Kaj so telefonske vstopnice?
Klic vsake stranke na podporno službo se arhivira v obliki vstopnice. Vstopnica vsebuje informacije o stranki, agentu in njuni komunikaciji. V primeru, da pride do ponovnega klica z enako tematiko, se informacije o klicu dodajo k prejšnji vstopnici.
Vstopnični sistem je pomemben za sledenje vsem dejanjem. Vsa sporočila z vseh komunikacijskih kanalov se shranjujejo v obliki vstopnic. To omogoča vzdrževanje reda in združitev sporočil z vseh komunikacijskih kanalov.
Frequently Asked Questions
Kaj so telefonske vstopnice?
Telefonski klici strank, ki kličejo podporno službo, se shranjujejo v obliki vstopnic. Vsebujejo informacije o klicoči osebi, agentu, ki je zadolžen za primer in pogovor med njima.
Kako lahko uporabljate telefonske vstopnice?
Telefonske vstopnice vam omogočajo zbirati informacije o strankah in zgodovino komunikacije med stranko in podjetjem. Tako nam pomagajo vzdrževati red in združevanje informacij z vseh komunikacijskih kanalov.
Ali lahko z LiveAgent uporabljate telefonske vstopnice?
LiveAgent ponuja opcijo telefonskih vstopnic. Z njo boste uporabljali telefonsko komunikacijo na višjem nivoju in hkrati izboljšali kvaliteto vaše podporne službe.
Podjetje ponuja klepet v živo s strankami prek platforme LiveAgent, ki vključuje 15 funkcij in omogoča prilagajanje videza, barv in časovnega žiga. Ta kanal za storitve za stranke je lahko konkurenčna prednost po ugodni ceni. Podjetje ponuja tudi portal za podporo, dnevnik sprememb in kalkulator stroškov. Izdelava računa omogoči dostop do nadzorne plošče, podatki za prijavo pa bodo poslani na e-poštni naslov. Uporaba piškotkov je potrebna za napredovanje v klepetu s strankami.
Povratni klic službe za stranke
LiveAgent ponuja številne funkcije, vključno s povratnimi klici za stranke. To omogoča avtomatizacijo povratnih klicev, povečuje zadovoljstvo strank in zmanjšuje čakalne vrste. LiveAgent je prijazen in uporaben za različne podjetja. Ustvarite brezplačen račun in izkoristite vse njegove prednosti.