Brezplačen preizkus

Telefonske vstopnice

Kaj so telefonske vstopnice?

Klic vsake stranke na podporno službo se arhivira v obliki vstopnice. Vstopnica vsebuje informacije o stranki, agentu in njuni komunikaciji. V primeru, da pride do ponovnega klica z enako tematiko, se informacije o klicu dodajo k prejšnji vstopnici.

Vstopnični sistem je pomemben za sledenje vsem dejanjem. Vsa sporočila z vseh komunikacijskih kanalov se shranjujejo v obliki vstopnic. To omogoča vzdrževanje reda in združitev sporočil z vseh komunikacijskih kanalov.

Frequently asked questions

Kaj so telefonske vstopnice?

Telefonski klici strank, ki kličejo podporno službo, se shranjujejo v obliki vstopnic. Vsebujejo informacije o klicoči osebi, agentu, ki je zadolžen za primer in pogovor med njima.

 

Kako lahko uporabljate telefonske vstopnice?

Telefonske vstopnice vam omogočajo zbirati informacije o strankah in zgodovino komunikacije med stranko in podjetjem. Tako nam pomagajo vzdrževati red in združevanje informacij z vseh komunikacijskih kanalov.

 

Ali lahko z LiveAgent uporabljate telefonske vstopnice?

LiveAgent ponuja opcijo telefonskih vstopnic. Z njo boste uporabljali telefonsko komunikacijo na višjem nivoju in hkrati izboljšali kvaliteto vaše podporne službe.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico