Kdo je začasni agent?
Začasni agent je profil, ki je ustvarjen za kratek čas. Ob posebnih priložnostih podjetja ustvarijo začasne profile za svoje agente. Ponavadi gre za predbožični ali velikonočni čas, odvisno od področja in industrije.
Ustvarjanje profila začasnega agenta v LiveAgent poteka enako, kot ustvarjanje navadnega profila. V osnovi gre za enako stvar. Vse, kar morate storiti, je ustvariti profil in ga izbrisati, ko ga ne potrebujete več. Račun vam bo izdan le za obdobje, ko je bil profil ustvarjen.

Frequently asked questions
Kdo je začasni agent?
Začasni agent je uporabniški profil, ki je ustvarjen za kratek čas. Največkrat se ta opcija uporabi, ko naraste prodaja (predbožični čas, črni petek...).
Kakšne pravice ima začasni agent?
Začasni profil ima povsem enake pravice kot navadni agent, je pa ustvarjen le za določen čas.
Ali LiveAgent omogoča ustvarjanje profila začasnega agenta?
Ustvarjanje začasnega profila agenta v LiveAgent poteka enako, kot ustvarjanje profila navadnega agenta. Ko začasni agent konča svoje delo, morate njegov profil izbrisati iz sistema.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja različne kontakte za podporo in demo različice. Agenti službe za pomoč uporabnikom nudijo tehnično pomoč in odgovarjajo na vprašanja prek različnih kanalov. LiveAgent ima številne lastnosti in alternative, med drugim tudi funkcije VoIP telefonskih sistemov in samopostrežne programske opreme. Podjetje zagotavlja podporo strankam in omogoča preprosto upravljanje s pritožbami in odjemalskimi portali.
LiveAgent ponuja profesionalno programsko opremo za pomoč strankam, ki poskrbi za učinkovito in kvalitetno komunikacijo. Poleg tega podjetje nudi tudi različne vrste programske opreme, kot so VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema in sistem upravljanja pritožb. LiveAgent je odlično orodje za zagotavljanje najboljše storitve za stranke in zadovoljstvo strank.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja številne funkcije, kot so VoIP telefonski sistem, sistem upravljanja pritožb, portal za podporo in selitev podatkov. Program vključuje tudi odgovornosti in obvestila za dodeljevanje zahtevkov ter avtomatsko distribucijo klepetov za izboljšanje storitve strankam. LiveAgent ponuja brezplačno preizkusno različico, podporo in izobraževanje.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki vključuje tudi VoIP telefonske sisteme, programsko opremo za dohodni klicni center in upravljanje pritožb. Agenti službe za pomoč uporabnikom nudijo tehnično pomoč in odgovarjajo na vprašanja potencialnih in obstoječih strank preko različnih kanalov. LiveAgent ima številne lastnosti in alternative ter omogoča preprosto upravljanje s pritožbami in odjemalskimi portali.