Kaj je sistem zahtevkov?
Sistem zahtevkov je skupna mapa »Prejeto« za vsa opravila vaših strank, ne glede na to, ali gre za družabne medije, nabiralnik, klepet v živo itd. Vsa sporočila se samodejno spremenijo v isti zahtevek. Zahtevki so shranjeni na enem mestu, tako da agent za podporo strankam ne bo zamudil nobene naloge.
Frequently Asked Questions
Kakšna je definicija sistema zahtevkov?
Sistem zahtevkov je skupni nabiralnik za naloge vseh strank. Poročila iz e-pošte, klepeta v živo, družabnih medijev itd. Vsa sporočila se samodejno pretvorijo v zahtevek.
Katere so osnovne značilnosti vsakega sistema zahtevkov?
Osnovne značilnosti katerega koli sistema zahtevkov so predvsem večkanalna razpoložljivost (e-pošta, klepet v živo, družabni mediji), prilagajanje posameznih strank, avtomatizacija delovnega toka, prilagojene strani z zahtevki, kategorije in oznake zahtevkov ter možnost izgradnje baze znanja.
Ali je LiveAgent sistem za zahtevke?
LiveAgent je sistem zahtevkov. Samodejno sledi in pretvori vse težave strank v zahtevke. Vsako dohodno sporočilo se za udobje in boljše upravljanje pretvori v zahtevek.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.