Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vmesnik agenta

Kaj je agentov vmesnik?

Vmesnik za zastopnika agentom omogoča popoln nadzor nad vsemi dejavnostmi, povezanimi z delom agenta, v programski opremi za pomoč uporabnikom. Vmesnik ima različne razdelke, na primer nadzorno ploščo in ploščo s podrobnostmi o zahtevkih, ki agentom omogoča izvajanje številnih dejanj.

Kaj lahko počnete v vmesniku agenta?

Zastopniki lahko izvajajo številne akcije, kot so:

  • Prenesejo odgovornosti za zahtevke
  • Dodajajo opombe
  • Uredijo podatke o stranki
  • Naročijo in odjavijo stranke s poštnih seznamov
  • Zagotovijo vračila
  • Izvajajo notranje in zunanje klepete v živo, videoklice in telefonske klice
  • Ustvarijo izčrpna poročila
  • Ustvarijo bazo znanja in portale za stranke

Za popoln pregled nad tem, kaj lahko počnete v vmesniku posrednika, si oglejte to povezavo.

Kakšne vrste poročil lahko ustvarite v vmesniku zastopnika?

Nadzorna plošča za poročanje v vmesniku zastopnika ponuja vpogled v posamezne in timske (oddelčne) predstave, ko gre za ločljivost zahtevkov, povprečne odzivne čase, prenose zahtevkov, ločljivost prvega stika in drugo.

Vmesnik agenta

FAQ

Kaj je uporabniški vmesnik agenta?

Uporabniški vmesnik zastopnika daje agentom možnost nadzora in delovanja kot del svojega dela v programski opremi za pomoč uporabnikom. Vmesnik vključuje, med drugim nadzorno ploščo, ploščo za zahtevke, zahvaljujoč kateri lahko agent prenese podatke odgovornost za zahtevke, urejanje podatkov o strankah, usklajevanje poštni seznam, vodenje telefonskih klicev in klepetov, ustvarjanje obsežnih poročil in ustvarjanje baz znanja.

Kakšne funkcije ima nadzorna plošča LiveAgent?

Na nadzorni plošči LiveAgent boste našli vse, kar potrebujete za trenutno delo. Tam boste v realnem času spremljali delo agentov. Tam lahko najdete število odprtih zahtevkov, ki so dodeljene, vendar si lahko si ogledate tudi zahtevke svojih kolegov.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico