Iščete alternativo HelpCrunch?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa HelpCrunch na trgu.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Storitev za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

HelpCrunch je odlična programska oprema za pomoč uporabnikom, vendar boste morda želeli poskusiti kaj drugega. LiveAgent omogoča več kot le klepet v živo. Povežite svojo e-pošto, družbena omrežja, bazo znanja in klicno opremo, da zagotovite popolno storitev za svoje stranke.

LiveAgent ima več kot 175 funkcij, več kot 40 integracij in odlično ceno, ki vam omogoča najboljši način komuniciranja s strankami.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Prihranite več z LiveAgentom

HelpCrunch proti LiveAgent na prvi pogled

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
HelpCrunch
Prodaja vstopnic
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke.
LiveAgent ponuja prodajo vstopnic.
HelpCrunch ponuja nakup vstopnic.
Klepet v živo
Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
HelpCrunch ponuja klepet v živo.
Klicni center
Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
HelpCrunch ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežba
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerem se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
HelpCrunch ponuja samopostrežni portal.
Facebook
Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom.
HelpCrunch ne ponuja integracije s Facebookom.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
HelpCrunch ne ponuja integracije Twitterja.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
HelpCrunch ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viber.
HelpCrunch ne ponuja integracije Viber.
App
Integracije WhatsApp s službami za pomoč uporabnikom omogočajo, da odgovorijo na vsa sporočila WhatsApp znotraj večkanalnega sistema izdajanja vstopnic in jih obravnavajo tako kot vse druge zahteve za podporo strankam.
LiveAgent ponuja integracijo WhatsApp.
HelpCrunch ne ponuja integracije WhatsApp.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
HelpCrunch ponuja bazo znanja.
Forum strank
Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
HelpCrunch ne ponuja foruma za stranke.
Avtomatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
HelpCrunch ne ponuja avtomatizacije in pravil.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo skupno delovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
HelpCrunch ponuja funkcije API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
HelpCrunch ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podoben klicem Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
HelpCrunch ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo in se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
HelpCrunch ne ponuja neomejene zgodovine.
Neomejeno število spletnih mest
Lahko uporabite programsko opremo na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
HelpCrunch ponuja neomejeno število spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
HelpCrunch ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
HelpCrunch ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
HelpCrunch ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7.
HelpCrunch ponuja neomejeno podporo 24/7.
Person deciding between two solutions

Zmogljiva alternativa storitvi HelpCrunch

Podpora strankam mora biti namenjena zagotavljanju strankam več načinov za povezovanje z vami. Povečajte angažiranost svojih strank in jim pomagajte prek katerega koli kanala, ne glede na to, ali gre za klepet v živo ali Instagram, z zmogljivo programsko opremo za podporo uporabnikom družbenih medijev LiveAgent.

LiveAgent ima tri plačljive načrte, ki vam ponujajo natanko tisto, kar potrebujete, da pokrijejo vse. Zanesljiv vstopnični sistem bo poskrbel za organizacijo celotne komunikacije, vi pa se lahko osredotočite na pomembno – pomoč strankam.

Bi radi imeli hitrejši klepet v živo?

Klepet v živo je bistveno orodje, ko gre za zagotavljanje podpore strankam. Ker gre za takojšnjo komunikacijo, mora biti hitrost glavna prednostna naloga. LiveAgentova programska oprema za spletni klepet vam bo omogočila, da zagotovite najboljšo možno uporabniško izkušnjo.

LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu, s hitrostjo prikaza klepeta v 2,5 sekunde. Ne morete dobiti ničesar hitreje od tega. Naj gledalci vaše strani ne čakajo in jih spremenite v plačljive stranke.

The fastest live chat on the market

Razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Podpora klicnega centra

Poleg številnih drugih funkcij LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra. Nastavitev je hitra in enostavna!

Bogat nabor funkcij

LiveAgent je z več kot 175+ funkcijami, ki vam olajšajo in naredijo prijetnejši potek dela, več kot le programska oprema za pomoč uporabnikom.

Ugodne cene

LiveAgent je odličen za razumno ceno. Izberite enega izmed naših treh plačljivih načrtov ali izberite ločene funkcije, da prilagodite svojo programsko opremo službe za pomoč uporabnikom.

