Kaj je spletna služba za pomoč uporabnikom?
Spletna služba za pomoč, na kratko WHD, je tehnologija, ki zagotavlja pomoč uporabnikom – upravljanje zahtevkov. Omogoča agentom, da olajšajo upravljanje storitev za stranke z zahtevki. Vsa komunikacija je shranjena v upravljanih zahtevkih. Ponuja tudi upravljanje strojne in programske opreme, upravljanje znanja, avtomatizirane povratne informacije za uporabnike in še veliko več. Vsa konfiguracija je uporabnikom na voljo neposredno iz spletnega brskalnika. Uporabniki potrebujejo le spletni brskalnik za zagon spletne službe za pomoč strankam.
FAQ
Kakšna je razlika med spletno službo za pomoč uporabnikom in samostojno aplikacijo za pomoč uporabnikom?
Spletna služba za pomoč uporabnikom je uporabniško, servisna služba pa poslovno. Poleg tega se služba za pomoč osredotoča na: točkovne rešitve, so reaktivne in so namenjene končnim uporabnikom. Po drugi strani servisna služba ponuja proaktivne storitve, servisne službe so integrirane in so namenjene tudi tehnikom.
Kakšne so prednosti uporabe spletne spletne deske za pomoč?
Spletna služba za stranke vam omogoča uporabo različnih načinov stika s stranko. Spletna služba za pomoč pomaga premostiti vrzel med stranko in njeno težavo. Vsa pomoč je nato na enem mestu in služba za pomoč strankam lahko avtomatizira ta postopek. Spletna služba za pomoč podpira tudi delovanje ekipe. Brez težav se nekdo lahko obrne na drugega člana ekipe, si beleži in zbira podatke o strankah. Ena najpomembnejših prednosti je dostopnost. Stranka morda ne more vedno telefonirati, zato mu internetna storitev to olajša.
Kako dostopam do programske opreme za spletno pomoč?
Če želite dostopati do spletne službe za pomoč, jo lahko povežete na namizju. Konfiguracija je uporabnikom na voljo na ravni spletnega brskalnika, zato potrebujete le dostop do interneta.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.