Kaj je sledilec?
Sledilec se lahko integrira v vašo programsko opremo in tako izboljša delo podporne službe. Aplikacija vam pomaga slediti aktivnost stranke 30 minut pred in po oddaji zahtevka za pomoč. Če imamo pregled nad delom stranke, nam je to lahko v veliko pomoč, ko rešujemo njene težave.
Frequently asked questions
Kaj je sledilec?
Sledilec ima funkcijo, ki omogoča sledenje aktivnosti stranke 30 minut pred in po oddaji zahtevka za pomoč. S tem lahko agent podporne službe vidi kaj je stranka delala pred tem, to pa agentu olajša delo pri nudenju podpore.
Kako lahko uporabljate sledilca?
Sledilec se lahko integrira v trenutno programsko opremo. Tako lahko vidimo, katere korake je stranka naredila in izsledimo vir težav. Pokaže pa nam tudi, kaj je stranka že storila in ni pomagalo pri razrešitvi težave.
Ali lahko integrirate sledilca v svoj LiveAgent račun?
Sledilec se lahko integrira v LiveAgent programsko opremo. To vam pomaga izboljšati storitve vaše podporne službe.
Expert note
Sledilec je aplikacija, ki omogoča sledenje aktivnosti stranke 30 minut pred in po oddaji zahtevka za pomoč, kar podpira bolj učinkovito podporo strankam.

Predloge follow up emailov za ponujanje storitev za stranke
Storitve za stranke so ključne za uspešno podjetje, vendar se mnogokrat ne sledi pri postopkih follow-upa z strankami. Večina podjetij ne odgovarja na različna sporočila strank, ne pošiljajo follow-up e-pošte za zadovoljstvo strank in ne izkoriščajo oportunosti, ki jih ponujajo samopostrežne možnosti. LiveAgent ponuja predloge za različne follow-up e-pošte, kot so spodbudni e-poštni predloge, e-poštni predloge za prekinitve in povratne informacije. Predloge za email-ove lahko pomagajo pri izboljšanju uporabniške izkušnje, skupni izkušnji storitev za stranke in ohranjanju dobrega odnosa med podjetjem in strankami.
Brezplačna programska oprema za izdelavo zahtevkov za podporo
LiveAgent, Zendesk Support, Freshdesk, LiveChat in Intercom so med najboljšimi ponudniki programske opreme za podporo strankam, ki omogočajo odlično izkušnjo strankam preko različnih komunikacijskih kanalov. Poleg tega članek ponuja 12 nasvetov za učinkovito upravljanje s programsko opremo za izdelavo zahtevkov, ki lahko izboljšajo zadovoljstvo strank in učinkovitost ekipe za podporo. Najboljše prakse službe za pomoč uporabnikom vključujejo izbiro prave programske opreme, eno samo kontaktno točko, avtomatizacijo procesov, sporazume o ravni storitev, namenske skupine za pomoč uporabnikom, večstopenjsko gradnjo, vnaprej pripravljene odgovore, dovolj zaposlenih ter portal za samopostrežne storitve.
Bonton klepeta v živo za podporo strankam
Upoštevajte protokole klepeta in vljudnega pogovora. Spoznajte komunikacijski bonton klepeta v živo in se seznanite s pravili za storitve za stranke.