Kaj je spletna aplikacija za klepet?
Spletna aplikacija za klepet je programska oprema, ki uporabnikom omogoča pošiljanje in prejemanje sporočil na spletu. Dandanes je tovrstna aplikacija vgrajena v vsak pametni telefon, na voljo je vsem in je zelo priljubljena in popularna. Uporabniki lahko komunicirajo z drugimi uporabniki po internetu in to je prenos besedilnih, zvočnih ali video sporočil v realnem času. Vsaka spletna aplikacija za klepet ponuja številne različne funkcije in značilnosti.
Frequently Asked Questions
Kakšna je definicija spletne aplikacije za klepet?
Spletna aplikacija za klepet je aplikacija, ki omogoča pogovor zunaj brskalnika. Omogoča klepet v realnem času, lahko ima tudi možnost skupne rabe datotek, pa tudi možnost videoklepeta.
Kakšne so vrste spletne aplikacije za klepet?
Spletna aplikacija za klepet je lahko besedilo, lahko tudi video klepet ali pa omogoča glasovne klice. Aplikacija lahko združuje tudi vse tri načine komuniciranja. Primeri priljubljenih aplikacij so Messenger, WhatsApp in Telegram.
Ali lahko v LiveAgentu uporabljate spletno aplikacijo za klepet?
LiveAgent vsebuje spletno aplikacijo za klepet. Aplikacija je na voljo za Android in iOS. Ekipa za pomoč strankam je lahko na voljo tudi zunaj pisarne. Zahvaljujoč temu lahko podjetje pridobi prednost pred konkurenco.
Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za iOS
Klepet v živo je učinkovit način za podjetja, da zagotavljajo hitro podporo strankam in rešujejo njihove težave. LiveAgent ponuja vrhunsko programsko opremo za klicne centre, ki izboljšuje stopnjo opustitve klica. Poleg tega omogoča tudi analizo uspešnosti za izboljšanje storitev.
Programska oprema za klepet je najlažji in ne drag način komunikacije v realnem času med organizacijo in njenimi strankami ter obiskovalci spletnega mesta. LiveAgent ponuja številne funkcije, kot so prilagodljivi gumbi za klepet in uporaba chat obrazcev ter spremljanje tega, kaj stranke pišejo na klepetu v živo. Obstaja nekaj bistvenih funkcij, ki jih mora imeti programska oprema za klepet, vključno z avtomatskimi sporočili, ročnim sporočanjem in ocenjevanjem strank. Programska oprema za klepet omogoča realnočasovno komunikacijo s strankami in obiskovalci spletnega mesta za hitrejši odziv in boljše poslovne rezultate.