Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Imenik
  • Acronis kontakti za podporo

Acronis kontakti za podporo

Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Acronis. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Acronis. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Acronis in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Acronis stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.

Acronis kontaktni podatki službe za pomoč strankam

Klepetajte s predtavnikom podjetja Acronis

Acronis Podpora preko klepeta v živo

Gumb za klepet v živo na spletni strani

Pokličite podporo Acronis

Acronis Podpora preko klicnega centra

+1 781-782-9000

Izvedite več o izdelkih Acronis

Acronis Baza znanja

https://kb.acronis.com/

Kontakti podpore za družbene medije

Acronis Instagram

Acronis Instagram

instagram.com/acronis/

Acronis Facebook Stran

Acronis Facebook Stran

facebook.com/acronis/

Acronis Twitter

Acronis Twitter

twitter.com/acronis

Sporazumi o ravni storitev in drugi sporazumi

Imenik

Sporazum o ravni storitev elektronske pošte

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev klepeta v živo

Acronis agenti za klepet v živo se običajno odzovejo v roku 1 dan .

Imenik

Sporazum o ravni storitev klicnega centra

N/A

Imenik

Sporazum o ravni storitev foruma

N/A

Acronis Pogoji in določila

Acronis Pogoji in določila

N/A

Acronis Politika zasebnosti

Acronis Politika zasebnosti

N/A

Acronis Varnostna politika

Acronis Varnostna politika

N/A

Acronis GDPR

Acronis GDPR

N/A

Acronis Wikipedia stran

Acronis Wikipedia stran

N/A

Acronis Partnerski program

Acronis Partnerski program

N/A

Lokacija

Pogosta vprašanja

Kaj je Acronis?

Varnostna kopija programske opreme z zaščito pred izsiljevalsko programsko opremo za dom & amp; Poslovno okolje.

Kakšno podporo ponuja Acronis?

Ekipa za podporo strankam Acronis ponuja naslednje kanale za podporo: pošljite obrazec, klepet v živo, klicni center, podporo za družabne medije, podporo za forum in samopostrežno podporo.

 

Kako stopim v stik z Acronis?

Na Acronis se lahko obrnete tako, da jih napišete sporočilo preko obrazca, začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu, pokličete njihovo telefonsko številko ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.

 

Kaj je Acronis e-poštni naslov?

Na Acronis se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec:

https://www.acronis.com/en-eu/contact-sales/#/request

Ali ima Acronis klepet v živo?

Da, Acronis ima podporo za klepet v živo. Pojdite na spletno mesto: 

https://support.acronis.com/start-chat

Kako naj govorim z nekom pri Acronis?

Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +1 781-782-9000.

 

Nazaj na imenik Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico