Kaj je tok konverzije?
Tokovi konverzij so potovanja, ki jih stranke opravijo na spletu. Od iskanja izdelka ali storitve do nakupa. Podjetjem dajejo pogled na uporabniško izkušnjo. Prvotno je bil tok konverzije izraz, uporabljen za podjetja e-trgovine, danes pa se lahko nanaša na katero koli podjetje.
Opazovanje poti stranke je postalo nujno, saj pomaga razumeti, kaj strankam morda manjka.
Podjetja uporabljajo tudi vizualizacijo trženjskega lijaka, ki se osredotoča na širok spekter ciljnih skupin in jih poskuša spodbuditi na pot konverzije.
Kaj je stopnja konverzije toka?
Vsa uspešna podjetja imajo visoke stopnje konverzije toka. Svojim strankam lahko natančno sledijo in uporabljajo podatke za sprejemanje informiranih odločitev. prodajni tok lahko izboljšate na več različnih načinov, vendar je cilj najti največ stroškov – učinkovita.
Najti morate načine, kako obiskovalce čim hitreje spremeniti v potencialne stranke in potencialne stranke v stranke. Z drugimi besedami, vaša stopnja konverzije mora biti visoka. Kaj to pomeni? Stopnja konverzije je število potencialnih strank, ki so se spremenile v stranke.
Najosnovnejša meritev toka konverzije se izračuna tako, da se število prodaj deli z vsemi potencialnimi strankami v vašem toku in se pomnoži s 100.
Konverzije
Potencialne stranke X 100 = % stopnja konverzije toka
Izboljšanje stopnje konverzije lijaka
Optimizacija toka konverzij je namenjena izboljšanju stopnje konverzije. To je ključna meritev, ki določa, kako dobra sta vaša pot stranke in vaš tok. Zato si marketinške in prodajne ekipe trdo prizadevajo za izboljšanje stopenj konverzije.
To lahko storite na veliko načinov, tokovi pa se lahko precej razlikujejo. Določen pristop ne bo deloval ves čas enako. Vendar pa obstaja nekaj splošnih dejanj, od katerih ima lahko vsak tok konverzije koristi:
- Povečanje organskega prometa (SEO)
- Uporaba socialnih dokazov za privabljanje strank
- Izvajanje različnih testov
- Delo na CTA-jih in obrazcih
- Spoznajte svojo ciljno občinstvo
- Opravljanje tržnih raziskav
- Ustvarjanje občutka nujnosti
Faze trženjskega lijaka
Pred nakupom gre kvalificirani promet skozi več korakov toka. Vse jih morate razumeti, da določite prave prakse, ki bodo pomagale premikati ljudi po lijaku.
Faza zavedanja
Stranke dosežejo prvo stopnjo lijaka s trženjem. Takrat začnejo tržniki zbirati informacije o potencialnih strankah in ustvarjati potencialne stranke.
Obrestna faza
V tej fazi se vaši potencialni stranki začnejo učiti o vaših storitvah, izdelkih in blagovni znamki. To je najbolj idealna faza za ustvarjanje odličnega odnosa s potencialnimi strankami.
Faza obravnave
Faza obravnave je, ko se vaše potencialne stranke spremenijo v kvalificirane potencialne stranke. Vaše marketinške ekipe jih začnejo še naprej negovati, da bi jih spodbudile k konverziji.
Faza namena
Stranke vstopijo v to stopnjo, ko izvedejo dejanje, ki kaže, da jih zanimajo določeni izdelki ali storitve.
Faza vrednotenja
Ocenjevanje je, ko se kupci dokončno odločijo, ali bodo kupili izdelek. Na tej stopnji se morajo ekipe za trženje in prodajo trdo potruditi, da jih prepričajo v nakup.
Nakupna faza
Zadnja faza je, ko kupec opravi nakup.
