Kaj je portal za podporo?
Na portalu za podporo strankam so shranjeni članki v bazi znanja, objave na forumih in povratne informacije strank. Podpira vaše stranke tudi takrat, ko vaši agenti niso na spletu. Videz in občutek lahko popolnoma prilagodite svojemu poslu.
Izvedite več o Portalu za podporo v LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni portal za podporo?
Portal za podporo je samopostrežno spletno orodje za podporo strankam. Stranke ga lahko uporabijo za hitro pomoč. Portali za podporo strankam omogočajo enostavno in samodejno iskanje informacij.
Ali potrebujete portal za podporo v svojem podjetju?
Če želite v svojem poslu imeti vrhunsko službo za stranke, svojim strankam omogočite dostop do portala za podporo. Možnost iskanja pomoči, ne da bi se morali obrniti na podporo, je izjemno pomembna in jo stranke cenijo.
Ali vam LiveAgent omogoča ustvarjanje portala za podporo?
LiveAgent vam omogoča, da ustvarite en sam podporni portal. Če jih želite ustvariti več, lahko ustvarite drugega s klikom na gumb "ustvari portal za stranke". Dodatna baza znanja stane 19 USD / na mesec.
LiveAgent je kompleksna večkanalna programska oprema za pomoč uporabnikom, ki vključuje filtre, razširitve, mobilne aplikacije, klepet v živo, portal za stranke, forum, bazo znanja in številne druge funkcije v več jezikih. Sistem omogoča tudi spremljanje uspešnosti, varnostne funkcije ter integracijo z drugimi orodji, kot so CMS, CRM in e-trgovina.
Klepeta v živo povečajo zadovoljstvo strank in pomagajo pri odločanju o nakupu. Programska oprema, kot je LiveAgent, lahko pomaga izboljšati pomoč strankam in povečati prodajo. FrëschKëscht se je odločil za uporabo LiveAgent-a in zaposleni so s tem zadovoljni. LiveAgent ponuja funkcije za podporo strankam, vključno s cenikom, alternativami in integracijami, ter programske opreme za voip telefonske sisteme, dohodne klicne centre, upravljanje pritožb in odjemalske portale.