učinkovitih trženjskih kampanj. Ponujajo podporo strankam prek telefona, e-pošte, družbenih medijev in drugih kanalov. Podpirajo tudi dogodke in spletne ankete.