Kaj je vzdevek agenta?
Kaj je vzdevek agenta?
Kaj je vzdevek agenta? Agentov vzdevek je posebna vrsta funkcije v programski opremi za pomoč uporabnikom. Ta funkcija agentom omogoča komunikacijo z vsemi strankami pod neresničnim imenom. Njihova prava imena so skrivna, če nastavite vzdevek agenta.
Z urejanjem profila agentov je mogoče nastaviti vzdevek. Med sprejemanjem klicev, klepetov ali e-poštnih sporočil stranka vidi le lažno ime. Toda drugi agenti vidijo pravo ime agenta.
FAQ
Kaj so vzdevki?
Vzdevek je nadomestno ime za nekaj ali nekoga. Dnevno, se srečamo z njim, ko nekdo uporabi psevdonim. V tehnologiji srečujemo ta izraz ko želimo poimenovati kaj preprostejše ali razumljivejše. Lahko je več vzdevkov za en definiran objekt
Kako vzpostaviti vzdevek z računom LiveAgent?
Vzdevek agenta je ena od funkcij podporne programske opreme, ki omogoča agentu, da komunicira z vsemi strankami anonimno in ne pod svojim lastnim imenom. LiveAgent še nima te funkcije.
Koliko vzdevkov lahko povežem z LiveAgent?
LiveAgent še nima funkcije vzdevkov agentov, zato je ne morete združiti z vzdevki.
Expert note
Vzdevek agenta omogoča anonimno komunikacijo med agentom in stranko. Z urejanjem profila agenta je mogoče nastaviti vzdevek, ki ga stranka vidi namesto pravega imena agenta.

LiveAgent ponuja profesionalno programsko opremo za pomoč strankam, ki poskrbi za učinkovito in kvalitetno komunikacijo. Poleg tega podjetje nudi tudi različne vrste programske opreme, kot so VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema in sistem upravljanja pritožb. LiveAgent je odlično orodje za zagotavljanje najboljše storitve za stranke in zadovoljstvo strank.
Spodbude in programi zvestobe pomagajo pri pridobivanju in ohranjanju dolgoročnih odnosov s strankami. Ponudba cenovnih spodbud, daril, in popustov lahko izboljša promocijo blagovne znamke in spodbuja povratne informacije in impulzivne nakupe. Prav tako se lahko uporabijo za opravičila za napake pri storitvah in izdelkih ter za vzpostavljanje zaupanja z dolgoletnimi strankami. LiveAgent ponuja več programov in funkcij za pomoč strankam.
Agenti za pomoč uporabnikom so ključni pri zagotavljanju odlične storitve za stranke. Imajo različne vloge in nudijo podporo preko različnih kanalov. Za dodajanje agentov je potreben lastniški ali skrbniški dostop do LiveAgenta. Služba za pomoč uporabnikom LiveAgent vam omogoča, da dodate neomejeno število agentov brezplačno. Agenti imajo dostop do vseh zahtev strank in upravljajo s članki v bazi znanja, ne pa tudi do nadzornih plošč za analitiko. Spremembe profila agentov so dovoljene in preproste. Dodajanje agentov je priporočljivo za podjetja, ki prejmejo veliko zahtevkov strank.
LiveAgentova funkcija prenosa zahtevkov omogoča prenos med oddelki in agenti ter deljenje z uporabo internega klepeta v živo. Nedodeljeni zahtevki so dostopni in funkcija deljenja poveča učinkovitost komunikacije. LiveAgent ponuja brezplačno različico, podporo v različnih jezikih in obširno akademijo. Program je zasnovan s pravilnikom o zasebnosti in piškotkih.