Kaj je sledilec?
Sledilec se lahko integrira v vašo programsko opremo in tako izboljša delo podporne službe. Aplikacija vam pomaga slediti aktivnost stranke 30 minut pred in po oddaji zahtevka za pomoč. Če imamo pregled nad delom stranke, nam je to lahko v veliko pomoč, ko rešujemo njene težave.
Frequently Asked Questions
Kaj je sledilec?
Sledilec ima funkcijo, ki omogoča sledenje aktivnosti stranke 30 minut pred in po oddaji zahtevka za pomoč. S tem lahko agent podporne službe vidi kaj je stranka delala pred tem, to pa agentu olajša delo pri nudenju podpore.
Kako lahko uporabljate sledilca?
Sledilec se lahko integrira v trenutno programsko opremo. Tako lahko vidimo, katere korake je stranka naredila in izsledimo vir težav. Pokaže pa nam tudi, kaj je stranka že storila in ni pomagalo pri razrešitvi težave.
Ali lahko integrirate sledilca v svoj LiveAgent račun?
Sledilec se lahko integrira v LiveAgent programsko opremo. To vam pomaga izboljšati storitve vaše podporne službe.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.