Kaj je skupnost?
Skupnost je skupina strank in predstavnikov strank. Sodelujejo tako, da delijo svoje ideje, težave, poizvedbe in informacije. Ljudje v skupnosti si med seboj pomagajo, kadar je to potrebno. Drug drugemu odgovarjajo na vprašanja.
Ustvarite svojo skupnost v LiveAgent. Več o forumu.
Frequently Asked Questions
Kaj je skupnost?
Skupnost je skupina ljudi, osredotočenih na določeno temo in idejo. To je lahko skupina strank in predstavnikov strank, ki sodelujejo. Člani skupnosti lahko delijo svoje ideje, težave, informacije in vprašanja.
Kako ustvariti skupnost v LiveAgentu?
Če želite ustvariti skupnost v LiveAgent, pojdite na portal za samopostrežbo strank. Nato vnesite naslov in se odločite, ali želite, da je skupnost notranja ali javna? Poleg tega morate ustvariti opis na podlagi pravilno izbranih ključnih besed, zaradi česar imate pozitiven vpliv na SEO. Poleg tega je treba izbrati oddelek, pristojen za obravnavo vnosov.
Katere so funkcije, ki jih mora imeti forum skupnosti?
Forum skupnosti bi moral imeti posebne funkcije. Dobro je ustvariti postopek vključevanja skupnosti, da bodo novi člani lažje vedeli, čemu se pridružujejo. Zanimiva ideja je ustvariti pravila ali videoposnetek, ki bo odgovarjal na vprašanja o delovanju foruma skupnosti. Poskusite vključiti skupnost in se vključite v podporo in razvoj skupnosti.
Strokovna opomba
Skupnost je skupina strank in predstavnikov strank, ki sodelujejo in si med seboj pomagajo. Ustvarite svojo skupnost v LiveAgent in izboljšajte svojo podporo strankam.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.