Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zapadel zahtevek

Kaj je zapadli zahtevek?

Zahtevki, ki veljajo za zapadle, so tisti, ki še niso bili rešeni v času, določenem s SLA. Ko zahtevki zapadejo, je obljuba, ki jo je podjetje dalo stranki, prekršena. Razlogov za to je veliko – napačne komunikacije, odvisnosti, preobremenjeni zastopniki ali samo razočarane stranke.

Preden naredite karkoli drugega, morate ublažiti posledice. Zastopniki se morajo opravičiti in stranki razložiti zamudo. Druga možnost je, da lahko menedžerji prevzamejo nadzor in premikajo stvari. Ne glede na potek ukrepanja je komunikacija s strankami in ustrezna razlaga okoliščin prva poteza.

Pogosta vprašanja

Kako definirate zapadli zahtevek?

Nerealiziran zahtevek je tisti, ki še ni rešen v roku SLA. Razlogov je lahko veliko, na primer nesporazum, preveč dela za agente ali razočaranje strank. To nima pozitivnega učinka na dojemanje storitev za stranke v podjetju.

 

Kaj morate storiti, da ne boste imeli preveč zapadlih zahtevkov?

Da bi se izognili številnim zapadlim zahtevkom, morate dobro organizirati delo svojih agentov. Če so agenti preveč zaposleni, imajo morda slabo nastavljeno prioriteto ali nezadostne prednostne naloge pri delu in bodo morda morali povečati število delovnih mest. Če je zadeva zapletena, bi moral agent imeti jasno pot do stika z ljudmi, ki nam lahko pomagajo, v najtežjih primerih pa bi zahtevek prevzel npr. pomembno je tudi, da se strankam opravičimo za nastalo situacijo.

 

Ali LiveAgent ponuja seznam zapadlih zahtevkov?

LiveAgent ponuja seznam zapadlih zahtevkov, tako da imata tako agent kot upravitelj dostop do seznama. To omogoča učinkovitejše ravnanje z zapadlimi zahtevki.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico