Kaj je skupnost?
Skupnost je skupina strank in predstavnikov strank. Sodelujejo tako, da delijo svoje ideje, težave, poizvedbe in informacije. Ljudje v skupnosti si med seboj pomagajo, kadar je to potrebno. Drug drugemu odgovarjajo na vprašanja.
Ustvarite svojo skupnost v LiveAgent. Več o forumu.
Frequently asked questions
Kaj je skupnost?
Skupnost je skupina ljudi, osredotočenih na določeno temo in idejo. To je lahko skupina strank in predstavnikov strank, ki sodelujejo. Člani skupnosti lahko delijo svoje ideje, težave, informacije in vprašanja.
Kako ustvariti skupnost v LiveAgentu?
Če želite ustvariti skupnost v LiveAgent, pojdite na portal za samopostrežbo strank. Nato vnesite naslov in se odločite, ali želite, da je skupnost notranja ali javna? Poleg tega morate ustvariti opis na podlagi pravilno izbranih ključnih besed, zaradi česar imate pozitiven vpliv na SEO. Poleg tega je treba izbrati oddelek, pristojen za obravnavo vnosov.
Katere so funkcije, ki jih mora imeti forum skupnosti?
Forum skupnosti bi moral imeti posebne funkcije. Dobro je ustvariti postopek vključevanja skupnosti, da bodo novi člani lažje vedeli, čemu se pridružujejo. Zanimiva ideja je ustvariti pravila ali videoposnetek, ki bo odgovarjal na vprašanja o delovanju foruma skupnosti. Poskusite vključiti skupnost in se vključite v podporo in razvoj skupnosti.
Expert note
Skupnost je skupina strank in predstavnikov strank, ki sodelujejo in si med seboj pomagajo. Ustvarite svojo skupnost v LiveAgent in izboljšajte svojo podporo strankam.

Tekst se osredotoča na konference za predstavitev produktov, uporabo kontaktnih skupin za segmentacijo strank in upravljanje dela v službi za pomoč uporabnikom, ter spletni klepetalnici kot načinu virtualne komunikacije. Poudarja tudi programsko opremo LiveAgent, ki ponuja storitve za pomoč strankam, VoIP telefonske sisteme in samopostrežni ter dohodni klicni center. Forum za stranke v LiveAgentu je dostopen za interno in javno komunikacijo. Ustvarjanje foruma skupnosti strank lahko pozitivno vpliva na zadovoljstvo strank, angažiranost uporabnikov in zvestobo blagovnim znamkam. Konference o podpori strankam pa nudijo priložnost za mreženje, sledenje trenutnim trendom, predstavitev produktov in pridobitev znanja od strokovnjakov.
Prodajni zastopnik za vhodne zahtevke
Vhodni prodajni predstavniki prodajajo izdelke ali storitve potencialnim kupcem. Delujejo v vhodnih klicnih centrih ali drugih sedežih podjetij. Glavna odgovornost prodajne ekipe je sklepanje poslov z novimi strankami in negovanje odnosov z obstoječimi strankami. Veščine, ki jih mora imeti vhodni prodajni zastopnik, vključujejo odlične komunikacijske in upravljalne sposobnosti ter reševanje problemov in konfliktov medosebnih odnosov.
LiveAgent ima funkcijo odgovornosti, ki vodi evidenco o tem, kateri oddelek in agent je odgovoren za reševanje zahtev. Funkcija omogoča samodejno dodelitev zahtevkov in izboljša odzivni čas, ter zmanjša število neodgovorjenih zahtevkov. LiveAgent trenutno ne podpira funkcije vzdevka agenta. LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ima številne funkcije in integracije ter omogoča brezplačno preizkusno različico.
Asana je orodje za organizacijo dela v ekipi, ki omogoča odpiranje projektov, dodeljevanje opravil, postavljanje rokov in komunikacijo s sodelavci. Integracija Asane v LiveAgent preko Zapier storitev omogoča avtomatizacijo različnih opravil, kot je dodajanje novih strank, odstranjevanje/dodajanje strank v določene skupine ali odpiranje novih komunikacijskih kanalov. Vključitev Asane v LiveAgent omogoča povečanje učinkovitosti ekipe, prihranek časa in učinkovitejšo organizacijo dela.