Kaj je uporabniška napaka?
Težave, ki izhajajo iz uporabnikove strani, so splošno znane kot ‘uporabniška-napaka’. Ko vse na vaši strani deluje brezhibno, uporabniki pa se pritožujejo nad neko težavo, je zelo verjetno, da je težava na njihovi strani.
Frequently Asked Questions
Kaj je uporabniška napaka?
Uporabniška napaka je človeška napaka v uporabniškem sistemu med interakcijo z njim.
Kako detektirati uporabniško napako?
Uporabniško napako lahko odkrije program za sledenje, kot tudi vaše poznavanje tega, kar je uporabnik naredil.
Kakšen je najboljši pristop k reševanju uporabniške napake?
Najboljši pristop k reševanju uporabniške napake je, da se je zgodila iz specifičnega razloga in da lahko z lahkoto rešite težave z analizo tega, kar je uporabnik naredil.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.