VoIP infrastruktura

Število uporabnikov VoIP med podjetji narašča, ker je priročno uporabljati internetne povezave za govorni promet. Vse kar potrebujete je infrastruktura za delovanje VoIP prometa. Točne komponente uspešne infrastrukture VoIP so odvisne od tega, kaj že imate, in vaših zahtev.

Kaj je VoIP infrastruktura?

Infrastruktura VoIP je sestavljena iz fizičnih in programskih komponent, ki jih potrebujete za delovanje govora prek internetnega protokola. Uspešna infrastruktura VoIP zagotavlja brezhiben transportni sistem za glasovni promet (ali druge medije) ne glede na fizično lokacijo.

Komponente infrastrukture glasovnega omrežja so

Ponudniki VoIP LiveAgent

Kako je lahko LiveAgent koristen?

Kot namizna osnova vaše uspešne infrastrukture VoIP vam LiveAgent omogoča uporabo storitev in orodij VoIP, ki gredo z roko v roki. Ne glede na to, ali iščete namizno, večkanalno rešitev ali rešitev za prodajo vstopnic, lahko v svojih prizadevanjih izkoristite uvedbo VoIP. Na primer, rešitev klicnega centra z avtomatiziranim telefonskim sistemom IVR vam omogoča, da oblikujete lastne zahteve po kanalu za preusmeritev dohodnih klicev na pravi oddelek skupaj s samodejno distribucijo klicev, ACD za upravljanje velikega števila dohodnih klicev, funkcijo povratnega klica in neomejeno snemanje klicev. Poleg tega lahko oblikujete svoje portale za stranke, imate klepet v živo, bazo znanja in ustvarite avtomatizirane poslovne rešitve, prilagojene vašim potrebam.

Get the right call center features

VoIP Infrastructure is an essential component of any business communication system. Find out more about its benefits here!

Frequently asked questions

Kako gradite svojo VoIP infrastrukturo?

Odločite se, kaj želite od tega (ali morate opravljati mednarodne klice, dohodne ali odhodne klice itd.). Preverite, kaj imate glede strojne in programske opreme ter katere prilagoditve je treba narediti za implementacijo VoIP. Preverite pasovno širino. Izberite ponudnika storitev VoIP in sledite njegovim navodilom glede programske opreme in integracijskih potreb

Katere so pomembne integracije VoIP?

Integracije VoIP imajo veliko prednosti in njihova pomembnost je odvisna od vaših potreb. Najpomembnejši so klepet v živo, CRM in API.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico