Brezplačen preizkus

Zahtevek za podporo

Kaj je zahtevek za podporo?

Zahtevek za podporo je povpraševanje stranke ali obiskovalca spletne strani z vprašanjem o podjetju, izdelkih ali storitvah. Zahtevek za podporo običajno vsebuje Zadevo in Telo, včasih je prisotna dodatna kategorizacija.

Zahtevek za podporo je lahko oddan ditektno kot email in poslan na email naslov za podporo (npr. podpora@liveagent.com), ali preko pripomočka s kontaktnim obrazcem, ki je vgrajen na vaši spletni strani. Facebook sporočilo ali klis se prav tako lahko smatrata kot zahtevek za podporo, tehnično gledano pa je zahtevek za podporo navadno povezan z všrašanji, ki so oddana elektronsko.

Frequently asked questions

Kaj je zahtevek za podporo?

Zahtevek za podporo je povpraševanje stranke ali obiskovalca spletne strani z vprašanjem o podjetju, izdelkih ali storitvah. Lahko jih pošljete preko komunikacijskih kanalov. 

 

Kdo je odgovoren za ravnanje z zahtevki za podporo?

Agenti, ki so odgovorni za podporo strankam, so odgovorni tudi za odgovarjanje na zahtevke za podporo. Njihova naloga je pomoč pri razreševanju težav in omogočanje specifične podpore osebi, ki je oddala zahtevek za podporo.

 

Kje v LiveAgent lahko dostopate do vseh zahtevkov za podporo?

V LiveAgent je dostop do vseh zahtevkov dostopen v zavihku Zahtevki. Nekateri agenti imajo lahko omejen dostop in vidijo samo njim dodeljene zahtevke, administrator in lastnik pa lahko vidita vse zahtevke.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico