Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zahtevek na čakanju

Kaj je zahtevek na čakanju?

Zahtevki, ki jih ni mogoče takoj rešiti, so vpoklicane na čakanju in so označene kot odprti. Razlog za njihovo nezmožnost reševanja je lahko v pričakovanju odziva stranke ali člana ekipe.

Pogosta vprašanja

Kaj je zahtevek na čakanju?

Zadržani zahtevki so zahtevki, ki jih ni mogoče takoj zaključiti Nato so označeni kot odprti, vendar začasno zaustavljeni.

 

Kateri so najpogostejši razlogi za zahtevke na čakanju?

Najpogostejši razlogi za zadržanje zahtevkov so čakanje na dodatne informacije nekoga, ki potrebuje podporo, ali pa, ko mora agent počakati na odgovor člana ekipe.

 

Kje najti zahtevka na čakanju v storitvi LiveAgent?

Zahtevke na čakanju najdete v razdelku z zahtevki. Ustrezno so označeni, kar olajša iskanje in izbiro.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico