Potrebujete alternativo HappyFox?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa HappyFox na trgu.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Storitev za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete CallHub alternativo?

HappyFox je odlična programska oprema za pomoč uporabnikom s funkcijo zahtevkov in upravljanja znanja ter intuitivnim vmesnikom. Če pa iščete alternativo HappyFox, razmislite o LiveAgentu.

Pri LiveAgentu razumemo, da z odlično programsko opremo prihajajo tudi odlične storitve za stranke. Zato smo ustvarili popolnoma opremljeno programsko opremo za pomoč uporabnikom, ki bo povečala produktivnost vaše ekipe za pomoč strankam, povečala zadovoljstvo strank in vam hkrati prihranila denar. Odkrijte moč univerzalne mape »Prejeto«, avtomatizacijske funkcije, hibridni sistem izdajanja vozovnic, funkcije poročanja in še veliko več.

LiveAgent je služil več kot 15.000 podjetjem in 150 milijonom končnim uporabnikom po vsem svetu. Pridružite se jim pri zagotavljanju storitev za stranke svetovnega razreda. Mi olajšamo.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Prihranite več z LiveAgentom

HappyFox proti LiveAgent na prvi pogled

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
HappyFox
Prodaja vstopnic
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke.
LiveAgent ponuja prodajo vstopnic.
HappyFox ponuja vstopnice.
Klepet v živo
Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
HappyFox ponuja klepet v živo.
Klicni center
Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
LiveAgent ponuja klicni center
HappyFox ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežba
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerem se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežno storitev.
Ponudbe HappyFoxSamopostrežba.
Facebook
Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom.
HappyFox ne ponuja integracije s Facebookom.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
HappyFox ponuja integracijo Twitterja v načrtu s ceno na zahtevo.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
HappyFox ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viber.
HappyFox ne ponuja integracije Viber.
App
Integracije WhatsApp s službami za pomoč uporabnikom omogočajo, da odgovorijo na vsa sporočila WhatsApp znotraj večkanalnega sistema izdajanja vstopnic in jih obravnavajo tako kot vse druge zahteve za podporo strankam.
LiveAgent ponuja integracijo WhatsApp.
HappyFox ponuja integracijo WhatsApp.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
HappyFox ponuja bazo znanja v načrtu s cenami na zahtevo.
Forum strank
Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
HappyFox ponuja forum za stranke v načrtu s ceno na zahtevo.
Avtomatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
HappyFox ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 149 USD/agenta/mesec.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo skupno delovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
HappyFox ponuja funkcije API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
HappyFox ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podoben klicem Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
HappyFox ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo in se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HappyFox ponuja neomejeno zgodovino v paketu za 149 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
HappyFox ponuja neomejeno število spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
HappyFox ponuja neomejene gumbe za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
HappyFox ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
HappyFox ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7.
HappyFox ponuja neomejeno podporo 24/7.
Person deciding between two solutions

Zmogljiva alternativa HappyFox

LiveAgent izkorišča moč univerzalne mape »Prejeto«, hibridnega sistema zahtevkov, avtomatizacije, analitike, poročanja in funkcij igrifikacije. Je tudi večjezičen. LiveAgent je na voljo v 43 različnih jezikovnih prevodih (nekateri delni) in podpira jezikovno prilagodljive pripomočke.

Z LiveAgentom še danes povečajte svojo podporo za stranke, ki jo potrebuje.

Več o funkcijah LiveAgent

Najhitrejši pripomoček za klepet

Če iščete alternativo HappyFox in je hitrost merilo, ki je za vas pomembno, je LiveAgent morda tisto, kar iščete. LiveAgent se ponaša z najhitrejšim pripomočkom za klepet na trgu – prikaže se v samo 2,5 sekundah. p>

Pripomoček za hitri klepet je prava pot, če želite obiskovalca spletnega mesta učinkovito spremeniti v stranko. Glede na poročilo eMarketer je 35 % več ljudi opravilo spletni nakup po uporabi klepeta v živo. To je zato, ker lahko kupci dobijo odgovor na svoja vprašanja takoj pred nakupom.

The fastest live chat on the market

Razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Ugotovite, kako LiveAgent izstopa od drugih alternativ

Večje zadovoljstvo

LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank & izboljša stopnje konverzije.

Povečana produktivnost

Zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več vprašanj strank zahvaljujoč našemu univerzalnemu poštnemu predalu.

Velik nabor uporabnih funkcij

Z več kot 179 funkcijami službe za pomoč bo zagotavljanje podpore kos torte.

Do more customer support for less money

Z LiveAgent dobite več za manj

Če iščete odlično programsko opremo za pomoč uporabnikom, je ključnega pomena, da dobite najboljšo vrednost za svoj denar. Če iščete konkurenčno alternativo HappyFox, razmislite o LiveAgentu. Naša programska oprema vam omogoča, da povečate produktivnost vaše ekipe za pomoč strankam in zadovoljstvo strank, hkrati pa prihranite denar. Preizkusite LiveAgent danes. Z LiveAgentom dobite več za manj.

Zakaj bi se zadovoljili z manj?

LiveAgent je najbolj pregledana in št. 1 ocenjena programska oprema službe za pomoč uporabnikom za mala in srednja podjetja v letu 2020. Zato je odlična alternativa HappyFoxu. LiveAgent vam prihrani čas in denar, tako da se lahko osredotočite na tisto, kar je pomembno – vzpostavljanje pomembnih odnosov s strankami.

Ready to switch to LiveAgent

Primerjava LiveAgent in HappyFox

Preverite našo primerjavo s HappyFoxom glede na ocene strank na Capterra

comparison between LiveAgent and HappyFox

Aktualno od 23. 1. 2020

Oglejte si, zakaj so naše stranke izbrale LiveAgent kot svojo najprimernejšo alternativo HappyFox

Primerjajte nas z drugo programsko opremo za pomoč uporabnikom

Ali vas zanima, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar vam ponujamo.

    Povezani članki zHappyFox alternative
    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x