Ali iščete alternativo Hesku?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša Hesk alternativa na trgu.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Storitev za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Preklopite na LiveAgent še danes in preverite, zakaj je odlična alternativa Hesku. LiveAgent je programska oprema službe za pomoč uporabnikom, ki podpira večkanalno komunikacijo, vključno z e-poštnim izdajanjem vstopnic, klepetom v živo, klicni center, družbeni mediji in portal za stranke.

Podpira ga veliko različnih funkcij in integracij z drugimi programskimi rešitvami, ki vam pomagajo ustvariti gladke poteke dela. Preberite več o LiveAgent ali začnite svojo brezplačno 14-dnevno preskusno različico še danes.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Hesk proti LiveAgent v pregledu

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
Hesk
Prodaja vstopnic
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke.
LiveAgent ponuja prodajo vstopnic.
Hesk ponuja nakup vstopnic.
Klepet v živo
Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
Hesk ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
Hesk ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežba
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerem se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
Hesk ponuja samopostrežni portal.
Facebook
Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom.
Hesk ne ponuja integracije s Facebookom.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
Hesk ne ponuja integracije Twitterja.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
Hesk ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viber.
Hesk ne ponuja integracije Viber.
App
Integracije WhatsApp s službami za pomoč uporabnikom omogočajo, da odgovorijo na vsa sporočila WhatsApp znotraj večkanalnega sistema izdajanja vstopnic in jih obravnavajo tako kot vse druge zahteve za podporo strankam.
LiveAgent ponuja integracijo WhatsApp.
Hesk ne ponuja integracije WhatsApp.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
Hesk ponuja bazo znanja.
Forum strank
Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Hesk ne ponuja foruma za stranke.
Avtomatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
Hesk ne ponuja avtomatizacije in pravil.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo skupno delovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
Hesk ne ponuja funkcij API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
Hesk ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podoben klicem Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
Hesk ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo in se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
Hesk ponuja neomejeno zgodovino.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
Hesk ponuja neomejeno število spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Hesk ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Hesk ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Hesk ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7.
Hesk ne ponuja neomejene podpore 24/7.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Na svojem spletnem mestu dobite hiter pripomoček za klepet v realnem času

Zahvaljujoč našemu klepetu v živo hitreje rešite vprašanja podpore strankam. Preprosto ustvarite pripomoček po meri ali ga izberite iz naše galerije gumbov za klepet in ga postavite na svoje spletno mesto. Vaše stranke lahko preprosto kliknejo nanj in začnejo klepetati z agenti službe za pomoč uporabnikom. Klepet v živo je uvrščen med najhitrejše na trgu.

Podpirajo ga uporabne funkcije, kot je pogled tipkanja v realnem času ali proaktivna povabila na klepet za povečanje angažiranosti strank. Preizkusite sami in preverite, kako lahko izboljšate svojo podporo strankam.

Preizkusite našo programsko opremo za klepet v realnem času

Poenostavljeno upravljanje zahtevkov

LiveAgent samodejno razvrsti zahtevka in jih dodeli agentom zahvaljujoč pravilom avtomatizacije, ki jih lahko nastavite. To je pomembno, ker lahko LiveAgent obravnava vse pomembne komunikacijske kanale, ki jih uporabljajo vaše stranke, in pretvori dohodno komunikacijo v zahtevke.

Zagotovite si sistem ticketing, ki obravnava vse pomembno – e-pošto, klepet v živo , klici, klici Viber in družbeni mediji – Facebook, Twitter, WhatsApp in Instagram. Uporabite prvo programsko opremo za pomoč uporabnikom kot alternativo Hesk, Jira ali celo ZenDesk. Preizkusite še danes in se prepričajte, kako brezhibna je izkušnja. 

Reports in Help desk software - LiveAgent

Večkanalne komunikacijske funkcije na enem mestu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Baza znanja s prilagodljivo blagovno znamko

Ustvarite svoj koristen samopostrežni portal s polnimi ali ustreznimi opombami, informativnimi članki in navodili za reševanje različnih težav ali učenje česa novega. Naše funkcije portala za stranke vam omogočajo, da izkoristite prilagodljive blagovno znamko, ki ustreza slogu vašega podjetja.

Baza znanja vključuje tudi forume, tako da lahko vaše stranke zagotovijo odgovore drugim ljudem, ki se spopadajo s težavami, ali preprosto govorijo o različnih funkcijah. Uporabite ga lahko tudi za zbiranje povratnih informacij strank in vidite, kako izboljšati svoje podjetje.

Z našo bazo znanja zagotovite odlične storitve za stranke

Naša super služba za stranke vas podpira

Težave rešujemo prek e-pošte, klepeta v živo, klicev ali portala za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu, tako da imajo naše stranke nekaj prostora ali se osredotočijo na pomembno – pomoč strankam. Kadar koli kaj potrebujete, se obrnite na nas in potrudili se bomo, da vas obvestimo ali vam pomagamo.

Oglejte si naše dosežke ali spodnje ocene in ugotovite, zakaj so naše stranke zamenjale različne rešitve za LiveAgent. Pridružite se nam še danes in postanite srečna stranka tudi vi.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Prihranite več z LiveAgentom

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, vstopnični sistem in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Ste pripravljeni preklopiti na našo službo za pomoč uporabnikom?

Preizkusite nas in začnite brezplačno 14-dnevno preskusno obdobje še danes. Ni vam treba posredovati podatkov o kreditni kartici, zato ni nobenih pogojev. Najprej si oglejte naš videoposnetek turneje, da vidite, kaj še zmore LiveAgent, ali preberite več o LiveAgent na našem spletnem mestu .

Primerjajte nas z drugimi rešitvami za pomoč uporabnikom

    Povezani članki zHesk alternativa
    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Obvestila po e-mailu lahko pošiljajo e-mail agentom, ko je zahtevek dodeljena agentu ali ko stranka odgovori na dodeljen zahtevek. Preberite o tej funkciji.

    Email obvestila

    LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema, programska oprema za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, programska oprema odjemalskega portala in programska oprema za upravljanje e-pošte. Ponuja cenik, lastnosti, alternative, integracije, podporo, selitev podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb, zahtevke za predlog in partnerski program. Poleg tega ima tudi portal za podporo, lahko se naročite na novice in obstaja akademija ter spletni seminarji. LiveAgent je last Quality Unit, LLC, ki ima v lasti tudi nadzor nad pogoji poslovanja, varnostno politiko zasebnosti, politiko zasebnosti GDPR in sitemap-om. Namenjen je pomoči pri izgradnji podjetja in izboljšanju odnosov s strankami.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x