Kdo so sodelavci?
V LiveAgent obstaja veliko vrst agentov in vlog. Sodelavec je posebna vrsta posrednika z drugačnim dovoljenjem v LiveAgent.
Sodelavci so skoraj enaki kot običajni polni zastopnik, vendar obstajajo nekatere razlike. Sodelavci ne morejo komunicirati s strankami. Lahko interno komunicirajo z drugimi predstavniki strank, dodajajo in brišejo svoje priloge ali si samo ogledajo podatke o stranki. Pogosto ustvarjajo notranje komentarje za reševanje vprašanj in vprašanj strank.
Frequently asked questions
Kaj pomeni izraz "sodelavci"?
Sodelavci so ljudje, ki z drugimi sodelujejo pri določenem projektu ali z namenom. Sodelavec je posebna vrsta posrednika, ki ne more vzpostaviti stika s strankami. Običajno se ukvarja z notranjimi težavami.
Kako nastaviti sodelavce v LiveAgent?
Nastavitev sodelavcev v LiveAgent je podobna dodelitvi drugih vlog. To lahko naredi skrbnik na plošči LiveAgent tako, da vnese konfiguracijo.
Kako dostopati do seznama sodelavcev v LiveAgent?
Če želite dostopati do seznama sodelavcev, vam mora biti dodeljena vloga v sistemu. Če želite dodeliti vlogo v sistemu, pojdite na "Konfiguracija" in nato izberite "Agenti". V naslednjem koraku kliknite "ustvari agenta" in zanj izberite vlogo: lahko je agent, skrbnik ali lastnik.
- Vloge agentov po meri [Pojasnjeno]
- Kaj je funkcija distribucije klepeta? (+ Brezplačen preizkus) | LiveAgent
- Plošča zastopnika [Pojasnjeno]
- Vloga agenta [Pojasnjeno]
- Kaj je funkcija interni klepet? (+ Brezplačen preizkus) | LiveAgent
- Upravitelj centra za pomoč (Pojasnjeno)
- Skrbnik računa [Pojasnjeno]
- TeamSupport alternativa - LiveAgent