Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

SLA kršitev

Kaj je SLA kršitev?

Nekatera podjetja želijo ali so primorana imeti pripravljeno določeno pogodbo o nivoju storitev SLA. SLA določa časovni okvir, v katerem mora biti odgovorjeno na zahtevek, odgovorjen klic ali klepet. Če ni odgovorjeno v specifičnem časovnem okviru, se zgodi kršitev SLA.

Če se zgodi veliko SLA kršitev, mora navadno podjetje premisliti o svojih SLA nastavitvah in preferencah ali pa ojačati delovno silo z več agenti ali boljšim orodjem za pomoč strankam.

Pogosta vprašanja

Kaj je SLA kršitev?

SLA specificira časovni okvir, v katerem mora biti odgovorjeno na zahtevek ali klic. Če klient ne dobi odziva ali odgovora na klic v določenem času, je to kršitev SLA.

 

Kako se izogniti SLA kršitvam?

Da se izogne kršitvam SLA, mora biti najprej podjetje iskreno s svojimi strankami in ne prikrivati slabih novic. Dodatno mora biti v sistemu interna konfiguracija, ki preverja opomnike in eskalacije. Vredno je tudi pregledati, kako proces deluje.

 

Lahko spremljate SLA kršitve v LiveAgent?

V LiveAgent lahko spremljate SLA kršitve. Administratorji imajo dostop do informacij, kateri od agentov rešujejo težave pravočasno.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico