Kaj je VoIP klicalnik?
Klicalnik VoIP je programska oprema za klicanje, ki uporablja VoIP (glas preko internetnega protokola) za odhodne glasovne klice. Namesto uporabe tradicionalnih telefonskih storitev klicalniki VoIP uporabljajo internetno povezavo in ponudnika storitev VoIP, kar odpravlja potrebo po telefonski liniji ali celo mobilnem telefonu. Agenti lahko v bistvu uporabljajo svoj brskalnik in slušalke za nizkocenovne odhodne VoIP klice na katero koli destinacijo, če imajo stabilno internetno povezavo.
Za razliko od dohodnih klicnih centrov, kjer se agenti večinoma ukvarjajo z dohodnimi klici, današnji odhodni klicni centri aktivno uporabljajo VoIP klicnike. Agentom omogočajo avtomatizacijo postopka telefonskega klicanja in enostavno množično odhodne klice, da se povežejo s potencialnimi strankami, potencialnimi strankami in strankami. VoIP klicnike lahko učinkovito uporabljajo prodajne ekipe za opravljanje velikih količin prodajnih klicev, ne da bi morali ročno klicati številke, pa tudi ekipe za pomoč strankam za proaktivno podporo strankam.
Čeprav klicanje na podlagi VoIP običajno velja za enako zanesljivo kot tradicionalne tehnologije glasovnega klicanja, lahko kakovost in hitrost internetne povezave dejansko vplivata na kakovost klicev pri uporabi klicalnikov VoIP.
Obstaja več vrst klicalnikov VoIP, ki se razlikujejo po načinu delovanja:
Klicalniki s predvidevanjem: te vrste klicnikov VoIP se večinoma uporabljajo za množične odhodne klice, npr. pri telemarketingu, tržnih raziskavah, spremljanju storitev za stranke in izterjavi dolgov. Postopek predvidevanja klicanja vključuje klicanje več številk hkrati na podlagi predvidene razpoložljivosti agenta, pri čemer preskočite nepovezane številke, signale za zasedeno in glasovno pošto.
Močni klicalci: Močni klicalci (znani tudi kot hitri klicalci) pokličejo eno številko na agenta in zagotovijo, da se klic začne le, ko je agent pripravljen govoriti. Če je številka zasedena, prekinjena ali nenadzorovana, se takoj premakne na naslednjo s seznama stikov.
Predogled klicnikov: Predogled klicnikov omogoča agentom ogled podrobnih profilov stikov, vključno z zgodovino prejšnjih interakcij, tako da lahko pregledajo informacije in se odločijo, ali bodo začeli klic ali ga preskočili. To omogoča bolj prilagojene interakcije s strankami in potencialnimi strankami, ki temeljijo na kontekstu.
Robo klicniki: Robo klicniki lahko pokličejo več sto tisoč ljudi hkrati, ne da bi čakali na proste telefonske linije. Ko se stik oglasi, predvaja vaše vnaprej posneto sporočilo ali poveže klic z agentom v živo. Uporabljajo se predvsem za kampanje množičnega sporočanja.
Progresivni klicalniki: Progresivni klicalniki tečejo po vaših seznamih klicev in sprožijo klic šele, ko agent zaključi s trenutnim klicem in je na voljo, da prevzame naslednjega. Progresivni klicalnik povezuje samo agente s klici, ki jih sprejme živa oseba, in kliče samo eno številko na agenta.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently Asked Questions
Kakšne so prednosti klicanja VoIP?
Klicalniki VoIP dramatično povečajo število povezav v živo s filtriranjem klicev brez povezave, skrajšajo čakalne dobe med klici in čase mirovanja agentov. To pomeni, da zaposleni v klicnem centru z uporabo VoIP klicalnikov lahko dosežejo več potencialnih strank in strank v krajšem času. Posledica tega je izboljšana učinkovitost agentov in povečanje splošne poslovne produktivnosti ter znižani stroški dela v klicnem centru.
Kako deluje klicalnik VoIP?
Klicalnik VoIP uporablja protokol Voice over Internet Protocol (VoIP) za upravljanje več odhodnih klicev v klicnih centrih. Klicalniki VoIP avtomatizirajo postopek klicanja in odpravljajo potrebo po ročnem klicanju. Filtrirajo lahko signale o zasedenosti, nepovezane številke in glasovno pošto ter povežejo agente le, ko klic sprejme živa oseba.
Ali je VoIP klicalnik del LiveAgent?
Čeprav programska oprema klicnega centra LiveAgent podpira tako dohodne kot odhodne klice, funkcija centra za odhodne klice trenutno ne podpira klicanja VoIP. Vendar pa lahko še vedno opravljate odhodne klice svojim potencialnim strankam, potencialnim strankam ali strankam z možnostjo klikni za klic. To pomeni, da lahko agenti sprožijo odhodne klice neposredno z nadzorne plošče LiveAgent, medtem ko obiščejo spletna mesta vaše potencialne stranke.
Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za Android
LiveAgentova aplikacija za klepet v živo za Android omogoča agentom za podporo strankam prilagodljivost in udobje pri klepetanju na poti. Aplikacija omogoča tudi večopravilnost in upravljanje več klepetov hkrati, kar izboljšuje produktivnost in hitrost reševanja.
LiveAgent | Programska oprema klicnega centra v vaši službi za pomoč uporabnikom
Tehnologija IVR omogoča neposredno komunikacijo med strankami in podpornim osebjem, kar izboljšuje zadovoljstvo strank in zmanjšuje stroške podjetja.