VoIP PBX

Kaj je VoIP PBX?

VoIP PBX, imenovan tudi IP PBX, je poslovni telefonski sistem, ki prenaša telefonske klice prek omrežja IP in ne prek PSTN (Public Switched Telephone Network) ali tradicionalnega telefonskega omrežja s komutacijo vezja. VoIP PBX se lahko namesti na mestu ali v oblaku (PBX v oblaku ali gostujoča PBX).

Gostujoča VoIP PBX je znana kot eden najbolj prilagodljivih in stroškovno učinkovitih sistemov službenih telefonov.

Nekatere od glavnih prednosti uporabe gostujoče VoIP PBX so:

  • manj stroškov vzdrževanja
  • nižje cene klicev za domače in mednarodne klice
  • enostavna razširljivost
  • povečana mobilnost
  • združljivost z različnimi vrstami naprav (namizni telefoni, programski telefoni, konferenčni telefoni in mobilne naprave)
  • izboljšana varnost podatkov
  • ni potrebe po notranji IT infrastrukturi

Kakšna je razlika med PBX in VoIP?

Tako PBX (Private Branch Exchange) kot VoIP (Voice over Internet Protocol) sta službena telefonska sistema, ki se uporabljata za doseganje istega končnega cilja. – za klicanje in sprejemanje telefonskih klicev. Razlika med njimi je v načinu delovanja ter njihovih prednostih in slabostih.

Programska oprema za dohodne in odhodne klicne centre

Analogni telefonski sistem PBX je povezan z lokalnim javnim komutiranim telefonskim omrežjem (PTSN) prek stacionarnega telefona. Povezuje vse pisarniške namizne telefone v isto omrežje in omogoča notranje in zunanje klice. Ponuja tudi več funkcij, ki niso na voljo na tradicionalnih telefonih (prenosi klicev, meni IVR). Sistemi PBX veljajo za zanesljive, varne in zagotavljajo visoko kakovost klicev, vendar so začetni stroški namestitve in vzdrževanja običajno visoki.

VoIP telefonski sistemi pretvarjajo analogne telefonske klice v IP pakete, ki so poslani prek interneta. Čeprav gre za dokaj novo tehnologijo v telefonskih sistemih, se izkaže za zelo prilagodljivo, enostavno razširljivo in stroškovno bolj učinkovito kot PBX. Vendar pa lahko izpadi in motnje interneta vplivajo na zmogljivost VoIP in kakovost zvoka klicev.

S čim je PBX združljiv?

Tradicionalni sistem PBX uporablja fizične telefonske linije in je združljiv z analognimi telefoni (stacionarni telefoni). PBX povezuje telefone in razširitve znotraj organizacije med seboj in zunaj analognih linij. S sistemom PBX ima lahko podjetje več telefonov kot telefonskih linij. Čeprav so sistemi PBX tradicionalno uporabljali stacionarne telefone na osnovi bakra, je VoIP spremenil igro. Danes je VoIP PBX (ali IP PBX) običajno združljiva z vrsto SIP telefonov in softphones.

S čim je PBX združljiv? - App - Uploads - 2021 - 09 - Research 10 Illu.svg

Kaj je strojna oprema PBX?

Tradicionalni analogni telefonski sistemi PBX se povezujejo z javnim komutiranim telefonskim omrežjem (PSTN) prek linij navadne stare telefonske storitve (POTS). Sistem PBX upravlja klice med telefoni in faksi tako, da je fizično povezan z njimi preko bakrenih napeljav. Strojna oprema telefonskega sistema PBX se običajno nahaja v telekomunikacijski omari pisarne ali strežniškem prostoru. Strojno opremo mora nastaviti, konfigurirati in vzdrževati IT osebje podjetja. V primeru uporabe gostiteljskih sistemov PBX se strojna oprema PBX nahaja izven kraja, medtem ko so klici preusmerjeni na vaše telefone prek interneta. Gostujoč telefonski sistem PBX vzpostavi in vzdržuje podjetje, v katerem je strojna oprema PBX.

Ali VoIP zahteva PBX?

VoIP deluje neodvisno in za učinkovito delovanje ne potrebuje telefonskega sistema PBX. VoIP potrebuje samo aktivno internetno povezavo in VoIP telefon. Današnji ponudniki storitev VoIP lahko podjetjem ponudijo večino funkcij PBX, ne da bi jim bilo treba imeti strojno opremo PBX na kraju samem. Če pa se odločite za lokalno IP PBX (PBX, ki temelji na VoIP), bo sistem še vedno potreboval PBX. Toda namesto da bi se telefoni fizično povezali z PBX z bakrenimi napeljavami, se telefoni povežejo s PBX prek interneta.

Kako deluje telefonski sistem IP PBX?

Telefonski sistemi IP PBX postavljajo in sprejemajo telefonske klice prek interneta namesto tradicionalnih telefonskih linij. Sistem pretvarja analogne glasovne signale v digitalne pakete in jih nato usmeri k ponudniku VoIP storitev, da upravlja vsak začetek in zaključek klica. IP PBX temelji na standardih SIP in je lahko združljiv z IP telefoni, mobilnimi napravami in programskimi telefoni. IP PBX vključuje indeks vseh uporabnikov, telefonov in njihovih ustreznih naslovov SIP.

