Kaj je sledilec?
Sledilec se lahko integrira v vašo programsko opremo in tako izboljša delo podporne službe. Aplikacija vam pomaga slediti aktivnost stranke 30 minut pred in po oddaji zahtevka za pomoč. Če imamo pregled nad delom stranke, nam je to lahko v veliko pomoč, ko rešujemo njene težave.
Frequently asked questions
Kaj je sledilec?
Sledilec ima funkcijo, ki omogoča sledenje aktivnosti stranke 30 minut pred in po oddaji zahtevka za pomoč. S tem lahko agent podporne službe vidi kaj je stranka delala pred tem, to pa agentu olajša delo pri nudenju podpore.
Kako lahko uporabljate sledilca?
Sledilec se lahko integrira v trenutno programsko opremo. Tako lahko vidimo, katere korake je stranka naredila in izsledimo vir težav. Pokaže pa nam tudi, kaj je stranka že storila in ni pomagalo pri razrešitvi težave.
Ali lahko integrirate sledilca v svoj LiveAgent račun?
Sledilec se lahko integrira v LiveAgent programsko opremo. To vam pomaga izboljšati storitve vaše podporne službe.
- Kaj je funkcija časovnega poročila? (+Brezplačen preizkus) | LiveAgent
- Najboljša programska oprema za sledenje strankam za leto 2022 | LiveAgent
- Najboljša programska oprema za interakcijo s strankami za leto 2022 | LiveAgent
- 15 najboljših praks službe za pomoč uporabnikom (+video)
- Pomoč v klepetu (Pojasnjeno)
- Čas zadrževanja (Pojasnjeno)
- Podpora za klepet v živo (Pojasnjeno)
- Kaj je funkcija poročanja oddelka? (+Brezplačen preizkus) | LiveAgent