Zahtevek na čakanju

Kaj je zahtevek na čakanju?

Zahtevki, ki jih ni mogoče takoj rešiti, so vpoklicane na čakanju in so označene kot odprti. Razlog za njihovo nezmožnost reševanja je lahko v pričakovanju odziva stranke ali člana ekipe.

Frequently asked questions

Kaj je zahtevek na čakanju?

Zadržani zahtevki so zahtevki, ki jih ni mogoče takoj zaključiti Nato so označeni kot odprti, vendar začasno zaustavljeni.

 

Kateri so najpogostejši razlogi za zahtevke na čakanju?

Najpogostejši razlogi za zadržanje zahtevkov so čakanje na dodatne informacije nekoga, ki potrebuje podporo, ali pa, ko mora agent počakati na odgovor člana ekipe.

 

Kje najti zahtevka na čakanju v storitvi LiveAgent?

Zahtevke na čakanju najdete v razdelku z zahtevki. Ustrezno so označeni, kar olajša iskanje in izbiro.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico