Število uporabnikov VoIP med podjetji narašča, ker je priročno uporabljati internetne povezave za govorni promet. Vse kar potrebujete je infrastruktura za delovanje VoIP prometa. Točne komponente uspešne infrastrukture VoIP so odvisne od tega, kaj že imate, in vaših zahtev.
Kaj je VoIP infrastruktura?
Infrastruktura VoIP je sestavljena iz fizičnih in programskih komponent, ki jih potrebujete za delovanje govora prek internetnega protokola. Uspešna infrastruktura VoIP zagotavlja brezhiben transportni sistem za glasovni promet (ali druge medije) ne glede na fizično lokacijo.
Komponente infrastrukture glasovnega omrežja so
- Dovolj pasovne širine – vsak klic potrebuje namensko pasovno širino za zagotovitev nemotenega prenosa; če nimate dovolj pasovne širine, lahko paketi odpadejo, kar pomeni, da se kakovost klica zmanjša ali pa pride do zamud. Da bi se temu izognili, lahko izberete hibridno različico in uporabite namensko in širokopasovno internetno povezavo (za to uporabite programsko določeno storitev SD) ali pa svojega internetnega ponudnika prosite za zajamčeno pasovno širino.
- Ponudnik VoIP – izberite zanesljivega ponudnika storitev za izpolnjevanje poslovnih potreb vašega govornega omrežja (obstaja veliko ponudnikov VoIP a> ponujanje storitev, se obrnite na prodajalca VoIP in se pogovorite o svojih potrebah po glasovnem omrežju, lahko pa se odločite za zasebno omrežje v hiši in sistem nastavite v prostorih). Prenesite programsko opremo ponudnika VoIP in sledite navodilom.
- VoIP telefon, ki uporablja IP (to je lahko trdi telefon ali telefon s programsko opremo, ki deluje kot aplikacija, ali poslovni telefon z več linijami in funkcijami) povežite z ethernetnim kablom na VoIP usmerjevalnik ali modem, na WIFI z brezžičnim vmesnikom. Ali pa uporabite običajni telefon s telefonskim adapterjem za VoIP – povezan z vašim računalnikom ali modemom.
Kako je lahko LiveAgent koristen?
Kot namizna osnova vaše uspešne infrastrukture VoIP vam LiveAgent omogoča uporabo storitev in orodij VoIP, ki gredo z roko v roki. Ne glede na to, ali iščete namizno, večkanalno rešitev ali rešitev za prodajo vstopnic, lahko v svojih prizadevanjih izkoristite uvedbo VoIP. Na primer, rešitev klicnega centra z avtomatiziranim telefonskim sistemom IVR vam omogoča, da oblikujete lastne zahteve po kanalu za preusmeritev dohodnih klicev na pravi oddelek skupaj s samodejno distribucijo klicev, ACD za upravljanje velikega števila dohodnih klicev, funkcijo povratnega klica in neomejeno snemanje klicev. Poleg tega lahko oblikujete svoje portale za stranke, imate klepet v živo, bazo znanja in ustvarite avtomatizirane poslovne rešitve, prilagojene vašim potrebam.
Get the right call center features
VoIP Infrastructure is an essential component of any business communication system. Find out more about its benefits here!
Frequently Asked Questions
Kako gradite svojo VoIP infrastrukturo?
Odločite se, kaj želite od tega (ali morate opravljati mednarodne klice, dohodne ali odhodne klice itd.). Preverite, kaj imate glede strojne in programske opreme ter katere prilagoditve je treba narediti za implementacijo VoIP. Preverite pasovno širino. Izberite ponudnika storitev VoIP in sledite njegovim navodilom glede programske opreme in integracijskih potreb
Katere so pomembne integracije VoIP?
Integracije VoIP imajo veliko prednosti in njihova pomembnost je odvisna od vaših potreb. Najpomembnejši so klepet v živo, CRM in API.
The given text discusses various topics related to customer service and business strategies, including the use of WhatsApp for customer support, the benefits of chatbots, and updates to LiveAgent software. It also touches on topics such as VoIP phone systems, CRM software, and brand tactics. The text also mentions changes to Twitter's API pricing structure.
20 najboljših VoIP telefonskih sistemov in integracij
Andrej Csizmadia Andy je vodja prevajanja pri LiveAgent, odgovoren za 20 prevajalcev, pregledovanje vsebinskih predlogov in vzpostavljanje procesov. V prostem času se ukvarja s fitnesom, igrami in kuhanjem ter vodi svoj YouTube kanal. VoIP telefonski sistemi omogočajo uporabnikom, da opravljajo glasovne klice prek interneta, namesto prek običajnega telefona, kar omogoča tudi prenos sporočil in preusmerjanje klicev.