Kaj je online klepet?
Vse se je začelo s programom Talkomatic – prvim programom za spletni klepet na svetu, ki pa je ponujal samo nekaj kanalov. Danes je na tržišču veliko programske opreme za klepet, ki ponuja ogromen nabor funkcij. Ti programi omogočajo ljudem realnočasovno komunikacijo preko spleta. Tej komunikaciji rečemo tudi online (spletni) klepet.
Spletna komunikacija pozna tudi nekaj osnovnih pravil. Spletni bonton (chatiquette) je bil ustvarjen za izogibanje nesporazumom in konfliktom.
Frequently asked questions
Kaj je online klepet?
Spletni klepet je program, ki omogoča medsebojno realnočasovno medsebojno komunikacijo po spletu. Do njega dostopate lahko preko brskalnika, ali pa uporabite aplikacijo.
Kakšne so prednosti online klepeta?
Prednost spletnega klepeta je v zmožnosti hitrega odgovora na vprašanja strank. Tako lahko s hitrim odgovorom povečate stopnjo konverzij in preprečite, da bi si stranka z nakupom premislila. Znižuje tudi stroške storitev in povečuje učinkovitost celotne ekipe za podporo. Omogoča pa vam tudi zbiranje podatkov o strankah.
Ali LiveAgent ponuja spletni klepet?
LiveAgent podpira spletni klepet. Ima najhitrejši vmesnik na tržišču in omogoča odlično komunikacijo. Ponuja vam tudi opcijo prilagajanja spletnega klepeta glede na vaše potrebe.
Programska oprema za klepet je najlažji in ne drag način komunikacije v realnem času med organizacijo in njenimi strankami ter obiskovalci spletnega mesta. LiveAgent ponuja številne funkcije, kot so prilagodljivi gumbi za klepet in uporaba chat obrazcev ter spremljanje tega, kaj stranke pišejo na klepetu v živo. Obstaja nekaj bistvenih funkcij, ki jih mora imeti programska oprema za klepet, vključno z avtomatskimi sporočili, ročnim sporočanjem in ocenjevanjem strank. Programska oprema za klepet omogoča realnočasovno komunikacijo s strankami in obiskovalci spletnega mesta za hitrejši odziv in boljše poslovne rezultate.
Orodje za klepet v živo je učinkovit način komunikacije s strankami na spletnem mestu. Klepetom v živo omogoča skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času in konkurenčno prednost po ugodni ceni. Poleg prenosa besedilnih sporočil in drugih vsebin uporabnikom ponuja tudi številne druge funkcije, kot so predklepetni obrazci, obrazci brez povezave in proaktivna vabila na klepet. Napredna verzija klepeta omogoča tudi skupno rabo zaslona in celo glasovne in video klice. Uporaba orodja za klepet na spletnem mestu je stroškovno učinkovit način pretvorbe obiskovalca spletnega mesta v plačljivega kupca.
LiveAgent je orodje za klepetalnice na spletu, ki omogoča hitro storitev za stranke v realnem času. Nudi številne funkcije, kot so proaktivna povabila in oblikovanje gumbov in oken za klepet, ki izboljšujejo podporo strankam. Brezplačen spletni klepet pa pomaga pri zmanjševanju števila opuščenih košaric in povečuje produktivnost storitev za stranke. LiveAgent je del celotnega nabora programske opreme za pomoč strankam, ki je ugodna in ima konkurenčno prednost.
Storitev klepeta omogoča klepet v realnem času s strankami in je priporočljiva za gradnjo odnosov. LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki omogoča upravljanje vseh vrst komunikacije z enega mesta, vključno s klepetom v realnem času. Klient za klepet je programska oprema za upravljanje takojšnjih sporočil in brezplačno različico tega programa je mogoče preizkusiti v LiveAgent-u. LiveAgent predstavlja cenik, lastnosti, integracije in alternative ter ponuja podporo,selitev podatkov in stanje sistema.