Kaj je vstopnični sistem?
Vstopnični sistem je bistven del programske opreme za pomoč uporabnikom, ki predstavnikom strank omogoča, da so učinkoviti in organizirani. Vstopnični sistem prejme zahtevo stranke za podporo in samodejno ustvari zahtevek. Potem je za reševanje zahtevka odgovoren določen agent. V Vstopnični sistem lahko upravljate tudi odgovornosti za zahtevke.
Vstopnični sistem je v veliko pomoč vsakemu osebju storitve za stranke. Ta sistem upravljanja vpliva tudi na stroške, prodajo, prihodke, zadovoljstvo strank in odlično prihrani čas.

Frequently asked questions
Kako definirate vstopnični sistem?
Vstopnični sistem je orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira vloge strank. Je bistven del programske opreme za pomoč uporabnikom in omogoča predstavnikom storitev za stranke, da so učinkoviti in organizirani.
Ali vsako podjetje potrebuje vstopnični sistem?
Če prodajate izdelke ali storitve in želite računati na trg ter lahko konkurirati drugim podjetjem, boste potrebovali vstopnični sistem. Omogoča vam avtomatizacijo dela, organiziranje obvestil, učinkovito storitev, dajanje prednostnih nalog in enostavno prenašanje zahtevkov med agenti.
Ali je LiveAgent vstopnični sistem?
LiveAgent je vstopnični sistem. Samodejno sledi in pretvori vse zahteve strank v zahtevke, ne glede na komunikacijski kanal. Vmesnik je intuitiven in omogoča učinkovito delovanje.
- Odprtokodni vstopnični sistem (obrazložitev)
- Kaj je vstopnični sistem? (+Ugodnosti) | LiveAgent
- Sistem IT zahtevkov (Pojasnjeno)
- Zakaj potrebujete vstopnični sistem? (Ključne prednosti)
- Kaj je vstopnični sistem? [+Kontrolni seznam] | LiveAgent
- Pomen zahtevkov - LiveAgent
- Sistem zahtevkov [Pojasnjeno]
- Pomoč v klepetu (Pojasnjeno)