Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Spletni pripomoček

Kaj je spletni pripomoček?

Spletni ali kontaktni pripomoček je košček kode HTML/Javascript, ki je vgrajena na vaši spletni strani. Spletni pripomoček je lahko prikazan v obliki gumba za klepet, povabila na klepet, kontaktnega obrazca ali obrazca za oddajo povratnih informacij.

Kako izgleda tipični spletni pripomoček:

Spletni pripomoček
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is a web widget?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Spletni pripomoček je spletna aplikacija ali element, ki je vgrajen na spletni strani, vendar je od nje neodvisen. Pripomoček zahteva dostop do vsebine, ki je stran ne more pridobiti. Lahko ima različne oblike, kot je npr. gumb za klepet ali kontaktni obrazec.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako lahko vgradim spletni pripomoček za klepet LiveAgent na spletno stran?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klepet v živo je zelo priljubljen kanal za podporo strankam. Zahvaljujoč orodju je podpora strankam hitra in pravočasna. Kako integrirati pripomoček na vašo spletno stran? 1. Izberite ponudnika klepetov v živo. Na trgu je veliko možnosti, zato jih dobro preverite in se odločite za najboljšega. Tistega, ki bo najbolje ustrezal vašim poslovnim potrebam. 2. Registrirajte se na strani. Večina programov ponuja poskusno obdobje za njihova orodja. Če niste prepričani, se naročite na program za poskusno obdobje. 3. Dodajte gumb za klepet v živo na svojo spletno stran. Po registraciji izberite gumb in prilepite HTML kodo na svojo spletno stran. 4. Prilagodite pripomoček za klepet. Prilagodite ga lahko v obliko gumbov na spletu in izven, obliko okna za klepet, jezik, tekst in način, na katerega se klepet prikazuje. 5. Omogočite proaktivna povabila na klepet. Proaktivnost je v klepetu pogosta. Lahko definirate, na kateri strani naj bo prikazano. 6. Ustvarite seznam odgovorov na vprašanja. Pripravljena vprašanja avtomatizirajo in izboljšajo vaše delo. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What does the web widget look like? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pripomoček za klepet v živo je videti kot pošiljanje sporočil. Lahko je na primer kvadrat ali krog na spletni strani in ob kliku se klepet (lahko samodejno) odpre z oknom za pogovor. Običajno je majhen in zavzema manjši del strani.” } }] }

Pogosta vprašanja

Kaj je spletni pripomoček?

Spletni pripomoček je spletna aplikacija ali element, ki je vgrajen v spletno stran in je od nje neodvisen. Zahteva dostop do vsebine, ki je stran ne more doseči. Lahko ima različne oblike, npr. gumb za klepet ali kontaktni obrazec.

Kako lahko vgradim spletni pripomoček za klepet LiveAgent na spletno stran?

Spletni klepet je zelo polularen komunikacijaki kanal. Pomoč strankam je hitra in pravočasna. Kako integrirati spletni pripomoček na vašo stran? 1. Izberite ponudnika klepetov v živo. Na trgu je veliko možnosti, zato jih dobro preverite in se odločite za najboljšega. Tistega, ki bo najbolje ustrezal vašim poslovnim potrebam. 2. Registrirajte se na strani. Večina programov ponuja poskusno obdobje za njihova orodja. Če niste prepričani, se naročite na program za poskusno obdobje. 3. Dodajte gumb za klepet v živo na svojo spletno stran. Po registraciji izberite gumb in prilepite HTML kodo na svojo spletno stran. 4. Prilagodite pripomoček za klepet. Prilagodite lahko v obliko gumbov na spletu in izven, obliko okna za klepet, jezik, tekst in način, na katerega se klepet prikazuje. 5. Omogočite proaktivna povabila na klepet. Proaktivnost je v klepetu pogosta. Lahko definirate, na kateri strani naj bo prikazan. 6. Ustvarite seznam odgovorov na vprašanja. Pripravljena vprašanja avtomatizirajo in izboljšajo vaše delo.

Kako izgleda spletni pripomoček?

Pripomoček za klepet v živo je videti kot pošiljanje sporočil. Lahko je na primer kvadrat ali krog na spletni strani in ob kliku se klepet samodejno odpre z oknom za pogovor. Običajno je majhen in zavzema manjši del strani.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico