Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tehnična podpora

Kaj je tehnična podpora?

Tehnična podpora je pomoč in servis za ljudi, ki imajo tehnične težave in težave z elektronskimi izdelki, računalniki, mobilnimi telefoni ali programsko opremo. Podpora je na voljo po e-mail, telefonu ali programski opremi za podporo, kot je LiveAgent. Ekipa za tehnično podporo mora biti usposobljena in imeti veliko znanja za odgovarjanje na določena vprašanja.

Podjetja svojim strankam običajno brezplačno nudijo tehnično podporo. Dobra in dragocena tehnična podpora je lahko velika prednost za podjetje.

Pogosta vprašanja

Kaj je tehnična podpora?

Tehnična podpora se nanaša na storitve, ki jih subjekti ponujajo uporabnikom določenih tehnoloških izdelkov ali storitev. Večina podjetij ponuja tehnično podporo za storitve ali izdelke, ki jih prodajajo.

 

Ali mora vsako podjetje nuditi tehnično podporo?

Če ste podjetje, ki ponuja tehnološke izdelke ali storitve, potem ponudite tehnično podporo. To vpliva na zadovoljstvo strank in na podobo blagovne znamke.

 

Ali lahko ponudite tehnično podporo z LiveAgent?

Tehnično podporo lahko ponudite z LiveAgent. Ta programska oprema je odlična za uporabo pri tehnični podpori.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico