Kaj je uporabniška napaka?
Težave, ki izhajajo iz uporabnikove strani, so splošno znane kot ‘uporabniška-napaka’. Ko vse na vaši strani deluje brezhibno, uporabniki pa se pritožujejo nad neko težavo, je zelo verjetno, da je težava na njihovi strani.
Frequently Asked Questions
Kaj je uporabniška napaka?
Uporabniška napaka je človeška napaka v uporabniškem sistemu med interakcijo z njim.
Kako detektirati uporabniško napako?
Uporabniško napako lahko odkrije program za sledenje, kot tudi vaše poznavanje tega, kar je uporabnik naredil.
Kakšen je najboljši pristop k reševanju uporabniške napake?
Najboljši pristop k reševanju uporabniške napake je, da se je zgodila iz specifičnega razloga in da lahko z lahkoto rešite težave z analizo tega, kar je uporabnik naredil.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.