Kdo je vodja ekipe?
A team leader is a person who is in charge of a team. In customer service, team leaders usually lead teams of 5-10 agents. They are responsible for day-to-day tasks, making sure their team stays focused and customers stay satisfied.
Vodja ekipe v LiveAgentu je običajno dodeljen vlogi skrbnika za dostop do poročil, nastavitev in konfiguracij.
Frequently Asked Questions
Kdo je vodja ekipe?
Vodja ekipe je oseba, ki nudi podporo skupini agentov, deli svoje znanje, skrbi za razvoj ekipe, udobje pri njihovem delu in nadzoruje njihove dejavnosti. Je tudi oseba, ki vodi uspešnost ekipe in daje prednost nalogam ekipe.
Kakšne so odgovornosti vodje ekipe?
Vodja ekipe mora ekipo predvsem podpirati pri njenem delu. Zagotoviti mora usposabljanje za doseganje ciljev in razvoj potrebnih veščin za delo na določenem delovnem mestu v skupini. Razvijati mora prednosti ekipe in podpirati pri odpravljanju pomanjkljivosti. Določa cilje ekipe in ocenjuje njen napredek. Prav tako bi morala rešiti konflikte. Organizirati bi moral tudi skupne sestanke in druge skupinske pobude.
Ali je mogoče v programski opremi LiveAgent izbrati vodjo ekipe?
V LiveAgentu je lahko vodja skupine imenovan za skrbnika. Nato ima dostop do vseh zahtevkov za agente.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.