Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Urnik

Kaj je urnik?

Urnik v smislu terminologije v podpori strankam se običajno nanaša na časovni okvir, ko deluje služba za pomoč uporabnikom ali vaši agenti “na spletu”. V LiveAgent lahko nastavite določene delovne ure, v katerih delujejo vaši agenti, vključno s časom, dnevom v tednu ali datumom. Če zahtevek pride po delovnem času, agenti ne odgovarjajo za čas po delovnem času (urnik).

Urnik

Pogosta vprašanja

Kaj je urnik?

Urnik je časovni okvir, v katerem deluje center za pomoč strankam, torej ure, ko so agenti na spletu in lahko odgovarjajo na vprašanja in podpirajo stranke.

 

Ali LiveAgent ponuja funkcijo urnika?

V LiveAgent imate na voljo funkcijo razporejanja. Za svoje agente lahko nastavite določen delovni čas. Vključite lahko čas, dan v tednu in datum. Če je zahtevek dostavljen izven delovnega časa, se agenti nanje odzovejo v svojem delovnem času.

 

Kako lahko nastavite urnike v LiveAgentu?

Razporede lahko nastavite na konfiguracijskem panelu v LiveAgent. To lahko stori nekdo, ki ima pravice skrbnia ali lastnika.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico