Kaj je vstopnica v teku?
Oznaka vstopnice “v teku” pomeni, da je za reševanje potrebnega več časa. Pri takih vstopnicah se SLA časovni števec ugasne. To omogoča agentu, ki je zadolžen za vstopnico, več časa za reševanje.
Vsake vstopnice ni nujno označiti z “v teku”. Če agent lahko poda hiter odgovor, vstopnice ni potrebno označevati z oznako “v teku”.
Frequently asked questions
Kaj je vstopnica v teku?
Vstopnica v teku je vstopnica, za razrešitev katere bo agent potreboval več časa ali pa potrebuje dodatne informacije za zarešitev strankine težave. To je največkrat druga stopnja življenjskega cikla vstopnice.
Je potrebno vsako vstopnico označiti z "v teku"?
Vsake vstopnice ni nujno označiti z "v teku". Če agent lahko poda hiter odgovor, vstopnice ni potrebno označevati z oznako "v teku". Ta označba je primerna, ko ima agent veliko vstopnic in z njo označi tiste, ki še čakajo na odgovor.
Kje v LiveAgent lahko preverite seznam čakajočih vstopnic?
Listo čakajočih vstopnic lahko preverite v predalu poleg vseh vstopnic. Prav tako pa lahko s filtriranjem izločite samo čakajoče vstopnice.
Expert note
Oznaka 'v teku' za vstopnico pomeni, da je za reševanje potreben več časa ali dodatne informacije. Označite le vstopnice, ki potrebujejo več časa za reševanje.

LiveAgent ponuja profesionalno programsko opremo za pomoč strankam, ki poskrbi za učinkovito in kvalitetno komunikacijo. Poleg tega podjetje nudi tudi različne vrste programske opreme, kot so VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema in sistem upravljanja pritožb. LiveAgent je odlično orodje za zagotavljanje najboljše storitve za stranke in zadovoljstvo strank.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam in upravljanje pritožb ter upravljanje e-pošte, ki omogoča različne integracije in nadzor nad podatki. Ponuja funkcije, vključno s cenikom, integracijami in podporo, ter različnimi programi za pomoč strankam in upravljanje pritožb. Omogoča tudi prenos zahtevkov med oddelki in/ali agenti ter deljenje zahtevka med agenti s pomočjo internega klepeta v živo.
LiveAgent is software that offers in-depth understanding of customer support concepts, integrations and features for the customer portal and email management. It can also be used for inbound calls and complaint management. The company offers a demo version and updates and discounts. Automatic call-backs, reliable call center software, and self-service options for customers are important practices. Call center productivity can be increased by up to 300% by using automatic dialers. LiveAgent provides many features and integrations for call centers.