Kaj je varnostna politika?
Varnostna politika določa pravila in metodologijo za vse ljudi, ki dostopajo do infrastrukture IT podjetja, ne glede na to, ali je spletna ali brez povezave. Namen varnostne politike je ohranjanje zaupnosti, enotnosti in dostopnosti aparatov in informacij, ki jih uporabljajo člani organizacije.
Frequently asked questions
Kakšna je definicija varnostne politike?
Varnostna politika je dokument organizacije, ki določa, kako zaščititi organizacijo pred grožnjami, na primer računalniško varnostjo, in kako ravnati, ko pride do nevarnih situacij.
Katere podatke mora vsebovati vsaka varnostna politika?
Varnostna politika bi morala zavarovati podjetje z vseh strani in upoštevati vse njegovo premoženje. Zajemati mora vso programsko opremo, strojno opremo, fizične parametre, človeške vire, informacije/podatke, nadzor dostopa v svojem obsegu.
Kje najdete varnostno politiko LiveAgent?
Varnostna pravila LiveAgent najdete na strani Varnost & amp; Podstran pravilnika o zasebnosti, ki je na voljo v nogi strani.
Klepeta v živo so odličen način za izboljšanje komunikacije s strankami in zagotavljanje vrhunske storitve. LiveAgent ponuja številne funkcije, kot so oblikovanje gumbov in oken za klepet, klepet v realnem času ter proaktivna povabila. Pomembno je prilagajanje klepeta lastni blagovni znamki ter možnost ocenjevanja storitev za stranke. LiveAgent omogoča enostavno upravljanje strank in ponuja številne dodatne funkcije.
Storitev klepeta omogoča klepet v realnem času s predstavniki strank preko aplikacije za klepet. Uporaba klepetalnic na osnovi umetne inteligence ter osebna komunikacija s stranko pripomore k gradnji odnosov, hiter odzivni čas pa je pomemben. LiveAgent zagotavlja visoko varnostno politiko zasebnosti, ki ščiti podatke strank in zaposlenih ter ponuja številne storitve za stranke, ki so ključne za zadovoljstvo in zvestobo strank. Pogosta vprašanja postajajo obvezna na skoraj vsakem poslovnem spletnem mestu, saj omogočajo samopostrežbo in zmanjšajo breme ekip za podporo strankam. Enota za kakovost skrbi za zasebnost podatkov in zbira anonimne podatke o vedenju uporabnikov pri uporabi naših programskih rešitev.
LiveAgent je programska oprema za upravljanje e-pošte s številnimi koristnimi funkcijami, ki vam pomagajo reševati zahtevke strank in njihove težave, preko odjemalskega portala in po telefonu ali osebnem stiku. Na strani LiveAgent lahko najdete tudi priporočene programe, kot je programska oprema za pomoč strankam in odjemalskega portala. LiveAgent ponuja podporo preko telefona in e-pošte ter skladnost z GDPR. Pridobivanje kupcev in vzdrževanje dolgoročnih odnosov je mogoče z uporabo cenovnih spodbud, brezplačnih vzorcev, daril, popustov in posebnih ponudb.
LiveAgent je spletne pomoči in podpore. Njihove storitve vključujejo sistem IT zahtevkov, storitev klepeta, programsko opremo za upravljanje storitev in opremo za pomoč uporabnikom. Ponujajo tudi različne funkcije, kot so VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema in še več. Stranke lahko stopijo v stik s prodajnimi stiki in najnovejšimi novicami Naročite se.