Kaj pomeni spletni klepet?
Spletna klepetalnica je način komunikacije med ljudmi preko interneta. Ko ljudje klepetajo na spletu, si lahko pošiljajo tekstovna sporočila, video, slike in povezave v realnem času. V večini primerov spletni klepet ne zahteva posebnega programa — potrebujete le spletni brskalnik.
Zakaj bi morala podjetja s strankami klepetati na spletu?
Most e-commerce websites utilize live chat buttons to enable customers to chat with customer support agents in real-time. Chatting with your website visitors is one of the most cost-effective strategies when it comes to converting website visitors into paying customers. Excellent service combined with fast and knowledgable responses in an online web chat conversation is the key to a customer’s heart. If you are struggling to provide excellent customer service, consider utilizing help desk software.
Za več informacij o tem, kako vam lahko klepet v živo pomaga spremeniti obiskovalce v kupce, poglejte to povezavo.
FAQ
Kako namestiti spletni klepet?
Za namestitev spletnega klepeta le namestite vtičnik na svojo spletno stran. Druga metoda je, da poiščete namestitveno kodo in jo implementirate na svojo spletno stran.
Kakšna je razlika med klepetom v živo in spletnim klepetom?
Klepet v živo je platforma s storitvami za stranke, ki omogoča kontakt med stranko in storitvijo v realnem času s tistimi, ki obiščejo spletno stran. Na drugi strani je spletni klepet tudi sistem za komunikacijo v realnem času, vendar ne zahteva namestitve posebnega programa. Njegov karatkter je enostavnost in dostopnost.
Kakšna je prednost spletnega klepeta?
Prednosti spletnih klepetalnic so: zmanjšanje stroškov – spletni klepet je cenejši od telefonskih klicev in ena oseba lahko pomaga več strankam hkrati; povečana prodaja – klepet v živo generira več posla in dodatno, stranke, ki klepetajo v živo bodo bolj verjetni kupci; Hitro razumevanje težav stranke zaradi komunikacije v realnem času; priročno za stranke – spletni klepet je hitra in učinkovita komunikacijaka možnost; poročila – ves čas lahko nadzirate in analizirate zgodovino komunikacije, koliko uporabnikov jo je uporabilo, kakšna je učinkovitost agentov; prednost pred konkurenco – še vedno klepeta ne uporablja veliko podjetij, zato imate še priložnost da izstopite pred konkurenco.
Storitev klepeta omogoča klepet v realnem času s strankami in je priporočljiva za gradnjo odnosov. LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki omogoča upravljanje vseh vrst komunikacije z enega mesta, vključno s klepetom v realnem času. Klient za klepet je programska oprema za upravljanje takojšnjih sporočil in brezplačno različico tega programa je mogoče preizkusiti v LiveAgent-u. LiveAgent predstavlja cenik, lastnosti, integracije in alternative ter ponuja podporo,selitev podatkov in stanje sistema.
Bonton klepeta v živo za podporo strankam
Upoštevajte protokole klepeta in vljudnega pogovora. Spoznajte komunikacijski bonton klepeta v živo in se seznanite s pravili za storitve za stranke.
LiveAgent je ponudnik programske podpore, ki nudi spletno tehnično podporo in storitve za stranke v živo, vključno s podporo klepetu v živo. Ponuja tudi različne programske rešitve za upravljanje pritožb in pomoči strankam ter je na voljo tudi v integraciji z drugimi aplikacijami. LiveAgent ima več nagrad in certifikatov ter nudi podporo strankam po vsem svetu. Njihova programska rešitev za izdelavo zahtevkov za podporo je lahko uporabna za organizacije z omejenimi proračuni. Glosar za podporo strankam ponuja dodatne informacije o programski podpori in zahtevkih za podporo.
Besedilo govori o pomenu uporabe ustrezne programske opreme in tehnologije za učinkovito delovanje klicnega centra. V besedilu so predstavljeni pojmi, kot je prediktivni klicalnik in LiveAgent kot programska oprema za pomoč strankam. Opisan je tudi cenik in lastnosti programske opreme LiveAgent. Besedilo vsebuje tudi informacije o drugih vrstah programske opreme za dohodne klice, upravljanje pritožb in upravljanje e-pošte. Na voljo je tudi demo različica programa in možnost naročila novic o posodobitvah in popustih LiveAgent.