Iščete alternativo za HelpSpot?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa HelpSpot na trgu.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev    
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Pojdite dlje od pričakovanj vaših strank in jim ponudite najboljšo podporo preko vseh priljubljenih komunikacijskih poti. LiveAgent združuje elektronsko pošto, klepet v živo, družbena omrežja, klicni center in portal strank v eni platformi, kjer lahko poskrbite za vse zahtevke vaših strank. Odlična podpora strankam ni nujno tudi draga. LiveAgent ponuja cenovno dostopne pakete, ki so primerni za večino podjetij. Berite naprej in spoznajte več ali pa doživite LiveAgent izkušnjo z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom že danes.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Prihranite več z LiveAgentom

HelpSpot proti LiveAgentu na prvi pogled

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
HelpSpot
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpSpot ponuja vstopnice v načrtu za približno 41,5 USD/mesec.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
HelpSpot ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
HelpSpot ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpSpot ponuja samopostrežni portal v načrtu za približno 41,5 USD/mesec.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
HelpSpot ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
HelpSpot ne ponuja integracije s Twitterjem.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
HelpSpot ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
HelpSpot ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpSpot ponuja bazo znanja v načrtu za približno 41,5 USD/mesec.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpSpot ponuja forum za stranke v načrtu za približno 41,5 USD/mesec.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpSpot ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za približno 41,5 USD/mesec.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpSpot ponuja funkcije API v načrtu za približno 41,5 USD/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
HelpSpot ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
HelpSpot ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpSpot ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za približno 41,5 USD/mesec
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpSpot ponuja neomejeno število spletnih mest v načrtu za približno 41,5 USD/mesec.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
HelpSpot ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpSpot ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil v načrtu za približno 41,5 USD/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
HelpSpot ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
HelpSpot ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, 7 dni v tednu za približno 41,5 USD/mesec.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Poenoten predal za upravljanje

Zmogljivo orodje za podporo strankam vam mora pomagati nuditi podporo na vseh kanalih, ki jih vaše stranke uporabljajo. Zato LiveAgent pokriva vse pomembne poti: vstopnice za elektronsko pošto, klepet v živo, klicni center z Viber-jem, portal strank in družbena omrežja – Facebook, Twitter in Instagram.

Upravljajte z vsemi zahtevki strank na enem mestu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Najhitrejši vmesnik za klepet v živo

Klepet v živo so hiter in lahek način, da vas stranke kontaktirajo preko vaše spletne strani. Z najhitrejšim pripomočkom za klepet, ki ima hitrost prikaza 2.5 sekunde, boste težave reševali veliko hitreje. Ima tudi veliko naprednih funkcij, kot je pregled tipkanja v realnem času, proaktivna vabila h klepetu in prilagodljive gumbe za klepet. Preizkusite ga in videli boste, zakaj ga stranke obožujejo.
Chat window docking feature in Live chat software - LiveAgent

Pravo orodje za zadovoljstvo strank

Create a filter in Customer service software - LiveAgent

Postavite svoja pravila dela z našimi funkcijami

Napredne funkcije za avtomatizacijo in filtriranje sta del naše nastavljive rešitve za podporo strankam. Vsako orodje je podprto s funkcijami, ki vam olajšajo delo in omogočijo, da lahko v tudi zadihate, ko morate. Poglejte si celoten seznam LiveAgent funkcij in bolje spoznaj našo zanesljivo in cenovno dostopno programsko opremo za pomoč strankam.
Pionirska programska oprema

Ste vedeli?

LiveAgent, ustanovljen leta 2006, je bila prva platforma na tržišči, ki je ponudila klepet v živo in funkcije za podporo strankam. Leta 2021 je LiveAgent najbolje ocenjena rešitev za podporo strankam na tržišču. Uporablja jo 150 milijonov ljudi in 40.000 podjetij po vsem svetu.
30%

Ustvarite več prihodkov

Ponudite nepozabno izkušnjo, ki bo spodbudila rast prihodkov.

97%

Povečajte zadovoljstvo

Razveselite svoje stranke z izjemno hitrim odzivom.

16×

Povečajte "vrednost" strank

Povečajte prodajo z ohranjanjem zvestobe strank vaši znamki.

Naj vam pokažemo odlično podporo strankam

Naše LiveAgent stranke so zadovoljne, ker odgovarjamo na njihova vprašanja in rešujemo njihove težave zelo hitro. To nam omogoča naša 24/7 služba za pomoč strankam. Pošljite nam sporočilo ali pa nas pokličite kadarkoli in pomagali vam bomo. Preberite pričevanja naših strank in spoznajte razloge za prehod na našo platformo.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, vstopnični sistem in avtomatizacijo, ki nam omogoča ponuditi našim strankam izjemno podporo.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Ste pripravljeni na preizkus?

Poglejte si naše cenovno dostopne pakete, ki so primerni za podjetja vseh velikosti. Poglejte si naš predstavitveni video in doživite polno LiveAgent izkušnjo ali pa začnite z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom in začnite ponujati vrhunsko podporo strankam že danes! Nobenih pasti in nobenega vnosa podatkov kreditne kartice.
Povezani članki zHelpSpot alternativa
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

To solve button

LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

How to automatically assign a ticket to agent after reply

Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x