Število uporabnikov VoIP med podjetji narašča, ker je priročno uporabljati internetne povezave za govorni promet. Vse kar potrebujete je infrastruktura za delovanje VoIP prometa. Točne komponente uspešne infrastrukture VoIP so odvisne od tega, kaj že imate, in vaših zahtev.
Kaj je VoIP infrastruktura?
Infrastruktura VoIP je sestavljena iz fizičnih in programskih komponent, ki jih potrebujete za delovanje govora prek internetnega protokola. Uspešna infrastruktura VoIP zagotavlja brezhiben transportni sistem za glasovni promet (ali druge medije) ne glede na fizično lokacijo.
Komponente infrastrukture glasovnega omrežja so
- Dovolj pasovne širine – vsak klic potrebuje namensko pasovno širino za zagotovitev nemotenega prenosa; če nimate dovolj pasovne širine, lahko paketi odpadejo, kar pomeni, da se kakovost klica zmanjša ali pa pride do zamud. Da bi se temu izognili, lahko izberete hibridno različico in uporabite namensko in širokopasovno internetno povezavo (za to uporabite programsko določeno storitev SD) ali pa svojega internetnega ponudnika prosite za zajamčeno pasovno širino.
- Ponudnik VoIP – izberite zanesljivega ponudnika storitev za izpolnjevanje poslovnih potreb vašega govornega omrežja (obstaja veliko ponudnikov VoIP a> ponujanje storitev, se obrnite na prodajalca VoIP in se pogovorite o svojih potrebah po glasovnem omrežju, lahko pa se odločite za zasebno omrežje v hiši in sistem nastavite v prostorih). Prenesite programsko opremo ponudnika VoIP in sledite navodilom.
- VoIP telefon, ki uporablja IP (to je lahko trdi telefon ali telefon s programsko opremo, ki deluje kot aplikacija, ali poslovni telefon z več linijami in funkcijami) povežite z ethernetnim kablom na VoIP usmerjevalnik ali modem, na WIFI z brezžičnim vmesnikom. Ali pa uporabite običajni telefon s telefonskim adapterjem za VoIP – povezan z vašim računalnikom ali modemom.
Kako je lahko LiveAgent koristen?
Kot namizna osnova vaše uspešne infrastrukture VoIP vam LiveAgent omogoča uporabo storitev in orodij VoIP, ki gredo z roko v roki. Ne glede na to, ali iščete namizno, večkanalno rešitev ali rešitev za prodajo vstopnic, lahko v svojih prizadevanjih izkoristite uvedbo VoIP. Na primer, rešitev klicnega centra z avtomatiziranim telefonskim sistemom IVR vam omogoča, da oblikujete lastne zahteve po kanalu za preusmeritev dohodnih klicev na pravi oddelek skupaj s samodejno distribucijo klicev, ACD za upravljanje velikega števila dohodnih klicev, funkcijo povratnega klica in neomejeno snemanje klicev. Poleg tega lahko oblikujete svoje portale za stranke, imate klepet v živo, bazo znanja in ustvarite avtomatizirane poslovne rešitve, prilagojene vašim potrebam.
Get the right call center features
VoIP Infrastructure is an essential component of any business communication system. Find out more about its benefits here!
Frequently asked questions
Kako gradite svojo VoIP infrastrukturo?
Odločite se, kaj želite od tega (ali morate opravljati mednarodne klice, dohodne ali odhodne klice itd.). Preverite, kaj imate glede strojne in programske opreme ter katere prilagoditve je treba narediti za implementacijo VoIP. Preverite pasovno širino. Izberite ponudnika storitev VoIP in sledite njegovim navodilom glede programske opreme in integracijskih potreb
Katere so pomembne integracije VoIP?
Integracije VoIP imajo veliko prednosti in njihova pomembnost je odvisna od vaših potreb. Najpomembnejši so klepet v živo, CRM in API.
Besedilo se osredotoča na prednosti uporabe VoIP storitev za komunikacijo med podjetji in strankami. Predlagajo se načini izbire ponudnika, ki bo najbolj ustrezal vašim potrebam. Poleg tega so predstavljeni različni tipi VoIP klicalnikov, program LiveAgent in oprema za dohodni klicni center. Besedilo ponuja tudi nasvete o izbiri primerne telefonske številke za VoIP klic. Skrb za varnost in zasebnost strank je v središču programa LiveAgent.
Tekst govori o klicalnikih VoIP, ki se uporabljajo za velike količine prodajnih klicev. Predstavljene so različne vrste klicalnikov VoIP, ki se razlikujejo po načinu delovanja. Opisan je tudi program LiveAgent, ki ponuja pomoč strankam s klicnim centrom, integracijami in sistemom upravljanja pritožb ter omogoča tudi uporabo VoIP telefonskih sistemov. LiveAgent skrbi za varnostno politiko zasebnosti. V besedilu so na voljo tudi dodatne informacije o VoIPu in klicateljih VoIP.
VoIP klicatelj je nujen za storitve klicnega centra, saj omogoča boljšo povezavo s strankami preko spletne povezave. Klicalnik VoIP omogoča odhodne klice preko internetne povezave in izboljšuje učinkovitost komunikacijskih procesov s strankami, vendar lahko nekateri VoIP klicatelji zlorabljajo tehnologijo za klicanje tako, da manipulirajo s svojim ID-jem klicatelja. Obstaja nekaj načinov, kako lahko blokirate ali se izognete neželenim klicem VoIP. Pri iskanju telefonske številke VoIP klica je eden od načinov, kako prepoznati zakonite klice. ID klicatelja včasih deluje na VoIP.
Tekst opisuje uporabo tehnologije VoIP za komunikacijo s strankami in ohranjanje poslovanja. Podjetja uporabljajo številke VoIP, da ohranijo svojo storitev za stranke vrhunsko in strankam omogočijo, da se obrnejo nanje v primeru težav ali pritožb. VoIP omrežje omogoča uporabniku klicanje po drastično nižjih cenah v primerjavi s cenami, ki jih ponujajo telefonska podjetja. Številke VoIP lahko dobite pri ponudnikih storitev VoIP na podoben način kot stacionarni telefon pri običajnem ponudniku telefonskih številk. VoIP številke so na voljo samo uporabnikom, ki živijo v državi ponudnika.