Kdo je vodja centra za pomoč?
Upravitelj centra za pomoč, tako imenovani skrbnik v LiveAgent, je vloga centra za pomoč, ki agentu daje polne privilegije za vsa dejanja v zvezi s centrom za pomoč. Enostavni agenti ne morejo imeti privilegijev menedžerja.
Frequently asked questions
Kdo je vodja centra za pomoč?
Upravitelj centra za pomoč je oseba, ki vodi skupino za podporo strankam. V LiveAgent se ta vloga imenuje skrbnik. Zahvaljujoč temu ima upravitelj polne pravice do dejavnosti, povezanih s centrom za pomoč, lahko upravlja svojo ekipo.
Kakšne so odgovornosti vodje centra za pomoč?
Upravitelj centra za pomoč upravlja skupino za pomoč strankam, podpira njihove dejavnosti in zagotavlja, da je storitev na najvišji ravni. Skrbi tudi za razvoj zaposlenih, pa tudi za povzetek njihovih dejavnosti.
Ali lahko v LiveAgent dodate upravitelja centra za pomoč?
Upravitelj centra za pomoč ima lahko skrbniške pravice v LiveAgent. To mu omogoča, da ima vsa dovoljenja, potrebna za upravljanje ekipe. Ima dostop do vseh zahtevkov, vseh strank in pregled nad aktivnostmi vseh agentov. Zahvaljujoč temu lahko učinkovito vodi ekipo in nadzoruje njihove dejavnosti.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki omogoča avtomatsko distribucijo klepetov, integracijo s plačilnimi procesorji, izstavljanje računov in organizacijo zahtevkov s pomočjo opomb. Podjetjem omogoča brezplačen preizkus ter jedrnat pregled njihovih cenikov, lastnosti, integracij in alternativ. LiveAgent ponuja portal za podporo, selitev podatkov ter sistem upravljanja pritožb, poleg tega pa vključuje tudi dnevnik sprememb in zahtevo za predlog. Na voljo so tudi spletni seminarji, kalkulator stroškov in druga akademija znanja. Sales contacts so na voljo za več informacij.
LiveAgent je platforma za pomoč strankam, ki ponuja VoIP telefonske sisteme, samopostrežno programsko opremo, sistem upravljanja pritožb in odjemalski portal. Za uspešno upravljanje klicnega centra je potrebno spremljati najboljše prakse in z uporabo tehnologije izboljšati izkušnje strank. LiveAgent ponuja tudi partnerstvo in akademijo za svoje stranke ter je pridržan s strani Quality Unit, LLC. Za več informacij lahko rezervirate klic ena na ena in ugotovite, kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi, odjemalski portal in upravljanje e-pošte. Podjetje je prejelo nagrade in certifikate za kakovost, poleg tega pa imajo tudi partnerski program. Na voljo so spletni seminarji in testi tipkanja za stranke. LiveAgent pripravlja nadzorno ploščo za uporabnike po namestitvi računa.