Trenutek resnice

Kaj je trenutek resnice?

Trenutek resnice je marketinški koncept, ki se nanaša na kateri koli trenutek interakcije z blagovno znamko, ki lahko spremeni ali oblikuje potrošnikovo mnenje o njegovih izdelkih ali storitvah.

izkušnja z blagovno znamko stranke lahko v vsakem trenutku vzpostavi ali prekine poslovni odnos. Prav tako lahko ugotovi, ali obstoječa stranka zapusti ali ostane zvesta vaši blagovni znamki.

Čeprav na poti stranke obstajajo številne interakcijske točke, nimajo vse pomembnega vpliva na uspeh blagovne znamke. Zato, da ustvarite ali prepoznate svoj trenutek resnice, poiščite točke interakcije, ki lahko pustijo trajen vtis na vaše stranke.

S postavljanjem vprašanj z anketami in pridobivanjem vpogledov v skupnosti uporabnikov lahko ugotovite možne boleče točke, ki so lahko povezane s temi interakcijami.

Trenutek resnice

Kakšnih je 5 trenutkov resnice?

5 stopenj resnice temelji na različnih delih potovanja stranke. Začne se, ko vaša stranka spozna, da potrebuje izdelek ali storitev do točke konverzije.

Manj kot nič trenutka resnice (

Trenutek resnice manj kot nič opisuje najzgodnejšo fazo življenjskega cikla stranke. Tu se posameznik zaveda, da potrebuje izdelek ali storitev. Na tej točki je ta posameznik bodoča stranka in običajno sodeluje z oglasi, objavami v družbenih medijih ali e-poštnimi sporočili ustreznih blagovnih znamk, ko išče izdelek ali storitev za uporabo.

To je priložnost za vašo blagovno znamko, da po različnih kanalih poganja ciljno tržno vsebino.

Ničelni trenutek resnice (ZMOT)

Na tej stopnji je posameznik že izpostavljen vaši blagovni znamki, vendar potrebuje dodatne informacije, da se odloči za nakup. Izraz ničelni trenutek resnice je skoval Google, da bi vključil vpliv interneta na kupovalno vedenje strank.

Trenutek resnice

Po podatkih Think with Google 53 % nakupovalcev njihove raziskave, preden se odločijo za nakup. Zato imajo spletne ocene veliko vlogo pri prepričevanju potencialnih strank, da izberejo vašo blagovno znamko pred drugimi. Zagotavljanje ustreznih informacij o izdelkih ali storitvah daje vaši blagovni znamki tudi konkurenčno prednost.

Prvi trenutek resnice (FMOT)

Prvi trenutek resnice se nanaša na prvih 3-7 sekund, ko potrošnik pride v stik z vašim izdelkom ali storitvijo, bodisi na spletu bodisi v fizični trgovini. To je dejanski trenutek konverzije za tržnike.

Drugi trenutek resnice (SMOT)

Ta stopnja se nanaša na izkušnjo, ki jo ima kupec z izdelkom po nakupu. Določa kupčevo prihodnjo nakupno odločitev. Če ima stranka dobro izkušnjo z uporabo izdelka, bo verjetno ponovno izbrala isto blagovno znamko. Še več, morda priporočajo blagovno znamko svojim družbenim krogom.

Končni trenutek resnice (UMOT)

Ko vaša stranka po izkušnji z vašo blagovno znamko objavi vsebino povratnih informacij, je v zadnjem trenutku resnice. Lahko je pregled ali objava na družbenih omrežjih o tem, kako so uživali pri uporabi vaših izdelkov ali storitev. To je oblika zagovarjanja blagovne znamke, ki pritegne nove potencialne stranke v vašo blagovno znamko.
Lahko vpliva tudi na to, kako dobro lahko blagovna znamka pritegne potencialne stranke v nič trenutkih resnice. To je zato, ker so družbena mnenja in vsebina, ki jih ustvarijo uporabniki, glavni vir informacij za ljudi, ko raziskujejo izdelke ali storitve blagovne znamke.

ilustracija povratnih informacij strank

Zakaj je trenutek resnice pomemben?

