Kdo je upravljalec storitev za stranke?
A service desk manager is a person, who supervises a help desk software. He guarantees that support services will be quickly delivered to customers and website visitors. He is responsible for managing a customer support department and he provides them with technical advices. Managers also communicate with clients, troubleshoot problems or set schedules.
Vloga upravljalca storitev ima različne zahteve. Biti mora odličen komunikator, motivator in trener. Potrebno je tudi odlično poznavanje programske opreme. Biti mora dober pri gradnji lojalnih odnosov. Upravljalec storitev je multifunkcionalna vloga z različnimi potrebami.
Frequently Asked Questions
Kdo je upravljalec storitev za stranke?
Upravljalec storitev za stranke ima ključno vlogo v ekipi za podporo strankam. Oseba je zadolžena za pregled dnevnih aktivnosti servisnega oddelka. To omogoča organizaciji, da pripravi uporabnikom in poslovnim ekipam vso podporo, ki jo potrebujejo.
Katere so zadolžitve upravljalca storitev za stranke?
Dolžnosti upravljalca storitev za stranke vključujejo upravljanje vsakodnevnih operacij storitev za stranke, upravljanje podporne ekipe, predstavljanje ekipe lastnikom in podpora razvoju ekipe pri pridobivanju izkušenj in spretnosti.
Kako lahko nastavimo upravljalca storitev za stranke v sistemu LiveAgent?
Upravljalec storitev za stranke LiveAgent lahko ravna kot lastnik ali administrator. Ima tudi možnost nadzora aktivnosti ekipe in podpore pri njihovem delu.
Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
LiveAgent | Programska oprema klicnega centra v vaši službi za pomoč uporabnikom
Tehnologija IVR omogoča neposredno komunikacijo med strankami in podpornim osebjem, kar izboljšuje zadovoljstvo strank in zmanjšuje stroške podjetja.
Webinar LiveAgent 1: Uvod & Splošni pregled
Preizkusite LiveAgent in izkoristite vse komunikacijske kanale, vključno s klepetom, klici, video klici in kontaktiranjem preko različnih platform in družbenih omrežij.