Kaj je Tel Link protokol?
Protokoli Tel-Link se uporabljajo za nastavitev možnosti klicanja na spletu (klikni za klic). Z uporabo protokola tel-link se na spletnem mestu ustvari povezava za klic telefonske številke, običajno v obliki besedilne povezave, gumba ali slike. S klikom na to povezavo lahko stranke začnejo neposreden telefonski klic, povezan z izbrano telefonsko številko. Večina sodobnih spletnih brskalnikov podpira samodejno zaznavanje številk, zato se telefonske številke samodejno spremenijo v povezave. Včasih boste morda želeli to narediti sami.
Strankam ni treba nalagati programske opreme razen standardnih vtičnikov, kot je Flash. To odpravlja pomisleke glede prenosa škodljive programske opreme, na primer zlonamerne ali vohunske programske opreme. Veliko tehnologije »klikni za klic« je storitev spletnega telefona in telefona brez odjemalcev, kar pomeni, da klic poteka zunaj uporabnikovega računalnika.
Zagotavljanje strankam možnost »klikni za klic« je dragocena opcija, saj strankam omogoča neposredno komunikacijo z vašimi zastopniki.
Kako povežete telefonsko številko?
Preprosto je. Kopirajte spodnjo kodo na svoje spletno mesto in telefonsko številko med narekovaji zamenjajte z lastno.
Ko shranite spremembe, bi morala biti na vašem spletnem mestu prikazana vaša telefonska številka s hiperpovezavo. Ko stranke kliknejo povezavo, se vzpostavi telefonska komunikacija med njimi in vašim agentom.
<a href="tel:1-234-567-1111">1-234-567-1111</a>
<a href="tel:1-234-567-1111">Click to Call</a>
Bi radi še bolj izboljšali svoje poslovanje?
Vgradnja telefonske povezave na vašo spletno stran je odličen začetek za pridobivanje zvestih strank. Če pa želite ustvariti učinkovito in učinkovito storitev za stranke, da povečate svoje prihodke in pridobite konkurenčno prednost, preizkusite storitev za pomoč strankam. Najboljša programska oprema za pomoč strankam vključuje e-mail, klice, klepet v živo, forume, bazo znanja, poizvedbe strank v družabnih medijih in drugo!
Če želite izvedeti več, si oglejte LiveAgent – funkcije zdaj.
Try out LiveAgent for FREE
LiveAgent is a help desk solution that improves your customer service right away. Test it out now for free, and start increasing your sales right away.
Frequently Asked Questions
Kaj je Tel Link?
Tel link je telefonska povezava, ki se uporablja na spletnih mestih. Preprosto povedano, zaradi tega je na vašo telefonsko številko mogoče klikniti. Zato lahko, kadar koli kupec stopi v stik z vami, lahko klikne povezavo in se takoj poveže z vašo podporo za stranke.
Kako v HTML dodate telefonsko povezavo?
Preprosto prilagodite/zamenjajte telefonsko številko in besedilo, ki ga želite, da bi vaše stranke videle na vašem spletnem mestu v naslednji predlogi telefonske povezave HTML:1-234-567-1111 Klikni za klic
Ali moram na spletno mesto postaviti svojo številko mobilnega telefona?
Tel Link je koristen dodatek k vsakemu spletnemu mestu/podjetju, ki želi zagotoviti boljše storitve/podporo za stranke. Prednosti običajno vključujejo izboljšano zadovoljstvo strank in odnose s strankami. Poleg tega lahko poveča vašo prodajo ali na splošno konverzije.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.