Professional built-in call center software

Podpora klicnega centra

Tako je. Poleg e-pošte, družbenih medijev, baze znanja in klepeta v živo lahko podporo nudite tudi prek telefonskih klicev. Preprosto je.

Postopek namestitve se izvede v nekaj minutah in za izvedbo ne potrebujete niti posebne opreme. Kličite prek brskalnika, pametnega telefona ali druge opreme po vaši izbiri. Ni potrebe po zunanjih ponudnikih, LiveAgent poskrbi za to namesto vas.

Pridobite več in prihranite več

LiveAgent ima tri plačljive pakete s številnimi funkcijami, ki vam zagotavljajo najboljša orodja za podporo strankam. Če potrebujete nekaj dodatnega, lahko kupite ločene funkcije, da dodate vrednost svojemu načrtu.

LiveAgent je največkrat pregledana in št. 1 ocenjena programska oprema za storitvene službe za mala in srednja podjetja v letu 2020. Ostanite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgentom.

Oglejte si naše cenovne načrte in izvedite več!

Do more customer support for less money

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Primerjajte nas z drugo programsko opremo za klepet v živo

Ali vas zanima, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami za klepet v živo? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar vam ponujamo.

    Povezani članki zHelpCrunch alternativa
    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Obvestila po e-mailu lahko pošiljajo e-mail agentom, ko je zahtevek dodeljena agentu ali ko stranka odgovori na dodeljen zahtevek. Preberite o tej funkciji.

    Email obvestila

    LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema, programska oprema za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, programska oprema odjemalskega portala in programska oprema za upravljanje e-pošte. Ponuja cenik, lastnosti, alternative, integracije, podporo, selitev podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb, zahtevke za predlog in partnerski program. Poleg tega ima tudi portal za podporo, lahko se naročite na novice in obstaja akademija ter spletni seminarji. LiveAgent je last Quality Unit, LLC, ki ima v lasti tudi nadzor nad pogoji poslovanja, varnostno politiko zasebnosti, politiko zasebnosti GDPR in sitemap-om. Namenjen je pomoči pri izgradnji podjetja in izboljšanju odnosov s strankami.

    Websupport je največji ponudnik spletnega gostovanja in registrator domen na Slovaškem, Češkem in Madžarskem. Oglejte si njihovo zgodbo o uspehu.

    WebSupport

    Websupport je največji ponudnik spletnega gostovanja in registrator domen na Slovaškem, Češkem in Madžarskem. Oglejte si njihovo zgodbo o uspehu.

    Bi radi izvedeli več o LiveAgentu? Zahtevajte brezplačno predstavitev, če želite izvedeti več o LiveAgentu in kako vam lahko pomaga pri uspehu.

    Rezervirajte si predstavitev

    LiveAgent ponuja različne programske rešitve za podporo strankam, vključno s sistemom za upravljanje zahtevkov, integracijo z družbenimi mediji, SLA upravljanjem, vgrajenim klicnim centrom in analitičnimi poročili. Orodja za pomoč strankam so ključna za opolnomočenje strank, kar vodi v večje zadovoljstvo in zvestobo. LiveAgent ponuja programsko opremo za samopostrežno podporo strankam in bazo znanja, kar pomaga agentom pri njihovem delu. Klepet v živo pa je odlično orodje za izobraževalne in nevladne organizacije, saj omogoča modernizacijo službe za podporo strankam.

    LiveAgent ponuja dnevnik izpolnjenih in neizpolnjenih SLA pogodb o ravni storitev za določeno časovno obdobje in oddelek. Posamezne vnose lahko razvrstite po različnih filtrih.

    Poročilo SLA dnevnik

    SLA je pogodba med ponudnikom storitev in stranko glede ravni storitev, ki jih je treba zagotoviti. LiveAgent ponuja poročilo o izpolnjenih in neizpolnjenih SLA pogodbah ter dnevnik zahtevkov. Pravila SLA se lahko kombinirajo s pravili za eskalacijo zahtevkov in se lahko uporabljajo za več oddelkov. LiveAgent ponuja tudi orodje za upravljanje SLA na več ravneh, da se preprečijo nezadovoljstvo strank in škoduje poslovanju.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x