Frequently asked questions
Kakšna je definicija sistema zahtevkov?
Sistem zahtevkov je skupni nabiralnik za naloge vseh strank. Poročila iz e-pošte, klepeta v živo, družabnih medijev itd. Vsa sporočila se samodejno pretvorijo v zahtevek.
Katere so osnovne značilnosti vsakega sistema zahtevkov?
Osnovne značilnosti katerega koli sistema zahtevkov so predvsem večkanalna razpoložljivost (e-pošta, klepet v živo, družabni mediji), prilagajanje posameznih strank, avtomatizacija delovnega toka, prilagojene strani z zahtevki, kategorije in oznake zahtevkov ter možnost izgradnje baze znanja.
Ali je LiveAgent sistem za zahtevke?
LiveAgent je sistem zahtevkov. Samodejno sledi in pretvori vse težave strank v zahtevke. Vsako dohodno sporočilo se za udobje in boljše upravljanje pretvori v zahtevek.
ShipStation je večkanalna programska oprema za pošiljanje paketov za spletne trgovce, ki omogoča enostavno urejanje pošiljanja iz spletnih strani. Uporabljate jo lahko za sledenje novicam in konverzacijam strank. Integracija z LiveAgent prek orodja Zapier je mogoča v nekaj minutah. Klepet za pomoč je ključni komunikacijski kanal za stranke in mora biti na voljo vsaki organizaciji. Klepet bi moral ponuditi vodenje v realnem času, pošiljanje pripravljenih odgovorov, nalaganje datotek, prilagajanje blagovni znamki in ocenjevanje storitev. ShipStation pomaga upravljati naložbe in čas v podporni službi ter povečati produktivnost.
LiveAgent ponuja celovito rešitev za uspeh strank na vseh komunikacijskih kanalih 24/7, vključujoč vstopnični sistem za upravljanje zahtev strank. Njihova programska oprema omogoča personalizacijo, hitrost in uporabnost ter vse kanale za komunikacijo s strankami združuje v en enoten poštni predal. Ponujajo brezplačno preskusno različico, cene pa so dostopne. LiveAgent omogoča povezovanje različnih komunikacijskih kanalov in se enostavno vzpostavi ter uporablja. Nekateri njihovi uporabniki poročajo o izboljšani zadovoljstvu strank in povečani prodaji.
LiveAgent je platforma, ki ponuja programske rešitve za pomoč strankam, VoIP telefonske sisteme, samopostrežno in dohodno klicno središče ter upravljanje e-pošte. Podjetje ima partnerje in program ter ponuja spletni seminarji in stroškovne kalkulatorje. Stanje namestitve računa se prikazuje in pripravljajo se podatki za prijavo. LiveAgent je v lasti Quality Unit, LLC.
Predloge vstopničnega sistema so ključne za skrajšanje odzivnega časa in zagotavljanje dosledne izkušnje storitev za stranke. Pripravljena sporočila in predloge lahko pomagajo agentom zagotavljati ustrezne in natančne odgovore, prihranijo čas in trud, povečajo zaupanje in produktivnost in izboljšajo zadovoljstvo strank. Pri ustvarjanju knjižnice učinkovitih pripravljenih odgovorov in predlog pa je pomembno vključiti celotno organizacijo in prilagoditi predloge glede na posamezne stranke.