Kaj je spletni pripomoček?
Spletni ali kontaktni pripomoček je košček kode HTML/Javascript, ki je vgrajena na vaši spletni strani. Spletni pripomoček je lahko prikazan v obliki gumba za klepet, povabila na klepet, kontaktnega obrazca ali obrazca za oddajo povratnih informacij.
Kako izgleda tipični spletni pripomoček:
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is a web widget?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Spletni pripomoček je spletna aplikacija ali element, ki je vgrajen na spletni strani, vendar je od nje neodvisen. Pripomoček zahteva dostop do vsebine, ki je stran ne more pridobiti. Lahko ima različne oblike, kot je npr. gumb za klepet ali kontaktni obrazec.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako lahko vgradim spletni pripomoček za klepet LiveAgent na spletno stran?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klepet v živo je zelo priljubljen kanal za podporo strankam. Zahvaljujoč orodju je podpora strankam hitra in pravočasna. Kako integrirati pripomoček na vašo spletno stran? 1. Izberite ponudnika klepetov v živo. Na trgu je veliko možnosti, zato jih dobro preverite in se odločite za najboljšega. Tistega, ki bo najbolje ustrezal vašim poslovnim potrebam. 2. Registrirajte se na strani. Večina programov ponuja poskusno obdobje za njihova orodja. Če niste prepričani, se naročite na program za poskusno obdobje. 3. Dodajte gumb za klepet v živo na svojo spletno stran. Po registraciji izberite gumb in prilepite HTML kodo na svojo spletno stran. 4. Prilagodite pripomoček za klepet. Prilagodite ga lahko v obliko gumbov na spletu in izven, obliko okna za klepet, jezik, tekst in način, na katerega se klepet prikazuje. 5. Omogočite proaktivna povabila na klepet. Proaktivnost je v klepetu pogosta. Lahko definirate, na kateri strani naj bo prikazano. 6. Ustvarite seznam odgovorov na vprašanja. Pripravljena vprašanja avtomatizirajo in izboljšajo vaše delo. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What does the web widget look like? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pripomoček za klepet v živo je videti kot pošiljanje sporočil. Lahko je na primer kvadrat ali krog na spletni strani in ob kliku se klepet (lahko samodejno) odpre z oknom za pogovor. Običajno je majhen in zavzema manjši del strani.” } }] }Pogosta vprašanja
Kaj je spletni pripomoček?
Spletni pripomoček je spletna aplikacija ali element, ki je vgrajen v spletno stran in je od nje neodvisen. Zahteva dostop do vsebine, ki je stran ne more doseči. Lahko ima različne oblike, npr. gumb za klepet ali kontaktni obrazec.
Kako lahko vgradim spletni pripomoček za klepet LiveAgent na spletno stran?
Spletni klepet je zelo polularen komunikacijaki kanal. Pomoč strankam je hitra in pravočasna. Kako integrirati spletni pripomoček na vašo stran? 1. Izberite ponudnika klepetov v živo. Na trgu je veliko možnosti, zato jih dobro preverite in se odločite za najboljšega. Tistega, ki bo najbolje ustrezal vašim poslovnim potrebam. 2. Registrirajte se na strani. Večina programov ponuja poskusno obdobje za njihova orodja. Če niste prepričani, se naročite na program za poskusno obdobje. 3. Dodajte gumb za klepet v živo na svojo spletno stran. Po registraciji izberite gumb in prilepite HTML kodo na svojo spletno stran. 4. Prilagodite pripomoček za klepet. Prilagodite lahko v obliko gumbov na spletu in izven, obliko okna za klepet, jezik, tekst in način, na katerega se klepet prikazuje. 5. Omogočite proaktivna povabila na klepet. Proaktivnost je v klepetu pogosta. Lahko definirate, na kateri strani naj bo prikazan. 6. Ustvarite seznam odgovorov na vprašanja. Pripravljena vprašanja avtomatizirajo in izboljšajo vaše delo.
Kako izgleda spletni pripomoček?
Pripomoček za klepet v živo je videti kot pošiljanje sporočil. Lahko je na primer kvadrat ali krog na spletni strani in ob kliku se klepet samodejno odpre z oknom za pogovor. Običajno je majhen in zavzema manjši del strani.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema, programska oprema za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, programska oprema odjemalskega portala in programska oprema za upravljanje e-pošte. Ponuja cenik, lastnosti, alternative, integracije, podporo, selitev podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb, zahtevke za predlog in partnerski program. Poleg tega ima tudi portal za podporo, lahko se naročite na novice in obstaja akademija ter spletni seminarji. LiveAgent je last Quality Unit, LLC, ki ima v lasti tudi nadzor nad pogoji poslovanja, varnostno politiko zasebnosti, politiko zasebnosti GDPR in sitemap-om. Namenjen je pomoči pri izgradnji podjetja in izboljšanju odnosov s strankami.
LiveAgent ponuja obrazce za stik, ki omogočajo lažjo komunikacijo s strankami in zbiranje poslovnih podatkov. Uporabniki lahko vnašajo vse vrste datotek, vključno s slikami, glasovnimi in video posnetki ter dokumenti, v klepetne seje, vstopnična polja, kontaktne obrazce in članke v bazi znanja. Animacije in galerija gumbov za klepet v živo pa lahko privabijo več obiskovalcev. LiveAgent ponuja brezplačen 14-dnevni preizkus ter številne viri in sorodne izdelke.