Kaj je agentov vmesnik?
Vmesnik za zastopnika agentom omogoča popoln nadzor nad vsemi dejavnostmi, povezanimi z delom agenta, v programski opremi za pomoč uporabnikom. Vmesnik ima različne razdelke, na primer nadzorno ploščo in ploščo s podrobnostmi o zahtevkih, ki agentom omogoča izvajanje številnih dejanj.
Kaj lahko počnete v vmesniku agenta?
Zastopniki lahko izvajajo številne akcije, kot so:
- Prenesejo odgovornosti za zahtevke
- Dodajajo opombe
- Uredijo podatke o stranki
- Naročijo in odjavijo stranke s poštnih seznamov
- Zagotovijo vračila
- Izvajajo notranje in zunanje klepete v živo, videoklice in telefonske klice
- Ustvarijo izčrpna poročila
- Ustvarijo bazo znanja in portale za stranke
Za popoln pregled nad tem, kaj lahko počnete v vmesniku posrednika, si oglejte to povezavo.
Kakšne vrste poročil lahko ustvarite v vmesniku zastopnika?
Nadzorna plošča za poročanje v vmesniku zastopnika ponuja vpogled v posamezne in timske (oddelčne) predstave, ko gre za ločljivost zahtevkov, povprečne odzivne čase, prenose zahtevkov, ločljivost prvega stika in drugo.
FAQ
Kaj je uporabniški vmesnik agenta?
Uporabniški vmesnik zastopnika daje agentom možnost nadzora in delovanja kot del svojega dela v programski opremi za pomoč uporabnikom. Vmesnik vključuje, med drugim nadzorno ploščo, ploščo za zahtevke, zahvaljujoč kateri lahko agent prenese podatke odgovornost za zahtevke, urejanje podatkov o strankah, usklajevanje poštni seznam, vodenje telefonskih klicev in klepetov, ustvarjanje obsežnih poročil in ustvarjanje baz znanja.
Kakšne funkcije ima nadzorna plošča LiveAgent?
Na nadzorni plošči LiveAgent boste našli vse, kar potrebujete za trenutno delo. Tam boste v realnem času spremljali delo agentov. Tam lahko najdete število odprtih zahtevkov, ki so dodeljene, vendar si lahko si ogledate tudi zahtevke svojih kolegov.
LiveAgent ponuja številne funkcije, vključno s podporo strankam, integracijami in cenovno ugodnimi možnostmi. Agent brez omejitev omogoča popoln dostop do zahtevkov, kar je koristno pri upravljanju strank. LiveAgent je priljubljena programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja tudi VoIP telefonske sisteme in samopostrežno programsko opremo. Podjetje Areto Systems ponuja spletno plačevanje in podporo strankam z visoko stopnjo zadovoljstva. Ustvarite račun brezplačno in izkoristite vse prednosti LiveAgent-a.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki omogoča samodejno dodeljevanje zahtevkov in obvestila preko različnih kanalov. Funkcije omogočajo izboljšanje učinkovitosti agentov ter zadovoljstva strank, vključuje pa tudi VoIP telefonske sisteme in samopostrežno programsko opremo. LiveAgent zagotavlja podporo strankam in omogoča preprosto upravljanje s pritožbami in odjemalskimi portali. Na voljo je brezplačna preizkusna različica, vključno s podporo in izobraževanjem. Vendar pa trenutno ne omogoča anonimne komunikacije med agenti in strankami, skrbniki pa imajo več privilegijev kot agenti.