Prepoznavanje teh točk v interakciji vaših strank z vašo blagovno znamko je velik dejavnik pri ohranjanju strank. Ker veliko blagovnih znamk proizvaja podobne izdelke za isti trg, potrebujete konkurenčno prednost, da izstopate.

Pogled vaših strank na vašo blagovno znamko temelji na vaši sposobnosti, da jih pritegnete na glavnih točkah interakcije. Če na primer ponujate nematerialni izdelek, bo kakovost vaše storitve za stranke določila pogled vaših strank na blagovno znamko. To bo določilo tudi vaš položaj na trgu.

Primeri trenutkov resnice

Trenutki resnice veljajo za blagovne znamke potrošnikov in B2B. Tukaj sta dva glavna primera, ki se zgodita s podjetji B2B oziroma B2C:

Vključevanje strank B2B

Izkušnja vkrcanja je tipičen primer drugega trenutka resnice (SMOT). Ustvarja daljnosežen vtis, ki vpliva na odnos med stranko in blagovno znamko skozi celotno pot stranke. Določa, kako stranka dojema podjetje in kako komunicira z njim v prihodnosti.

Stranke, ki so pravilno vključene, običajno hitro obnovijo svoje naročnine ali nadgradijo svoje načrte. Nasprotno pa se stranke z manj kot učinkovitim procesom onboarding nikoli ne naučijo v celoti, kako povečati izdelek. Morda niti ne vidijo razloga za podaljšanje naročnine ali nadgradnjo svojega načrta.

Predloge za storitve za stranke

Da bi ustvarila najboljši vtis v tem trenutku resnice, podjetja B2B poskrbijo, da imajo učinkovito storitev za stranke. Stranke morajo imeti možnost, da stopijo v stik s agenti za pomoč strankam, takoj ko potrebujejo pomoč ali imajo vprašanje.

Vstop v B2C stranko

Predpostavimo, da oseba obišče trgovino in vidi izdelek na razstavi. Ko izdelek dvignejo in ustvarijo vtis, ki jih lahko spodbudi, da ga kupijo ali dajo nazaj na polico.
Ta vrsta izkušenj spada v prvi trenutek resnice (FMOT).

Drugi primeri so:

  • videti oglas izdelka na televiziji (
  • pridobivanje predstavitve izdelka (FMOT)
  • poskusite vzorec izdelka v trgovini (FMOT)
  • pogovor s predstavnikom strank po telefonu (SMOT)
  • stranka, ki objavlja oceno izdelka na svojem blogu (UMOT)

Provide an effective, usable and satisfying experience

Customer service is mostly all about resolving customers’ queries and LiveAgent can help you with all of them. Wanna learn more?

Frequently asked questions

Kaj je trenutek resnice v marketingu?

Trenutek resnice je pristop k izkušnji potrošnikov, ki opisuje katero koli točko interakcije z blagovno znamko, ki lahko stranko pripelje do tega, da oblikuje ali spremeni svoj vtis o izdelkih ali storitvah znamke.

Zakaj bi morali skrbeti za trenutke resnice?

Poznavanje trenutkov resnice vam pomaga prepoznati priložnosti za izboljšanje izkušenj vaših strank z vašo blagovno znamko. To vam daje konkurenčno prednost na trgu in poveča stopnjo zadrževanja strank.

Kateri so primeri trenutkov resnice?

Nekateri primeri trenutkov resnice v resničnem življenju vključujejo: ogled oglasa izdelka na televiziji (<ZMOT). pridobitev predstavitve izdelka (FMOT), preizkus vzorca izdelka v trgovini (FMOT), telefonski pogovor s predstavnikom stranke (SMOT), objava ocene izdelka na svojem spletnem dnevniku (UMOT).

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico