Kaj je zahtevek za podporo
Zahtevek za podporo strankam omogoča, da podjetju pošljejo vprašanje ali poizvedbo. Zahtevek za podporo je zahteva, ki jo prejme sistem izdajanja Zahtevkov. Vsak ustvarjen zahtevek ima svoj unikatni ID. Zahtevek za podporo je odprt, dokler je služba za pomoč strankam ne reši. Na enem mestu so shranjena vsa sporočila pogovora.
Frequently Asked Questions
Kaj je zahtevek za podporo?
Zahtevek za podporo je vhodno povpraševanje stranke po podjetju, izdelku ali storitvi. Lahko prihaja preko komunikacijskih kanalov, ki jih uporablja podjetje. Vsak zahtevek ima svojo osebno identifikacijo. Poročilo obdela agent, katerega naloga je podpirati stranko in nuditi pomoč.
Kako se ustvari zahtevek za podporo?
Zahtevek za podporo ustvari stranka, ki vzpostavi stik preko katerega koli komunikacijskega kanala, ki ga uporablja podjetje.
Kje lahko v LiveAgent najdete seznam zahtevkov za podporo?
Seznam LiveAgent zahtevkov za podporo lahko najdete v razdelku Zahtevki.
Klepeta v živo povečajo zadovoljstvo strank in pomagajo pri odločanju o nakupu. Programska oprema, kot je LiveAgent, lahko pomaga izboljšati pomoč strankam in povečati prodajo. FrëschKëscht se je odločil za uporabo LiveAgent-a in zaposleni so s tem zadovoljni. LiveAgent ponuja funkcije za podporo strankam, vključno s cenikom, alternativami in integracijami, ter programske opreme za voip telefonske sisteme, dohodne klicne centre, upravljanje pritožb in odjemalske portale.