Spletna klepetalnica

Kaj pomeni spletni klepet?

Spletna klepetalnica je način komunikacije med ljudmi preko interneta. Ko ljudje klepetajo na spletu, si lahko pošiljajo tekstovna sporočila, video, slike in povezave v realnem času. V večini primerov spletni klepet ne zahteva posebnega programa — potrebujete le spletni brskalnik.

Zakaj bi morala podjetja s strankami klepetati na spletu?

Most e-commerce websites utilize live chat buttons to enable customers to chat with customer support agents in real-time. Chatting with your website visitors is one of the most cost-effective strategies when it comes to converting website visitors into paying customers. Excellent service combined with fast and knowledgable responses in an online web chat conversation is the key to a customer’s heart. If you are struggling to provide excellent customer service, consider utilizing help desk software.

Za več informacij o tem, kako vam lahko klepet v živo pomaga spremeniti obiskovalce v kupce, poglejte to povezavo.

FAQ

Kako namestiti spletni klepet?

Za namestitev spletnega klepeta le namestite vtičnik na svojo spletno stran. Druga metoda je, da poiščete namestitveno kodo in jo implementirate na svojo spletno stran.

Kakšna je razlika med klepetom v živo in spletnim klepetom?

Klepet v živo je platforma s storitvami za stranke, ki omogoča kontakt med stranko in storitvijo v realnem času s tistimi, ki obiščejo spletno stran. Na drugi strani je spletni klepet tudi sistem za komunikacijo v realnem času, vendar ne zahteva namestitve posebnega programa. Njegov karatkter je enostavnost in dostopnost.

Kakšna je prednost spletnega klepeta?

Prednosti spletnih klepetalnic so: zmanjšanje stroškov – spletni klepet je cenejši od telefonskih klicev in ena oseba lahko pomaga več strankam hkrati; povečana prodaja – klepet v živo generira več posla in dodatno, stranke, ki klepetajo v živo bodo bolj verjetni kupci; Hitro razumevanje težav stranke zaradi komunikacije v realnem času; priročno za stranke – spletni klepet je hitra in učinkovita komunikacijaka možnost; poročila – ves čas lahko nadzirate in analizirate zgodovino komunikacije, koliko uporabnikov jo je uporabilo, kakšna je učinkovitost agentov; prednost pred konkurenco – še vedno klepeta ne uporablja veliko podjetij, zato imate še priložnost da izstopite pred konkurenco.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico