Kaj pomeni spletni klepet?
Spletna klepetalnica je način komunikacije med ljudmi preko interneta. Ko ljudje klepetajo na spletu, si lahko pošiljajo tekstovna sporočila, video, slike in povezave v realnem času. V večini primerov spletni klepet ne zahteva posebnega programa — potrebujete le spletni brskalnik.
Zakaj bi morala podjetja s strankami klepetati na spletu?
Most e-commerce websites utilize live chat buttons to enable customers to chat with customer support agents in real-time. Chatting with your website visitors is one of the most cost-effective strategies when it comes to converting website visitors into paying customers. Excellent service combined with fast and knowledgable responses in an online web chat conversation is the key to a customer’s heart. If you are struggling to provide excellent customer service, consider utilizing help desk software.
Za več informacij o tem, kako vam lahko klepet v živo pomaga spremeniti obiskovalce v kupce, poglejte to povezavo.
FAQ
Kako namestiti spletni klepet?
Za namestitev spletnega klepeta le namestite vtičnik na svojo spletno stran. Druga metoda je, da poiščete namestitveno kodo in jo implementirate na svojo spletno stran.
Kakšna je razlika med klepetom v živo in spletnim klepetom?
Klepet v živo je platforma s storitvami za stranke, ki omogoča kontakt med stranko in storitvijo v realnem času s tistimi, ki obiščejo spletno stran. Na drugi strani je spletni klepet tudi sistem za komunikacijo v realnem času, vendar ne zahteva namestitve posebnega programa. Njegov karatkter je enostavnost in dostopnost.
Kakšna je prednost spletnega klepeta?
Prednosti spletnih klepetalnic so: zmanjšanje stroškov – spletni klepet je cenejši od telefonskih klicev in ena oseba lahko pomaga več strankam hkrati; povečana prodaja – klepet v živo generira več posla in dodatno, stranke, ki klepetajo v živo bodo bolj verjetni kupci; Hitro razumevanje težav stranke zaradi komunikacije v realnem času; priročno za stranke – spletni klepet je hitra in učinkovita komunikacijaka možnost; poročila – ves čas lahko nadzirate in analizirate zgodovino komunikacije, koliko uporabnikov jo je uporabilo, kakšna je učinkovitost agentov; prednost pred konkurenco – še vedno klepeta ne uporablja veliko podjetij, zato imate še priložnost da izstopite pred konkurenco.
Orodja za klepet omogočajo komunikacijo v realnem času, prenos besedilnih sporočil, slik, video posnetkov in povezav ter skupno rabo zaslona. LiveAgent ponuja 15 funkcij klepeta v živo, ki omogočajo hitro storitev za stranke po ugodni ceni. Poleg tega omogoča tudi druge funkcije, kot so spremljanje obiskovalcev spletnega mesta in uporaba prednastavljenih odgovorov.
Izkušnja strank vključuje vse interakcije med strankami in podjetji, ki zagotavljajo učinkovito, uporabno in zadovoljivo izkušnjo. Pomembni stebri uporabniške izkušnje vključujejo personalizacijo, poštenost, pričakovanja, reševanje problemov, poenostavitev storitev in empatijo. Za izboljšanje izkušnje strank je ključno razumevanje strank in zagotavljanje odlične storitve ter zanesljive povratne informacije.