Kaj so telefonske vstopnice?
Klic vsake stranke na podporno službo se arhivira v obliki vstopnice. Vstopnica vsebuje informacije o stranki, agentu in njuni komunikaciji. V primeru, da pride do ponovnega klica z enako tematiko, se informacije o klicu dodajo k prejšnji vstopnici.
Vstopnični sistem je pomemben za sledenje vsem dejanjem. Vsa sporočila z vseh komunikacijskih kanalov se shranjujejo v obliki vstopnic. To omogoča vzdrževanje reda in združitev sporočil z vseh komunikacijskih kanalov.
Frequently asked questions
Kaj so telefonske vstopnice?
Telefonski klici strank, ki kličejo podporno službo, se shranjujejo v obliki vstopnic. Vsebujejo informacije o klicoči osebi, agentu, ki je zadolžen za primer in pogovor med njima.
Kako lahko uporabljate telefonske vstopnice?
Telefonske vstopnice vam omogočajo zbirati informacije o strankah in zgodovino komunikacije med stranko in podjetjem. Tako nam pomagajo vzdrževati red in združevanje informacij z vseh komunikacijskih kanalov.
Ali lahko z LiveAgent uporabljate telefonske vstopnice?
LiveAgent ponuja opcijo telefonskih vstopnic. Z njo boste uporabljali telefonsko komunikacijo na višjem nivoju in hkrati izboljšali kvaliteto vaše podporne službe.
- Kaj so deljene vstopnice? (+ Brezplačni preizkus) | LiveAgent
- Predogled klicalnika (Pojasnjeno)
- Razporeditev klicev (pojasnjeno)
- Dohodni klic (Pojasnjeno)
- Povprečen čas reševanja [Pojasnjeno]
- Ločljivost klica (Pojasnjeno)
- Povratni klic službe za stranke - Kaj je to & Zakaj ga uporabiti - LiveAgent
- Nameren prenos [Pojasnjeno]