Kaj je spletni pripomoček?
Spletni ali kontaktni pripomoček je košček kode HTML/Javascript, ki je vgrajena na vaši spletni strani. Spletni pripomoček je lahko prikazan v obliki gumba za klepet, povabila na klepet, kontaktnega obrazca ali obrazca za oddajo povratnih informacij.
Kako izgleda tipični spletni pripomoček:

Pogosta vprašanja
Kaj je spletni pripomoček?
Spletni pripomoček je spletna aplikacija ali element, ki je vgrajen v spletno stran in je od nje neodvisen. Zahteva dostop do vsebine, ki je stran ne more doseči. Lahko ima različne oblike, npr. gumb za klepet ali kontaktni obrazec.
Kako lahko vgradim spletni pripomoček za klepet LiveAgent na spletno stran?
Spletni klepet je zelo polularen komunikacijaki kanal. Pomoč strankam je hitra in pravočasna. Kako integrirati spletni pripomoček na vašo stran? 1. Izberite ponudnika klepetov v živo. Na trgu je veliko možnosti, zato jih dobro preverite in se odločite za najboljšega. Tistega, ki bo najbolje ustrezal vašim poslovnim potrebam. 2. Registrirajte se na strani. Večina programov ponuja poskusno obdobje za njihova orodja. Če niste prepričani, se naročite na program za poskusno obdobje. 3. Dodajte gumb za klepet v živo na svojo spletno stran. Po registraciji izberite gumb in prilepite HTML kodo na svojo spletno stran. 4. Prilagodite pripomoček za klepet. Prilagodite lahko v obliko gumbov na spletu in izven, obliko okna za klepet, jezik, tekst in način, na katerega se klepet prikazuje. 5. Omogočite proaktivna povabila na klepet. Proaktivnost je v klepetu pogosta. Lahko definirate, na kateri strani naj bo prikazan. 6. Ustvarite seznam odgovorov na vprašanja. Pripravljena vprašanja avtomatizirajo in izboljšajo vaše delo.
Kako izgleda spletni pripomoček?
Pripomoček za klepet v živo je videti kot pošiljanje sporočil. Lahko je na primer kvadrat ali krog na spletni strani in ob kliku se klepet samodejno odpre z oknom za pogovor. Običajno je majhen in zavzema manjši del strani.
LiveAgent ponuja celovite rešitve za storitve za stranke, vključno s klepetom v živo. Podjetje zagotavlja tudi varnostno politiko zasebnosti in GDPR. Klepet v živo je pomemben kanal za storitve za stranke, ki lahko privede do povečanja prodaje, izboljšanja izkušenj strank in konkurenčne prednosti. LiveAgent ima tudi druge funkcije, kot so upravljanje pritožb, samopostrežna programska oprema in obdelava e-pošte. Večkanalna storitev za stranke je ključna za podjetja, ki želijo skrbeti za stranke prek različnih kanalov. Blog, glosar in spletni seminarji so na voljo na spletni strani podjetja.
LiveAgent omogoča klepet kot komunikacijsko orodje s strankami. Klepet je priljubljen kanal med stranko in blagovno znamko. Osnovna pravila klepeta vključujejo pravilno slovnico in črkovanje, hitro odzivnost, izogibanje kraticam in okrajšavam ter uporabo popolnih stavkov. Pripravljeni odgovori lahko podpirajo delo ekipe za pomoč strankam, vendar jih je treba prilagoditi. Stranke imajo rade, ko so nagovorjene po imenu.
Orodje za klepet v živo je učinkovit način komunikacije s strankami na spletnem mestu. Klepetom v živo omogoča skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času in konkurenčno prednost po ugodni ceni. Poleg prenosa besedilnih sporočil in drugih vsebin uporabnikom ponuja tudi številne druge funkcije, kot so predklepetni obrazci, obrazci brez povezave in proaktivna vabila na klepet. Napredna verzija klepeta omogoča tudi skupno rabo zaslona in celo glasovne in video klice. Uporaba orodja za klepet na spletnem mestu je stroškovno učinkovit način pretvorbe obiskovalca spletnega mesta v plačljivega kupca.
LiveAgent je orodje za klepetalnice na spletu, ki omogoča hitro storitev za stranke v realnem času. Nudi številne funkcije, kot so proaktivna povabila in oblikovanje gumbov in oken za klepet, ki izboljšujejo podporo strankam. Brezplačen spletni klepet pa pomaga pri zmanjševanju števila opuščenih košaric in povečuje produktivnost storitev za stranke. LiveAgent je del celotnega nabora programske opreme za pomoč strankam, ki je ugodna in ima konkurenčno prednost.