Kaj je SLA kršitev?
Nekatera podjetja želijo ali so primorana imeti pripravljeno določeno pogodbo o nivoju storitev SLA. SLA določa časovni okvir, v katerem mora biti odgovorjeno na zahtevek, odgovorjen klic ali klepet. Če ni odgovorjeno v specifičnem časovnem okviru, se zgodi kršitev SLA.
Če se zgodi veliko SLA kršitev, mora navadno podjetje premisliti o svojih SLA nastavitvah in preferencah ali pa ojačati delovno silo z več agenti ali boljšim orodjem za pomoč strankam.
Frequently Asked Questions
Kaj je SLA kršitev?
SLA specificira časovni okvir, v katerem mora biti odgovorjeno na zahtevek ali klic. Če klient ne dobi odziva ali odgovora na klic v določenem času, je to kršitev SLA.
Kako se izogniti SLA kršitvam?
Da se izogne kršitvam SLA, mora biti najprej podjetje iskreno s svojimi strankami in ne prikrivati slabih novic. Dodatno mora biti v sistemu interna konfiguracija, ki preverja opomnike in eskalacije. Vredno je tudi pregledati, kako proces deluje.
Lahko spremljate SLA kršitve v LiveAgent?
V LiveAgent lahko spremljate SLA kršitve. Administratorji imajo dostop do informacij, kateri od agentov rešujejo težave pravočasno.
Strokovna opomba
SLA kršitev se zgodi, ko podjetje ne odgovori v časovnem okviru, določenem v pogodbi o nivoju storitev. Če se to pogosto dogaja, morajo podjetja pregledati svoje SLA nastavitve in ojačati delovno silo z več agenti ali boljšim orodjem.

How to setup and create Contacts in LiveAgent
Save different information about all your customers. Use Contacts. Setup and create Contacts in your LiveAgent. Read more and watch our video tutorial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Manage and sort your business contacts in an easy way. Create and setup Contact groups in your LiveAgent. Watch our video setup and follow instructions.