Kaj je online klepet?
Vse se je začelo s programom Talkomatic – prvim programom za spletni klepet na svetu, ki pa je ponujal samo nekaj kanalov. Danes je na tržišču veliko programske opreme za klepet, ki ponuja ogromen nabor funkcij. Ti programi omogočajo ljudem realnočasovno komunikacijo preko spleta. Tej komunikaciji rečemo tudi online (spletni) klepet.
Spletna komunikacija pozna tudi nekaj osnovnih pravil. Spletni bonton (chatiquette) je bil ustvarjen za izogibanje nesporazumom in konfliktom.
Frequently Asked Questions
Kaj je online klepet?
Spletni klepet je program, ki omogoča medsebojno realnočasovno medsebojno komunikacijo po spletu. Do njega dostopate lahko preko brskalnika, ali pa uporabite aplikacijo.
Kakšne so prednosti online klepeta?
Prednost spletnega klepeta je v zmožnosti hitrega odgovora na vprašanja strank. Tako lahko s hitrim odgovorom povečate stopnjo konverzij in preprečite, da bi si stranka z nakupom premislila. Znižuje tudi stroške storitev in povečuje učinkovitost celotne ekipe za podporo. Omogoča pa vam tudi zbiranje podatkov o strankah.
Ali LiveAgent ponuja spletni klepet?
LiveAgent podpira spletni klepet. Ima najhitrejši vmesnik na tržišču in omogoča odlično komunikacijo. Ponuja vam tudi opcijo prilagajanja spletnega klepeta glede na vaše potrebe.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.