Kaj je vzdevek agenta?
Kaj je vzdevek agenta?
Kaj je vzdevek agenta? Agentov vzdevek je posebna vrsta funkcije v programski opremi za pomoč uporabnikom. Ta funkcija agentom omogoča komunikacijo z vsemi strankami pod neresničnim imenom. Njihova prava imena so skrivna, če nastavite vzdevek agenta.
Z urejanjem profila agentov je mogoče nastaviti vzdevek. Med sprejemanjem klicev, klepetov ali e-poštnih sporočil stranka vidi le lažno ime. Toda drugi agenti vidijo pravo ime agenta.
FAQ
Kaj so vzdevki?
Vzdevek je nadomestno ime za nekaj ali nekoga. Dnevno, se srečamo z njim, ko nekdo uporabi psevdonim. V tehnologiji srečujemo ta izraz ko želimo poimenovati kaj preprostejše ali razumljivejše. Lahko je več vzdevkov za en definiran objekt
Kako vzpostaviti vzdevek z računom LiveAgent?
Vzdevek agenta je ena od funkcij podporne programske opreme, ki omogoča agentu, da komunicira z vsemi strankami anonimno in ne pod svojim lastnim imenom. LiveAgent še nima te funkcije.
Koliko vzdevkov lahko povežem z LiveAgent?
LiveAgent še nima funkcije vzdevkov agentov, zato je ne morete združiti z vzdevki.
Strokovna opomba
Vzdevek agenta omogoča anonimno komunikacijo med agentom in stranko. Z urejanjem profila agenta je mogoče nastaviti vzdevek, ki ga stranka vidi namesto pravega imena agenta.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.