Analiza lijaka konverzije
Analiza toka konverzij vam lahko pomaga razumeti, kje se morate izboljšati. Pomaga vam lahko izvedeti odstotek potencialnih strank, ki se premikajo iz enega koraka toka v drugega, tako da lahko prepoznate faze, ki so slabo uspešne, in izboljšate proces konverzije.
Analizirajte z najvišje ravni
Analizirajte vse štiri primarne stopnje postopka nakupa, vključno z:
- naslovna stran
- stran izdelka
- košarica
- nakup
Analizirajte, kateri od korakov je treba najbolj izboljšati, da bi bolje služili vašim strankam.
Poglobite se v posebnosti problema
Ko ugotovite, katera faza najbolj iztiri vašo pot stranke, je čas, da jo podrobneje analizirate in ugotovite vzrok. Na primer, če ljudje zapuščajo košarico, lahko to pomeni, da je vaš postopek odjave preveč zapleten.
Ali pa morda nimate želenega načina plačila. Če želite delati na svojem zadrževanju strank, izboljšajte stopnjo nakupa in prepričajte stranke, da se vrnejo.
Kako narediti tok konverzije
Ustvarjanje zmogljivega pretvorbenega lijaka zahteva čas in trud. Imeti morate strateški pristop, medtem ko na vsaki stopnji upoštevate svoj poslovni model in poslovni cilj. Vedno ne pozabite, da je pozitivna izkušnja strank ključ do uspeha.
- ustvarite brezhiben nakupni proces
- ustvarite ciljno stran
- ponuditi dragoceno storitev ali izdelek
- prilagodite cilje konverzije
- uporabite vsebino za ustvarjanje prometa
- analizirajte, da bi našli puščanja v vašem lijaku
- opraviti optimizacijo stopnje konverzije
- dodajte dodatne ponudbe
- razmislite o ustvarjanju več tokov
Looking for the right tool for you?
LiveAgent offers plenty of useful features which can help you improve you conversions. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Kaj je tok konverzije?
Nanaša se na vizualno predstavitev kupčeve poti. Ko se stranke približujejo nakupu, jih ostane v toku manj.
Kaj je stopnja konverzije toka?
Stopnja konverzije toka je ena najpreprostejših meritev za prodajni tok. Predstavlja odstotek potencialnih strank, ki so v določenem obdobju izvedle konverzijo. Število konverzij delite s številom potencialnih strank in pomnožite s 100, da dobite stopnjo konverzije toka.
Kako lahko povečam svojo stopnjo konverzije toka?
Obstaja veliko metod, ki jih tržniki predlagajo za izboljšanje stopenj konverzije prodajnega toka. Ti vključujejo ustvarjanje tokov na podlagi podatkov, vodenje prilagojenih marketinških kampanj, ustvarjanje občutka nujnosti, uporabo družbenih dokazov in še veliko več.
Katere so faze trženjskega lijaka?
Faze trženjskega toka so: zavedanje zanimanje upoštevanje namera ocenjevanje nakup
Kako analizirate tok konverzij?
Analiza toka konverzij je obsežen proces, ki vključuje spremljanje KPI, analizo vedenja uporabnikov, uporabo toplotnih zemljevidov, izvajanje anket, izvajanje testov, prepoznavanje ozkih grl za korake v toku, primerjavo toka za globljo analizo itd. >
Kako naredim lijak?
ustvarite postopek nakupa brez težav ustvarite ciljno stran ponudite svoje storitve ali izdelke prilagodite cilje konverzije ustvarjanje prometa z uporabo vsebine analizirajte, kje v toku izgubljate potencialne stranke optimizirajte stopnjo konverzije dodajte dodatne ponudbe razmislite o ustvarjanju več tokov
Strokovna opomba
<p>Tok konverzije je merilo uspešnosti prodajnega toka. Za izboljšanje stopnje konverzije upoštevajte poslovni model, ponudite vrednost, analizirajte zakaj so potencialne stranke izstopile in dodajte dodatne ponudbe.</p>
