Kaj je spletna aplikacija za klepet?
Spletna aplikacija za klepet je programska oprema, ki uporabnikom omogoča pošiljanje in prejemanje sporočil na spletu. Dandanes je tovrstna aplikacija vgrajena v vsak pametni telefon, na voljo je vsem in je zelo priljubljena in popularna. Uporabniki lahko komunicirajo z drugimi uporabniki po internetu in to je prenos besedilnih, zvočnih ali video sporočil v realnem času. Vsaka spletna aplikacija za klepet ponuja številne različne funkcije in značilnosti.
Frequently asked questions
Kakšna je definicija spletne aplikacije za klepet?
Spletna aplikacija za klepet je aplikacija, ki omogoča pogovor zunaj brskalnika. Omogoča klepet v realnem času, lahko ima tudi možnost skupne rabe datotek, pa tudi možnost videoklepeta.
Kakšne so vrste spletne aplikacije za klepet?
Spletna aplikacija za klepet je lahko besedilo, lahko tudi video klepet ali pa omogoča glasovne klice. Aplikacija lahko združuje tudi vse tri načine komuniciranja. Primeri priljubljenih aplikacij so Messenger, WhatsApp in Telegram.
Ali lahko v LiveAgentu uporabljate spletno aplikacijo za klepet?
LiveAgent vsebuje spletno aplikacijo za klepet. Aplikacija je na voljo za Android in iOS. Ekipa za pomoč strankam je lahko na voljo tudi zunaj pisarne. Zahvaljujoč temu lahko podjetje pridobi prednost pred konkurenco.
Programska oprema za klepet je najlažji in ne drag način komunikacije v realnem času med organizacijo in njenimi strankami ter obiskovalci spletnega mesta. LiveAgent ponuja številne funkcije, kot so prilagodljivi gumbi za klepet in uporaba chat obrazcev ter spremljanje tega, kaj stranke pišejo na klepetu v živo. Obstaja nekaj bistvenih funkcij, ki jih mora imeti programska oprema za klepet, vključno z avtomatskimi sporočili, ročnim sporočanjem in ocenjevanjem strank. Programska oprema za klepet omogoča realnočasovno komunikacijo s strankami in obiskovalci spletnega mesta za hitrejši odziv in boljše poslovne rezultate.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja klepet v realnem času za izboljšanje kakovosti storitev za stranke. Ponujajo tudi druge produkte, kot so VoIP telefonski sistemi in programska oprema za dohodni klicni center. Podjetje se specializira za VoIP storitve in ponuja podporo strankam. Klepet v živo ponuja skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času in konkurenčno prednost po ugodni ceni. LiveAgent ima 15 funkcij, vključno z oblikovanjem gumbov in oken za klepet ter proaktivnimi povabili. Brezplačno različico odjemalca je mogoče preizkusiti.
LiveAgent omogoča klepet kot komunikacijsko orodje s strankami. Klepet je priljubljen kanal med stranko in blagovno znamko. Osnovna pravila klepeta vključujejo pravilno slovnico in črkovanje, hitro odzivnost, izogibanje kraticam in okrajšavam ter uporabo popolnih stavkov. Pripravljeni odgovori lahko podpirajo delo ekipe za pomoč strankam, vendar jih je treba prilagoditi. Stranke imajo rade, ko so nagovorjene po imenu.
Orodje za klepet v živo je učinkovit način komunikacije s strankami na spletnem mestu. Klepetom v živo omogoča skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času in konkurenčno prednost po ugodni ceni. Poleg prenosa besedilnih sporočil in drugih vsebin uporabnikom ponuja tudi številne druge funkcije, kot so predklepetni obrazci, obrazci brez povezave in proaktivna vabila na klepet. Napredna verzija klepeta omogoča tudi skupno rabo zaslona in celo glasovne in video klice. Uporaba orodja za klepet na spletnem mestu je stroškovno učinkovit način pretvorbe obiskovalca spletnega mesta v plačljivega kupca.