Brezplačen preizkus
Poslovite se od počasne, slabše programske opreme

Preklopi na LiveAgent & preselite svoje podatke iz Helpshifta še danes.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev    
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Selitev iz storitve Helpshift?

Iščete alternativno programsko opremo storitvi Helpshift? Preizkusite LiveAgent za podporo strankam ali tehnično podporo in si oglejte njegove prednosti.

Preselite svojo ekipo za podporo iz sistema Helpshift v LiveAgent ali pričnite z brezplačno preizkusno različico še danes. Tako preprosto je. Le registrirajte se za brezplačno preskusno različico, vnesite svojo prijavne podatke in ste že skoraj pripravljeni.

  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022
  • SourceForge Leader Winter 2022
  • slashdot leader winter
  • Capterra Best Value 2021

Katere vrste podatkov lahko preselite iz storitve Helpshift?

Customers icon

Ljudje

Preselite svojega skrbnika, profile agentov in stike
Email icon

Zahteve za podporo

Selitev zahtevkov, vključno z nizi sporočil, sporočili agenta in drugimi povezanimi sporočili
dollar ticket

Oznake

Selitev oznak

Primerjava HelpShift in LiveAgent

Funkcije Liveagent HelpShift
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpShift ponuja vstopnice v načrtu za 60 USD/agenta/mesec.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Ticket+Chat za 29 USD/agenta/mesec.
HelpShift ponuja klepet v živo v načrtu za 60 USD/agenta/mesec.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
HelpShift ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpShift ponuja samopostrežni portal v načrtu za 60 USD/agenta/mesec.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
HelpShift ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
HelpShift ne ponuja integracije Twitterja.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
HelpShift ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
HelpShift ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpShift ponuja bazo znanja v načrtu za 60 USD/agenta/mesec.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
HelpShift ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpShift ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 40 USD/agenta/mesec.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpShift ponuja funkcije API v načrtu za 60 USD/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
HelpShift ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
HelpShift ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpShift ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 60 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpShift ponuja neomejeno število spletnih mest v načrtu za 60 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpShift ponuja neomejeno število gumbov za klepet v načrtu za 60 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
HelpShift ne ponuja neomejenih vstopnic/e-poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
HelpShift ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpShift ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v načrtu za 60 USD/agenta/mesec.
Maximum queue time

Selitev Helpshift na LiveAgent

Migracija podatkov ne sme biti zapleten proces, ko to počnete z nami. Prenesite vstopnice, profile strank in agentov, oznake in vse svoje povratne informacije, da boste imeli vse, kar potrebujete za opravljanje svojega poslovanja.

Preselili bomo zahtevke, profile strank in agentov, oznake in vse vaše povratne informacije, tako da boste imeli vse, kar potrebujete za uspešno poslovanje.

4 prednosti selitve na LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Odlična izkušnja podpore strankam

Z našo rešitvijo zagotovite odlično podporo strankam in prejmite boljše povratne informacije
Service desk

Popolnoma opremljena programska oprema za pomoč uporabnikom

Na voljo so vsa orodja, funkcije in integracije, ki vam omogočajo, da kar najbolje opravite svoje delo
Reports

Prihranite več in zaslužite več

Pretvorite potencialne stranke v plačilne stranke in prihranite denar z našimi plačljivimi načrti
On time resolution

Povečajte potek dela

Z našim naborom orodij naredite več v krajšem času

Spoznajte naša orodja in funkcije

Dobra programska oprema za pomoč strankam mora vsebovati vsa orodja, ki jih potrebujete za najboljšo podporo. Izboljšajte svoj potek dela z odličnim naborom orodij in s storitvijo LiveAgent opravite več. LiveAgent vsebuje zanesljiv vstopnični sistem, ki vsebuje vso vašo e-pošto, sporočila in vse ostalo, da stvari lahko potekajo organizirano. Vsebuje tudi e-poštno podporo, vašo bazo znanja po meri, super hiter klepet v živo, klicni center in celo podporo družbenih medijev, kot so Facebook Messenger, Twitter ali Instagram. Dodali smo tudi Viber. Torej, kaj menite? Bi radi preizkusili naša orodja?
liveagent tools

Orodja LiveAgent

get inspired

Odlična podpora strankam

Vemo, da naše stranke pričakujejo vrhunsko storitev za stranke. Zato smo uvedli podporo LiveAgenta, ki jim pomaga 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

Ali imate težave z nastavitvami, predlogo ali nas preprosto želite nekaj vprašati? Povežite se z nami na kakršen koli način. Pokličite nas, začnite klepet, preglejte našo knjižnico podpore ali nam pošljite e-pošto, kadar koli imate težavo po meri ali želite dostopati do nekaterih informacij.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • christine_preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • user testimonials logo

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • user testimonials logo

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • user testimonials logo

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • user testimonials logo

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Timothy_G._Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • user testimonials logo

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • user testimonials logo

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • user testimonials logo

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Kako lahko preselite s HelpShift na LiveAgent?

Za selitev s HelpShift na LiveAgent se morate odločiti za ročni prenos podatkov.

Katere podatke lahko preselite iz HelpShift v LiveAgent?

Vaše podjetje lahko preseli podatke, kot so vstopnice, skrbniki, agenti, podatki o strankah, oznake, priloge in drugo, iz HelpShift v LiveAgent.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico