Kdo so sodelavci?
V LiveAgent obstaja veliko vrst agentov in vlog. Sodelavec je posebna vrsta posrednika z drugačnim dovoljenjem v LiveAgent.
Sodelavci so skoraj enaki kot običajni polni zastopnik, vendar obstajajo nekatere razlike. Sodelavci ne morejo komunicirati s strankami. Lahko interno komunicirajo z drugimi predstavniki strank, dodajajo in brišejo svoje priloge ali si samo ogledajo podatke o stranki. Pogosto ustvarjajo notranje komentarje za reševanje vprašanj in vprašanj strank.
Frequently asked questions
Kaj pomeni izraz "sodelavci"?
Sodelavci so ljudje, ki z drugimi sodelujejo pri določenem projektu ali z namenom. Sodelavec je posebna vrsta posrednika, ki ne more vzpostaviti stika s strankami. Običajno se ukvarja z notranjimi težavami.
Kako nastaviti sodelavce v LiveAgent?
Nastavitev sodelavcev v LiveAgent je podobna dodelitvi drugih vlog. To lahko naredi skrbnik na plošči LiveAgent tako, da vnese konfiguracijo.
Kako dostopati do seznama sodelavcev v LiveAgent?
Če želite dostopati do seznama sodelavcev, vam mora biti dodeljena vloga v sistemu. Če želite dodeliti vlogo v sistemu, pojdite na "Konfiguracija" in nato izberite "Agenti". V naslednjem koraku kliknite "ustvari agenta" in zanj izberite vlogo: lahko je agent, skrbnik ali lastnik.
Klepetalnice v živo prinašajo hitro storitev za stranke, sposobnost odziva v realnem času, povečanje konverzij in zmanjšanje stresa strank, ki jim ni treba čakati na odgovor. S tem stranke lahko hitro pridobijo potrebne informacije o izdelkih in storitvah. Klepet v živo je pomemben kanal za storitve za stranke, saj ponuja skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času in konkurenčno prednost po ugodni ceni.
LiveAgent ima funkcijo odgovornosti, ki vodi evidenco o tem, kateri oddelek in agent je odgovoren za reševanje zahtev. Funkcija omogoča samodejno dodelitev zahtevkov in izboljša odzivni čas, ter zmanjša število neodgovorjenih zahtevkov. LiveAgent trenutno ne podpira funkcije vzdevka agenta. LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ima številne funkcije in integracije ter omogoča brezplačno preizkusno različico.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja številne funkcije, kot so VoIP telefonski sistem, sistem upravljanja pritožb, portal za podporo in selitev podatkov. Program vključuje tudi odgovornosti in obvestila za dodeljevanje zahtevkov ter avtomatsko distribucijo klepetov za izboljšanje storitve strankam. LiveAgent ponuja brezplačno preizkusno različico, podporo in izobraževanje.
LiveAgent je več-kanalna rešitev za zahtevke, ki omogoča podporo strankam. Ponuja funkcijo prenosa zahtevkov med oddelki in agente, skupno rabo zahtevka z internim klepetom v živo ter vstopnični sistem. Klepet za pomoč je pomemben komunikacijski kanal za stranke, ki bi moral nuditi tudi vodenje klepeta v realnem času ter možnost nalaganja datotek. Spodbude in programi zvestobe lahko izboljšajo promocijo blagovne znamke ter spodbujajo impulivne nakupe. Stran s pogostimi vprašanji je obvezna na skoraj vsakem poslovnem spletnem mestu, saj omogoča samopostrežbo in zmanjša breme ekip za podporo strankam.