Kaj je SLA kršitev?
Nekatera podjetja želijo ali so primorana imeti pripravljeno določeno pogodbo o nivoju storitev SLA. SLA določa časovni okvir, v katerem mora biti odgovorjeno na zahtevek, odgovorjen klic ali klepet. Če ni odgovorjeno v specifičnem časovnem okviru, se zgodi kršitev SLA.
Če se zgodi veliko SLA kršitev, mora navadno podjetje premisliti o svojih SLA nastavitvah in preferencah ali pa ojačati delovno silo z več agenti ali boljšim orodjem za pomoč strankam.
Frequently Asked Questions
Kaj je SLA kršitev?
SLA specificira časovni okvir, v katerem mora biti odgovorjeno na zahtevek ali klic. Če klient ne dobi odziva ali odgovora na klic v določenem času, je to kršitev SLA.
Kako se izogniti SLA kršitvam?
Da se izogne kršitvam SLA, mora biti najprej podjetje iskreno s svojimi strankami in ne prikrivati slabih novic. Dodatno mora biti v sistemu interna konfiguracija, ki preverja opomnike in eskalacije. Vredno je tudi pregledati, kako proces deluje.
Lahko spremljate SLA kršitve v LiveAgent?
V LiveAgent lahko spremljate SLA kršitve. Administratorji imajo dostop do informacij, kateri od agentov rešujejo težave pravočasno.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.