Ko uporabnik opravi klic, lahko strežnik PBX razlikuje med notranjimi in zunanjimi klici. Interni klici so preusmerjeni na naslov SIP telefona ali uporabnika, ki klice prejema. Zunanji klici se prek VoIP prehoda ali ponudnika VoIP storitev usmerjajo na želeni cilj.

Funkcija usmerjanja klicev v programski opremi za klicni center LiveAgent

Kakšna je razlika med PBX in PABX?

Medtem ko je PBX „Izmenjava zasebnih podružnic“, PABX pomeni „Private Automatic Branch Exchange“. Razlika med obema sega v zgodovino telefonskih sistemov. Prvotno je sistem PBX zahteval, da operaterji stikalne plošče ročno povežejo notranje klicatelje na desno interno številko. To je vzpostavilo povezavo med dvema osebama, ki uporabljata POTS (Plain Old Telephone Service). Sčasoma se je PBX razvila v PABX, ko je postalo na voljo elektronsko preklapljanje. Uporabnikom je omogočil, da pokličejo interno številko za interni klic, ne da bi potrebovali operaterja. Tehnično gledano, ker nesamodejne PBX ne obstajajo več, so današnji PBX sistemi PABX.

Kakšna je številka PBX?

Številka PBX je telefonska številka, ki podjetju olajša organizacijo dohodnih klicev. S pomočjo PBX številke podjetja zberejo vse svoje dohodne klice na eno številko in nato klice prenesejo na pravo pisarno, oddelek ali ljudi. Številko PBX lahko programirate tako, da samodejno prenese klic na drugo številko, ko se prva številka ne javi ali je zasedena.

VoIP service providers offer greater flexibility

Curious about VoIP and how it can give you the ability to make affordable calls?

Frequently asked questions

Kaj je VoIP PBX?

VoIP PBX je poslovni telefonski sistem, ki uporablja tehnologijo VoIP. Od tradicionalnega sistema PBX se razlikuje po tem, da prenaša telefonske klice prek omrežij IP in ne prek telefonskih omrežij s komutacijo. Sistemi VoIP PBX so lahko na mestu ali gostujoči (v oblaku).

Kakšna je razlika med PBX in VoIP?

PBX (Private Branch Exchange) je sistem poslovnega telefona, ki je povezan z lokalnim PSTN prek stacionarnega telefona in omogoča zaposlenim interno in zunanjo povezavo. VoIP (Voice over Internet Protocol) uporablja internetno povezavo za klicanje in velja za bolj prilagodljivega, razširljivega in stroškovno učinkovitega kot tradicionalni sistem PBX.

S čim je PBX združljiv?

Tradicionalni sistem PBX uporablja stacionarne telefone, ki jih ožiči telefonsko podjetje. Zato je združljiv samo s stacionarnimi telefoni. Vendar pa sistem PBX, ki podpira VoIP, uporablja digitalne signale namesto analognih in je običajno združljiv z različnimi SIP telefoni in programskimi telefoni.

Kaj je strojna oprema PBX?

Tradicionalni analogni telefonski sistemi PBX uporabljajo stacionarne telefone in strojno opremo na osnovi bakra, ki se fizično nahaja v telekomunikacijski omari podjetja ali strežniškem prostoru. Strojna oprema PBX je nastavljena, konfigurirana in vzdrževana v podjetju. Z gosti sistemi PBX, ki delujejo prek internetne povezave, se strojna oprema PBX nahaja izven kraja in jo upravlja podjetje, v katerem je strojna oprema.

Ali VoIP zahteva PBX?

VoIP telefonski sistemi ne zahtevajo PBX za delovanje. Za začetek bi potrebovali le hitro širokopasovno internetno povezavo in VoIP telefon. Tipičen ponudnik VoIP lahko ponudi vrsto zmogljivosti PBX, ne da bi morali imeti lastno strojno opremo PBX.

Kako deluje IP PBX?

Telefonski sistem IP PBX deluje prek interneta namesto tradicionalnih telefonskih linij. Sistem deluje tako, da analogne glasovne signale pretvarja v digitalne pakete in jih usmeri k ponudniku VoIP storitev, da uskladi začetek in prekinitev klicev.

Kakšna je razlika med PBX in PABX?

PABX (Private Automatic Branch Exchange) je postal razvoj tradicionalnih sistemov PBX, ki so od operaterjev centrale zahtevali, da ročno povezujejo klice med končnicami. PABX je avtomatiziral celoten proces, ko je bila sprejeta tehnologija elektronskega preklapljanja.

Kakšna je številka PBX?

Številka PBX podjetjem pomaga organizirati svoje dohodne klice, tako da zbira vse dohodne klice na eno številko in jih prenese na prave osebe ali oddelke. Številko PBX lahko konfigurirate tako, da prenese klic na drugo številko, če je prva številka zasedena ali se ne odzove.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    ×
    Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

    Na voljo smo v več terminih

    Rezervirajte si demo različico