Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Spletna pomoč strankam

Kaj je spletna služba za pomoč uporabnikom?

Spletna služba za pomoč, na kratko WHD, je tehnologija, ki zagotavlja pomoč uporabnikom – upravljanje zahtevkov. Omogoča agentom, da olajšajo upravljanje storitev za stranke z zahtevki. Vsa komunikacija je shranjena v upravljanih zahtevkih. Ponuja tudi upravljanje strojne in programske opreme, upravljanje znanja, avtomatizirane povratne informacije za uporabnike in še veliko več. Vsa konfiguracija je uporabnikom na voljo neposredno iz spletnega brskalnika. Uporabniki potrebujejo le spletni brskalnik za zagon spletne službe za pomoč strankam.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kakšna je razlika med spletno službo za pomoč uporabnikom in samostojno aplikacijo za pomoč uporabnikom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Spletna služba za pomoč uporabnikom je uporabniško naravnana, servisna služba pa poslovno. Poleg tega se služba za pomoč osredotoča na: točkovne rešitve, so reaktivne in so namenjene končnim uporabnikom. Po drugi strani servisna služba za pomoč ponuja proaktivne storitve, servisne službe so integrirane in so namenjene tudi tehnikom.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kakšne so prednosti uporabe spletne službe za pomoč?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Spletna služba za stranke vam omogoča uporabo različnih načinov stika s stranko. Spletna služba za pomoč pomaga premostiti vrzel med stranko in njeno težavo. Vsa pomoč je nato na enem mestu in služba za pomoč strankam lahko avtomatizira ta postopek. Spletna služba za pomoč podpira tudi delovanje ekipe. Z lahkoto se lahko nekdo obrne na drugega člana ekipe, beleži in zbira podatke o strankah. Ena najpomembnejših prednosti je dostopnost. Stranka morda ne more vedno telefonirati, zato mu internetna storitev vse olajša.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako dostopam do programske opreme za spletno pomoč?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Če želite dostopati do spletne službe za pomoč, se lahko povežete na namizju. Konfiguracija je uporabnikom na voljo na ravni spletnega brskalnika, zato potrebujete le dostop do interneta.” } }] }

FAQ

Kakšna je razlika med spletno službo za pomoč uporabnikom in samostojno aplikacijo za pomoč uporabnikom?

Spletna služba za pomoč uporabnikom je uporabniško, servisna služba pa poslovno. Poleg tega se služba za pomoč osredotoča na: točkovne rešitve, so reaktivne in so namenjene končnim uporabnikom. Po drugi strani servisna služba ponuja proaktivne storitve, servisne službe so integrirane in so namenjene tudi tehnikom.

Kakšne so prednosti uporabe spletne spletne deske za pomoč?

Spletna služba za stranke vam omogoča uporabo različnih načinov stika s stranko. Spletna služba za pomoč pomaga premostiti vrzel med stranko in njeno težavo. Vsa pomoč je nato na enem mestu in služba za pomoč strankam lahko avtomatizira ta postopek. Spletna služba za pomoč podpira tudi delovanje ekipe. Brez težav se nekdo lahko obrne na drugega člana ekipe, si beleži in zbira podatke o strankah. Ena najpomembnejših prednosti je dostopnost. Stranka morda ne more vedno telefonirati, zato mu internetna storitev to olajša.

Kako dostopam do programske opreme za spletno pomoč?

Če želite dostopati do spletne službe za pomoč, jo lahko povežete na namizju. Konfiguracija je uporabnikom na voljo na ravni spletnega brskalnika, zato potrebujete le dostop do interneta.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico